LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Flakeande brud som visar intresse/hör av sig
2012-05-20,22:53,
Inlägg: #1
Flakeande brud som visar intresse/hör av sig
Tja, drar bakrunden lite enkelt.

Träffade en brud på krogen som jag klickade med. Vi hängde flera timmar under kvällen, vi körde frågelek typ hela tiden så lärde känna varandra en del (samtalsämnet var sex större delen av tiden).

Vi träffas igen samma helg i det område där jag bor och tar en prommenad och sitter och steker ute i solen och fortsätter snacka och har riktigt trevligt. Skämtar massor och har en del internskämt nu. Hon har en annan kille hon är på g med som hon nämnde redan första kvällen men har inte reagerat något speciellt på det utan kört på som vanligt.
Hon ska resa bort snart så denna lördag var sista chansen vi kunde ses innan hon drar. Kommer inte ihåg hur länge hon ska vara borta men tror det var ett rätt bra tag.

Hur som, hade styrt upp träff denna lördag. Vi skulle ses hos mig vid ett och köra en pannkaksluch (och jag tänkte styra det mot lite glory times).

Samma dag som vi ska ses har vi följande konversation på FB:

Hon: Jag har 1000 saker att göra, jag kommer inte kunna idag. Måste tvätta, städa och packa. Har inte gjort någonting. Så måste jag över till en kompis och hämta bilderna från studenten, vilket jag skulle gjort igår. Dessutom bor du fett långt bort! xD
Hör av dig om du ser det här annars ringer jag sen.

Jag: Jag ser Tongue

Hon: Awesome! Sorry, andra gången jag ställer in precis innan vi ska ses.

Jag: aa

Hon: Sorry

Jag: Sorry själv, du vet ju inte vad du missar

Hon: Nej, det är sant. Men jag börjar bli tjock, så kanske bäst att jag låter pancakes vara tills jag kommer hem. ;P

Skrev inget mer efter det
Svarade rätt kort eftersom jag var irriterad över att hon flakade i sista sekund. Dagen efter så skickade hon:

Hon: Hej! Sur? Tongue


Svarade inte på det utan funderar på att inte höra av mig föränn hon kommer hem. Tydligen hade hon flakeat någon mer gång men har helt glömt bort när/hur.
Min fråga är, hur skulle ni hanterat det här? Vill bara ligga med bruden, är ute och kör varje helg och träffar andra. Undrar bara vad ni skulle göra ifall ni inte nextade.

Cheers!
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-05-21,00:01,
Inlägg: #2
Flakeande brud som visar intresse/hör av sig
Inget att lägga ner energi på, strunta i det och kör vidare för en träff en annan gång och igen och igen och igen... tills hon ber dig dra åt helvete Wink
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-05-21,00:19,
Inlägg: #3
Flakeande brud som visar intresse/hör av sig
Hur länge ska hon vara borta? 2 veckor? 3 månader? Att fatta sig kort i framförallt skrift gör ju att man framstår som dryg/sur och det är ju inget som man vill kommunicera. Hon har ju ändå vettiga anledningar till varför hon inte hinner/kan träffa dig. Ibland har man bara en jävla otur med timingen, inget man kan göra åt. Så häng med andra brudar, så är det bara att plocka henne när hon kommer hem. Ingen broms kör bara!
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,245 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,588 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,525 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,202 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,744 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,764 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,472 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,662 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,384 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}