LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Cannabis och raggning - era erfarenheter
2012-03-04,05:26,
Inlägg: #1
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Innan ni fortsätter så säger jag att det går också att ragga utan att vara påverkad av CB. Och att jag inte tar ansvar för vad ni gör med denna information och inte heller uppmanar jag ngn till att prova. Men prova om ni vill, fri vilja is the shit =)

Så, vad är era erfarenheter att ragga under cannabisrus? Jag i alla fall, känner mig mycket mer fri och att jag skiter i henne (trots att man kan ge order). Bara vart småsaker då jag aldrig har enbart tagit CB (antingen är det bara alkohol, bara någon rolig tablett "OBS BLANDA INTE OPIATER OCH OPIODER MED ALKOHOL SÄGER JAG", eller kombo typ alkohol+weed, benzo+opiod/opiat eller CB+ngn/några tablett/tabletter) när man ska ut och festa.
Fast i vardagen då jag har varit påtänd på CB så jaa, då blir man, beroende på vad man röker, antingen fett taggad, hyper och energisk eller fett chill, lugn och typ james bond (den första beskrivningen kommer jag kalla uppåt och den andra nedåt, som man kallar det =))
BTW, jag kommer inte ta upp detta med roliga piller, då denna tråd handlar om cannabis (hasch och marijuana).


När jag vart neråt så bara säger ger man order typ: kom hit förfan, då har jag märkt att man får bättre respons (men ändå inte hundra procentig succesrate). Kanske det har att göra med känslan att man inte bryr sig typ, om hon inte kommer så kommer jag fof ha mitt rus kvar som e jääävligt skönt, so why care? d.v.s subbkommunikationen blir typ non-neediness med nedåt-röka. Detta form av rus är också korrekt benämnt som stenad.
Men när jag e uppåt så är det mer glatt och positiv tillvaro os.v. Typ det man kallar high key energi i PUA, fast mkt högre. Har dock inte så mkt erfarenhet med uppåtröka och brudar så jag låter det vara osagt tills jag skaffat mig mer kött på benen hehe. Detta rus är korrekt benämnd som hög.
Förövrigt funkar uppåtröka bra när man ska ut och röja, speciellt på förfesten. Kan göra en tråkig otaggad snubbe riktigt förjävla taggad på fetingröj hehe

Så, vad är era erfarenheter med CB och raggning? =)
Skriv gärna också vad det var för sorts rus och ni hade tagit något annat under cb om ni nu hade gjort det Smile


Edit: Lite flummigt men klockan e fan halv fem och jag kan inte sova p.g.a detta jävla uppåtrus (A)
2012-03-04,05:35,
Inlägg: #2
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Eh. Du verkar gilla bongen och pillerkartan ganska mycket, va?
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-04,05:39,
Inlägg: #3
Cannabis och raggning - era erfarenheter
golvmopp Skrev:Eh. Du verkar gilla bongen och pillerkartan ganska mycket, va?

Hehe, snarare jointen. Är ingen råpundare direkt då jag kan klara mig hur länge jag vill utan. Har faktiskt provat att se om det är ett beteende eller ett beroende och det visa sig vara ett beteende (lovade att mig själv att lägga av med allt som heter droger i 4 månader förutom kaffe och cigg hehe. Det funkade).
Fast ja, det kan vara en bra... boost på tillvaron så länge man sköter det rätt Wink
2012-03-04,06:05,
Inlägg: #4
Cannabis och raggning - era erfarenheter
För min del handlar det också om ett beteende, inte ett beroende. Jag har gått utan spliff i över ett halvår och klarat mig fint. Sen fanns det definitivt stunder då man kände att en holk hade varit riktigt nice, som när man sitter och kollar ut över Norges fjordar tex.

I dagsläget är jag ganska mycket av en pundare. Av 7 dagar i veckan röker jag minst 4. Det är just nu, jag är en periodare med allt jag gör i livet.

Jag har aldrig upplevt ett sådant uppåtrus som du snackar om, ej heller aldrig ett sådant nedåtrus, och jag har ändå rökt en hel del braj och olika sorters braj, speciellt i Kanada. För min del brukar jag mest bli jävligt retarded socialt. Mina tankar fungerar, även om dom är lite spaceiga och spridda. Men folk verkar gilla mig ändå, kanske för att jag är en sjukt soft snubbe som mest bara sitter där och är sjukt chill utan att säga så mycket. En snubbe som accepterar allt som det är.

Jag bryr mig inte särskilt mycket om någonting vare sig jag är stenad eller ej. Personligen märker jag en betydligt högre successrate på alkohol än cb, just för att jag blir kåt när jag super, medan jag blir chill och nöjd när jag röker. Sen har jag raggat upp brudar när jag varit bäng med, men oftast skiter jag i det.

