LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Skägg?
2012-03-04,05:34,
Inlägg: #1
Skägg?
Ja, vad tycker ni om skägg? Vara eller inte vara?


Själv tycker jag att det är förjävla sexigt och macho med skägg (inte al-qaida skägg som jag har ibland, men det funkar hehe), tkr inte bruden det kan de flyga och fara tkr jag, finns gott om andra Smile
Har fått höra många gånger att det är sexigt med skägg och killar borde ha skägg. Fast däremot har jag oxå hört det motsatta också, fast det rår inte på mig haha


Så, grabbar, fram med era inputs Smile


SKÄGG OCH RAKAD SKALLE <3
2012-03-04,06:15,
Inlägg: #2
Skägg?
Fram med pics på era skäggstilar, vore kul att se!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-04,13:58,
Inlägg: #3
Skägg?
Du känns som att det är väldigt blandat vad tjejer tycker i den här frågan, men av det jag uppfattat så är stubb nog det mest populära.

Al-Qaida är nog inte att rekommendera om man ser det ur ett rent utseendemässigt perspektiv =).
2012-03-07,16:27,
Inlägg: #4
Skägg?
Skägg är grymt snyggt på vissa, och inte alls snyggt på andra. Själv kör jag alltid stubb, för mig är det väl typ 4dagars som är snyggast tycker jag.

Jag ser ganska ung ut så skägg gör verkligen ingen skada.
2012-03-07,18:56,
Inlägg: #5
Skägg?
Jag har skägg. Gillar det som fan! Fast det växer lite konstigt, växer inte i mitten av hakan så att säga!

Provade att raka bort allt för någon månad sen! Såg ut som en p12....
2012-03-07,20:24,
Inlägg: #6
Skägg?
Skägg e najs, om man kan bära upp det. Själv känner jag mig som snyggast overall med 3dagarsstubben.
find it, fuck it, forget it.
2012-03-07,21:52,
Inlägg: #7
Skägg?
Vissa ser jävligt bra ut i skägg medan andra ser derp ut
2012-03-07,22:10,
Inlägg: #8
Skägg?
min 4-5 dagars stubb kliar nåt så överjävligt så jag rakar alltid bort det då. Dessutom så växer mitt skägg så cp. Det går liksom inte särskilt högt upp så det ser bara lame ut. Hade en liten plätt på hakan med skägg innan men trött på det o kör helrakat.
2012-03-11,22:19,
Inlägg: #9
Skägg?
[video=youtube;lgAWeoCewzE]http://www.youtube.com/watch?v=lgAWeoCewzE[/video]
skägg.
2012-03-11,22:30,
Inlägg: #10
Skägg?
Chinstrap, skepparkrans, goatees, muttonchops, al-Quaidaskägg - I'll take it all. Borde fan kompilera ett album med olika skäggstilar jag haft.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-16,03:09,
Inlägg: #11
Skägg?
haha talibanskägget liksom säsongarskägget går fetbort (även om säsongarskägget inger sjuk pondus och lite macho-man när man är på skidorten)! Jag vill dock påpeka att jag är ett fan av skägg, men det ska inte vara vildvuxet utan vårdat. Skulle säga skäggstubb+ lr liknande. Själv investerade jag i en ordentlig trimmer från ebay för ynka 40 dollar och kan i efterhand säga att det är en av dom bästa köpen jag någonsin gjort.

Personligen så gillar jag ett trimmat skägg (trimmar på 3mm) som är rakat nere runt halsen och högst på kinderna lr vad man ska säga. ger en sjukt nice kontur till mitt annars ganska runda ansikte. Ser både lite smalare ut i ansiktet samt framhäver kindbenen lite bättre jfrt med ett rakat baby face. Smile

EDIT: Så ut och köp en trimmer om ni inte redan har!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Okej till riktiga män här inne med skägg. Sux 16 7,586 2013-05-28,21:56
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}