LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kolla på henne lr inte...suck
2015-09-20,16:58,
Inlägg: #1
Kolla på henne lr inte...suck
Den förste säger kolla tills hon kollar bort och den andre säger kolla inte ett dugg.

Nu är detta specificerat mot 7-10 damer. Haft tid i helgen och kollat lite saker med game, men som VANLIGT blir jag förvirrad när 2 säger helt olika saker som går emot varandras åsikter.

Vilken är det som sticker ut mer, damen bör ju veta att jag har ett intresse när jag kollar än att inte alls kolla o vara helt ignorant för att få hopp om att hon kommer fram, förstår ni haken? ....ibland hatar jag game/pua även om jag kan älska det Sleepy
2015-09-21,12:03,
Inlägg: #2
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-20,16:58)Sex Intelligence Skrev: Den förste säger kolla tills hon kollar bort och den andre säger kolla inte ett dugg.

Nu är detta specificerat mot 7-10 damer. Haft tid i helgen och kollat lite saker med game, men som VANLIGT blir jag förvirrad när 2 säger helt olika saker som går emot varandras åsikter.

Vilken är det som sticker ut mer, damen bör ju veta att jag har ett intresse när jag kollar än att inte alls kolla o vara helt ignorant för att få hopp om att hon kommer fram, förstår ni haken? ....ibland hatar jag game/pua även om jag kan älska det Sleepy

Han som säger inte är väl han som tror det ser creepy eller desperat ut vilket också påverkar utfallet negativt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-21,15:59,
Inlägg: #3
RE: Kolla på henne lr inte...suck


"Just ignore them!"

vet dock inte så mycket om honom, bara kollat enstaka klipp.
2015-09-21,17:21,
Inlägg: #4
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-20,16:58)Sex Intelligence Skrev: Den förste säger kolla tills hon kollar bort och den andre säger kolla inte ett dugg.

Nu är detta specificerat mot 7-10 damer. Haft tid i helgen och kollat lite saker med game, men som VANLIGT blir jag förvirrad när 2 säger helt olika saker som går emot varandras åsikter.

Vilken är det som sticker ut mer, damen bör ju veta att jag har ett intresse när jag kollar än att inte alls kolla o vara helt ignorant för att få hopp om att hon kommer fram, förstår ni haken? ....ibland hatar jag game/pua även om jag kan älska det Sleepy


Beror lite på situationen, att ignorera funkar bra ibland när tjejen VILL ha din uppmärksamhet.

När det gäller "initialt" tycker jag däremot det är betydligt mer kraftfullt att ögonfucka henne tills hon kollar bort, det är mer dominant beteende. Att ignorera är mer non-needy ..beroende på varför du ignorerar henne. Att ignorera bara för att attrahera henne låter lite som att spela på lotto..

Det är ju en skrämmande liten andel killar som dessutom klarar att hålla stadig ögonkontakt med vackra tjejer så....
2015-09-21,17:36,
Inlägg: #5
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-21,15:59)Sex Intelligence Skrev:

"Just ignore them!"

vet dock inte så mycket om honom, bara kollat enstaka klipp.

Nu kan jag inte kolla på klippet men denna skit som skrivs om att "aldrig bli rejected" är bara ett säljknep för killar med fear of rejection. Blir du aldrig rejectad får du aldrig ligga lika mkt som du skulle kunnat få.

Sen kanske han säger bra saker annars, inte kollat
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-09-21,17:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-21,17:50 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #6
RE: Kolla på henne lr inte...suck
Redan kört på "kolla på henne tills hon kollar bort" konceptet senaste 2 åren, men sure dom kollar bort jämt och sen vad. Jag är lite lazy nowdays och satsar mer för att få dom att försöka mer, men dom är för fruktansvärt blyga gentemot mej.

Fått feedbacks innan att jag ser för allvarlig ut/arg, men gillar inte heller vara en clown med ett ständigt leende.
2015-09-21,18:05,
Inlägg: #7
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-21,17:48)Sex Intelligence Skrev: Redan kört på "kolla på henne tills hon kollar bort" konceptet senaste 2 åren, men sure dom kollar bort jämt och sen vad. Jag är lite lazy nowdays och satsar mer för att få dom att försöka mer, men dom är för fruktansvärt blyga gentemot mej.

Fått feedbacks innan att jag ser för allvarlig ut/arg, men gillar inte heller vara en clown med ett ständigt leende.

Alltså det hjälper ju inte att kolla på dom tills dom kollar bort sen inte göra något mer. Du visar stark frame och att du inte är blyg om du inte kollar bort men inte så att dom kommer springa fram och öppna dig bara för att du vinner en ögonkontakt duell.

Jag har sett 2typer av killar vara med om att tjejer kommer bort till dom och öppnar dom. Alltså på regular basis då så det händer kanske inte varje gång på krogen men med jämna mellanrum och inte en gång i halvåret eller något.

1. Killar som ser väldigt bra ut, dom kan ofta sitta och chilla, behöver inte vara festens mittpunkt direkt. Men brudar öppnar dom ändå.

2. Killar som inte blir öppnad för sin looks. Men dom är istället väldigt sociala och står alltid och pratar med folk runt sig och syns därför väldigt mycket i positiv anda socialt.


