LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många maskulina bloggare går på roids?
2015-06-22,22:46,
Inlägg: #1
Hur många maskulina bloggare går på roids?
Sitter och lyssnar på Bold & Determined, and love it, måste också säga att jag faen blev lite attraherad av snubben, vilken jävla maskulinitet



Men så läser jag att killen verkar roida? Han svarade på ja på frågan "are you on gear"; antar att det är roids. Så slår det mig, GLL roidar också, Joe Rogan verkar ju också roida, dom är grymma allihopa och jag tror absolut roidandet gett dem en edge i att våga satsa etc, men vette fan hur långsiktigt hållbart de tär med växande inre organ etc.

Så, hur ligger det till, dessa maskulina bloggare, är de på roids allihop? Grejen är att jag älskar konceptet och gärna inspireras av folk, och av att gå efter sin maskulinitet, men är deras grund roids så ja, då är det ju det som är det största faktorn.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-06-22,23:29,
Inlägg: #2
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Jag har också tänkt lite på detta, inte ovanligt att framgångsrika machomän gått på roids. Stallone, Arnold, typ de flesta macho-skådisar i hollywood, med mera. Såklart många som blivit framgångsrika utan (duh), men när det gäller machomän som sagt så visst det måste vara väldigt vanligt. Btw har jag för mig jag läste att B&D Victor går på TRT, vilket är en mildare kur(?), inte så insatt i ämnet, men likväl doping.

Man ja, jag håller med dig, en snubbe som bloggar om att vara alfa hit och dit och så tydligen tar han en drog som höjer testot...
2015-06-23,07:16,
Inlägg: #3
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Hur många är omöjligt att säga, om en person inte är extremt stor, alltså ser närmast ut som ett monster och inte är innom gränsen för vad som är möjligt att uppnå naturligt, så kan man inget annat än att spekulera.

Det finns dom som tränat många år seriöst och så tror många att dom roidar, samtidigt finns det dom som är mindre tränade än genomsnittliga grymmare som tränat natural i något år.


Är dock väldigt vanligt, vanligare än Svensson tror. Att många framgångsrika tar roids gör inte att roids är orsaken till att dom lyckats, finns många losers som går på soc och aldrig får till något i livet annat än att trycka roids och gå till gymmet.

Tror det är mer åt andra hållet i sånt fall, att folk med vinnarskalle som har en grund i personligheten dom hade tagit sig långt med även utan roids samtidigt har mentaliteten att göra det som krävs för att nå så långt det bara går.

Vet dom att dom kommer nå till molnen utan roids men kan ta sig till stjärnorna med, så gör dom det som krävs för att komma till stjärnorna.

Dock så klarar man inte få foten ur röven och ens lämna backen utan roids är nog risken minimal att man plötsligt blir framgångsrik med roids.
2015-06-23,16:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-23,16:29 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Viktor på Bold and determined tar ju euppenbart roids, han skriver öppet om det på sin sida. Good looking loser med, Arnold har tagit, Dolph Lundgren back in the days, Brad Pitt, och sen tar ju väldigt många modeller och skådespelare tillväxthormoner med för att se yngre ut.

Tror precis som confused att det har marginell effekt vanligtvis, dock finns det säkert undantag där det är roidsen som personen i fråga har att tacka för mycket. Det finns säkerligen med personer som missat en chans att bli "lyckade"/kända/alfa pga de har tagit roids.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-06-23,17:48,
Inlägg: #5
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Tror inte Dolph roidat nämnvärt. Han har erkänt att han testade det vid ngra tillfällen dock men att det inte var ngt för honom.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-23,18:18,
Inlägg: #6
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Han har enligt mig tydliga drag för att vara en roidare som fått nämnvärd fysisk förändring i bl a käkbenet. Dock inget som är säkert och det är enbart spekulationer. Att han tagit roids är dock 100 % eftersom han själv sagt det, i vilken grad är osäkert.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-06-23,18:33,
Inlägg: #7
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Finns det nån bild på hans käkben från före påstått roidande? Har väl alltid sett maskulin ut.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-06-23,19:40,
Inlägg: #8
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-06-23,20:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-23,21:10 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #9
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Han var omkring 23 år när han började roida (80-talet).

I den intervjun, där han har utvecklat sin käke, vet jag inte hur gammal han är i men han är minst 28, antagligen 30. Detta baserat på att de snackar om hans rolldeltagande i Rockyflmen som släpptes 1985, då Dolph var 28 år gammal.

Så det är ingen förefilm. Han har roidat mellan 1-8 år. Osäkert.

Enligt wikipedia roidade han senast 1987. Dvs det är inte helt otroligt att han är på roider i intervjun ovan.