Jag föredrar att enbart röka braj med brudar jag redan hookat och vet att dom gillar det. Sen kan det vara riktigt nice att knulla när man är bäng.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man." - [SIZE="1"]Hunter S Thompson[/SIZE]

pb
2012-03-04,06:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-04,06:13 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #5
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Yeah, bra att du håller att på en lagom nivå.
Jag har själv rökt en hel del, vissa perioder sen 1,5 år tillbaka, mest när det vart sommar då man vart iväg på olika aktiviteter, stranden, picnic's etc. Själv blir jag bara jävligt lugn och trött utav att, så att börja sarga skulle inte direkt vara optimalt. Även fast jag "raggat" som hög också och haft success, så äre väl inget jag föredrar precis då mina främsta tankar alltid går till att laga skitgod mat tillsammans med nice sällskap och bara filosofiera tillsammans, vilket man skulle kunna göra med tjejer man är intresserade utav också. Men som sagt, man är nog helt klart mer optimal utan att, mer energisk, kvickare i huvudet och känner sig overall mer fräschare. Tycker det är sjukt jobbigt att knulla hög dessutom, om man nu ska vara överst eller köra doggy. Så nej, weed + pickup är inte riktigt min grej, möjligtvis en sommardag med en flickvän eller kk som en kul grej.

Sen tycker jag före mesta är jobbigt att festa på alla sorters röka, ner eller uppåt, doesn't matter, tillsammans med alkohol, blir sjukt trött efter att ruset lagt sig. Under rusets gång så blir jag oftast så lost in the head att jag bara sitter som ett riksmongo och skrattar ihjäl mig samtidigt som jag myser. Och jag skulle aldrig heller vilja sitta och snacka med folk som inte har rökt, då det förlorar charmen lite om inte den andra också är påverkad så man kan dela med sig om sina sjuka tankar och snacka om det på samma nivå.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-06,12:45,
Inlägg: #6
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Cannabis förstärker ju whatever you feel... mins en gång när ja va ganska ny inom pua men ändå hade skillsen att gå från open till f - close även om det var lite nervigt ibland. Körde ett set, allt va awsome, vi kicka en gås och BOM blev as nojig för att close (wtf liksom)

Nu för inte så länge sen kicka ja en gås hos en brud... men istället för nervös blev ja denna gång ASkåt, satte på Rape Me av Nirvana och total cavemannade/halv rapeade henne i sängen.
Hon älskade det och så fucking bra sex det blev...

såå whatever you feel blir X10.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-07,02:21,
Inlägg: #7
Cannabis och raggning - era erfarenheter
samma som silentshot i princip. Blir jävligt slö socialt, mer okalibrerad, och totalt jävla obrydd om allt. Blir ett asshole. Kan som dra mitt i en konversation, inte alls orka hålla igång en konversation eller dra mitt lass, typ bara säga "ok" då de berättat nåt och sen stå och kolla på dem och se att de väntar sig ja ska säga mer, men ja bryr mig bara inte så ja drar.

Sen så mår ja så bra och känns som inget påverkar mig, det är som inte rolgiare att ragga på en brud än va ja kan ha i en stol ensam med mina tankar.. inte optimalt heller Smile

Tycker nästan mest om att röka ensam och bara chilla och filosofera.. Blir oftast också väldigt trött och energilös om jag blir allt för hög. LITE kan ja röka och kombinera med alkohol, men raggar nog bättre utan cannabis fastän jag har gjort det på cannabis också.
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-03-10,00:43,
Inlägg: #8
Cannabis och raggning - era erfarenheter
När jag är lite småkickad börjar jag alltid se tjejer som supervackra och helt perfekta. Även deras eventuella "defekter" bidrar till deras perfektion. I ett sånt state of mind blir det lite saga över det hela och har ganska enkelt för att suga in tjejerna i den "sagoverkligheten" även om de är helt nyktra. Kan typ kommunicera det endast genom att titta på dem, typ som att vi förstår varandra. Ganska wierd och flummigt, men riktigt, riktigt nice.
2012-03-10,09:52,
Inlägg: #9
Cannabis och raggning - era erfarenheter
helt åt helvete, satt som en idiot i hörnet hela natten & kollade på all belysning
find it, fuck it, forget it.
2012-07-06,04:36,
Inlägg: #10
Cannabis och raggning - era erfarenheter
TobiasK Skrev:helt åt helvete, satt som en idiot i hörnet hela natten & kollade på all belysning

Hahahaha fyfan, skrattar ihjäl mig i nostalgi!!
2012-07-06,04:37,
Inlägg: #11
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Jävlar, en kille sa till mig:

Make the bitches hit the bong/joint, they'll hit the hay with u
Bitches loooove that shit bruuw eehehehehehe

(Bäng jävel jag rökte med i England)



Sant, tjejer som är mer liberala mot weed, älskar det. De blir hur kåta som helst av det.
2012-07-06,11:13,
Inlägg: #12
Cannabis och raggning - era erfarenheter
TobiasK Skrev:helt åt helvete, satt som en idiot i hörnet hela natten & kollade på all belysning


Ja, det är väl så det brukar sluta för mig också Wink

Nä, röker inte ofta, men cannbis och brudar är inge kombination som funkar för mig.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-07-06,11:24,
Inlägg: #13
Cannabis och raggning - era erfarenheter
Att ta en joint på en efterfest eller så är väl en sak, kan tom vara en kul grej man gör tillsammans. Annars skulle jag nog aldrig få för mig det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,567 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,841 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens" Vagabond 12 4,273 2012-11-08,02:48
Senaste inlägg:: russel
  Erfarenheter av tjejer i förhållande Sticky 4 1,650 2012-03-10,07:13
Senaste inlägg:: Doju

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}