Är du inte en av dessa två får du nog droppa att vara lat och låta dom komma fram till dig. Och istället approacha. En avarage dude som inte sticker ut positivt som sitter/står still och glor på brudar kommer inte vara med om att brudar börjar approacha han för att han kollar argt på dom och vinner ögonkontakt duell.
2015-09-21,22:54,
Inlägg: #8
RE: Kolla på henne lr inte...suck
gillar ej att att skryta men jag ser bättre ut än en average boy, skillnaden är bara att jag e mörk(nästan mulatt), inte whiteboy.

punkt 1 du nämner händer då o då men bara brudar som är självsäkra o specificerat på min stil/smak. Majoritetmässigt så får jag inte attention från vanliga brudar.

För att påpeka är min stil väldigt typical american
2015-09-22,00:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-22,00:21 av {2} Kinezz.)
Inlägg: #9
RE: Kolla på henne lr inte...suck
Intressant att det ens ska behöva vara krångligt.

[Image: 6dea4e909d36784055e1136f9a2983c3.jpg]

Att sitta och stirra på en tjej utan att göra något är creepy som fan enligt mig.
Men får jag ögonkontakt med en tjej jag tycker ser bra ut och hon inte kollar bort direkt och jag misstänker att hon kanske också gillar vad hon ser?
Släng iväg ett litet leende och en nick.
Positiv reaktion på det? Gå fram och säg hej!

..och fråga om hon gillar strypsex. Wink
Guys will be nice the day nice guys get laid.
2015-09-22,10:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-22,10:39 av {2} Simme121.)
Inlägg: #10
RE: Kolla på henne lr inte...suck
Om killen är snygg och speciellt om han också har ett harmoniskt utseende och kollar så är det lägre risk till creepy.

Vet du specifikt vad det är som gör att du ser allvarlig ut?
2015-09-22,10:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-22,10:53 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #11
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-22,10:31)Simme121 Skrev: Om killen är snygg och speciellt om han också har ett harmoniskt utseende och kollar så är det lägre risk till creepy.

Tror det räcker långt att va en average looking dude med karisma och bra subkommunikation.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-09-22,11:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-22,11:39 av {2} Simme121.)
Inlägg: #12
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-22,10:50)TonightIsTheNight Skrev: Tror det räcker långt att va en average looking dude med karisma och bra subkommunikation.

Absolut, jag ser average killar (och ofta även fula killar) med tjej ute överallt, det har blivit väldigt vanligt, nästan mer vanligt än att de har en kille med bra utseende verkar det som tror jag. Vet inte om det alltid varit så, min teori är att tjejer tänker att de kan behålla en average kille lättare, fast jag själv tycker en snygg kille hade lika gärna kunnat ha bra moral också. Tror inte varenda average eller ful kille som jag sett ute har någon speciell subkommunikation heller eller karisma, det verkade vara vanliga män beteendemässigt

Eller kanske det beror på att tjejer med average eller ful kille inte har självkänslan till att tänka att de kan ha en kille med bra utseende.

Många tjejer i dagens samhälle vill helt enkelt inte vara singel, då det kanske ger press på dem av deras vänner etc, och därför väljer en man med vilket utseende som helst nästan, en teori.

Men snygg kille har absolut mycket mindre chans till creepyness.

Grejen om kille har average utseende och ska kolla, så är det åtminstonne viktigt att han har ett lugnt ansikts-uttryck och inte aggressivt.
2015-09-22,13:00,
Inlägg: #13
RE: Kolla på henne lr inte...suck
(2015-09-22,00:20)Kinezz Skrev: Intressant att det ens ska behöva vara krångligt.

[Image: 6dea4e909d36784055e1136f9a2983c3.jpg]

Att sitta och stirra på en tjej utan att göra något är creepy som fan enligt mig.
Men får jag ögonkontakt med en tjej jag tycker ser bra ut och hon inte kollar bort direkt och jag misstänker att hon kanske också gillar vad hon ser?
Släng iväg ett litet leende och en nick.
Positiv reaktion på det? Gå fram och säg hej!

..och fråga om hon gillar strypsex. Wink

Hahah skön bild även om jag bara tycker den är delvis rätt.

Flertalet tjejer som är intresserade brukar flacka mycket med blicken, de kollar, kollar bort, kollar, kollar bort osv. I de fallen brukar det gå hur smidigt som helst sålänge man kan föra en enkel konversation.

Håller förövrigt med det du skrev, att bara kolla är creepy, agera istället!


Till ts.

(2015-09-21,17:48)Sex Intelligence Skrev: Redan kört på "kolla på henne tills hon kollar bort" konceptet senaste 2 åren, men sure dom kollar bort jämt och sen vad. Jag är lite lazy nowdays och satsar mer för att få dom att försöka mer, men dom är för fruktansvärt blyga gentemot mej.

Varför försöker du få tjejerna att satsa mer istället för att vid IOI ta chansen o dra fram till dem? Är ju väldigt få tjejer som tar initiativet själva utan väntar på att du ska göra det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,971 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,550 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,036 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,058 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,675 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,591 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,200 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,824 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  Gym eller inte? voldEmort1 21 9,856 2013-11-27,04:37
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}