"Dolph ler och berättar; - Tre månader innan inspelningsstart började den verkliga hårdträningen. Vi, jag och Sylvester Stallone alltså, tränade till en början cirka en timmes boxning och två timmar ren bodybuilding per dag. Denna träning blev hela tiden hårdare och hårdare och mot slutet var det totalt åtta(!) timmars träning per dag. Sly var en hård träningspartner som inte lämnade något åt slumpen. Han hade anlitat Richard Giachetti, som är Larry Holmes boxningstränare och George Pipasik som bland annat tränar Lou "Hulken" Ferrigno."

Han ska enligt samma artikel ha gått upp 10 kg muskler på bara några månader inför rocky filmen.

http://www.body.se/artiklar/artiklar/200...r-rocky-iv

DOping inför rocky verkar väldigt troligt. Och om han sen då enligt egen utsago slutade med dopingen 1987 så har han antingen tagit det flera gånger eller roidat utan uppehåll länge.

På denna bilden ser det ut som han har tagit tillväxthormoner baserat på magens utseende (förstorade organ) dock är det en spekulativ kommentar.
http://s2.buzzfeed.com/static/imagebuzz/...346-13.jpg

Att han är intelligent och studerat en del kemi gör säkert att han var insatti vad han höll på med (håller på med) vad det gäller illegala substanser Wink
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-06-30,23:01,
Inlägg: #10
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Det skulle vara intressant att veta vart dom där hade vart i livet utan roids, han skriver mkt om hur mycket pengar han tjänar på sin blogg, exakt hur tjänar han stashen, jag kan förstå via hans böcker men så så mycket reklam verkar han ju itne göra?

GLL säljer väl sina penisförstorare haha, men vet inte vad dessa tjänar.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-06-30,23:23,
Inlägg: #11
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
(2015-06-30,23:01)SvaMp_ Skrev: Det skulle vara intressant att veta vart dom där hade vart i livet utan roids, han skriver mkt om hur mycket pengar han tjänar på sin blogg, exakt hur tjänar han stashen, jag kan förstå via hans böcker men så så mycket reklam verkar han ju itne göra?

GLL säljer väl sina penisförstorare haha, men vet inte vad dessa tjänar.

Exakt redogörelse för B&D
https://boldanddetermined.com/how-i-make...th-online/
2015-07-01,09:49,
Inlägg: #12
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Intressant, så jävla mkt för sina eböcker alltså. Tankade ner 30days of discipline igår...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-07-01,16:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-01,16:45 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #13
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Tror dock just han är fejk, alltid fått skumma vibbar av honom. Han har säkert pengar från någon annanstans sen försöker han bara promota sina grejor genom att framstå som framgnångsrikanre än vad han är. Men vet ej, kanske bara jag som är nojjig. Sen vet jag inte var det framgår att han skulle vara framgångsrik med brudar.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-07-02,13:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-02,13:23 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #14
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Jag tror han får fett med poon, fett jävla alfa och på roids, och han skriver bra grejer, blir fan lite homo själv. Men är också lite fundersam på hur han drar in så mkt stash på lite eböcker som skrevs för några år sen.
Lite väl alfa historien kan man väl säga, han berättar att han hade ett jobb, sen var han helt pank och hade inte råd med äpplen på Wal Mart (jobbar man borde man ju ha lite kapital undansparat) efter han satsa på sin internetbusiness. Att han fick visionen vad han skulle göra och gick all in på det, det är fan modigt att låta sig dras ner till 0 satsande på att tjäna pengar på en blogg.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-07-02,16:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-02,16:04 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #15
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
hmm om du läser en annan åost av honom så ger han rådet att inte vara så korkad att inte ha undansparade pengar om man ska sluta på sitt jobb för att satsa på internetbusiness... Han säger att han själv gjorde så.

Sen snackar han och han andra snubben så sjukt mkt utan substans vad det gäller business. "i earn money by doing what i love, i love to do the things i do and get money for it" "but how do u get the money?" "i just live the life on my own terms" etc etc etc.

För övrigt har han flickvän sen några år tillbaka
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-07-07,11:01,
Inlägg: #16
RE: Hur många maskulina bloggare går på roids?
Ja de tär lite wierd, fattar inte hans historia helt. Dock älskar jag faen konceptet, modern life Fight Club. Nån jag dock stör mig på i dessa kretsar är Mike från Danger&Play, säger säkert bra grejer men en jävla gäll röst, bara allmänt irriterande att lyssna på.
Winning Beats the Game

Be Selfish


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,751 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,651 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Hur många har ni legat 2015? Parafras 1 1,154 2015-11-29,17:42
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Många har redan sätt videon, så se den igen i så fall! Mercenary 5 1,840 2012-10-06,15:44
Senaste inlägg:: Explodera

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}