LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Folk med attityd på krogen
2012-03-04,21:29,
Inlägg: #1
Folk med attityd på krogen
Varför har folk sån jävla attityd på krogen?! Speciellt brudar. Så SJUKT kaxiga och otrevliga. Allt beror på hur man tar det såklart. Å det går ju att vända. Men varför går dom runt å tror att dom är nåt?

Smack my bitch up!
2012-03-04,21:32,
Inlägg: #2
Folk med attityd på krogen
Alla bekräftar dom hela tiden, självklart får många världens fetaste ego.

Ibland är det också för att skrämma iväg pussys.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-04,21:34,
Inlägg: #3
Folk med attityd på krogen
Aa. Förståeligt. Såg igår hur jävla jobbiga vi killar kan vara. Dom får inte många minuters vila innan nästa är på dom
2012-03-04,21:38,
Inlägg: #4
Folk med attityd på krogen
Dubbelpost:

Men det jag ändå tänker på är när de t ex ska gå förbi en. Så visar de ingen respekt (gäller inte alla såklart) utan dom tar för givet att man ska flytta på sig. Typ: Stå inte i min väg idiot.

Jävligt frustrerande. Pallar inte vara trevlig mot såna luder
2012-03-04,21:48,
Inlägg: #5
Folk med attityd på krogen
Mössan Skrev:Dubbelpost:

Men det jag ändå tänker på är när de t ex ska gå förbi en. Så visar de ingen respekt (gäller inte alla såklart) utan dom tar för givet att man ska flytta på sig. Typ: Stå inte i min väg idiot.

Jävligt frustrerande. Pallar inte vara trevlig mot såna luder

haha yes, jag aktar aldrig på mig i sådana situationer. Vet inte hur många gånger bruden har flippat över. Senast nu på berså så slog en tjej mig tror du jag slog tillbaka ? =)
find it, fuck it, forget it.
2012-03-04,23:27,
Inlägg: #6
Folk med attityd på krogen
Aktar mig aldrig, knuffar någon mig knuffar jag tillbaka, får jag en örfil(bara hänt av en tjejbekant) örfilar jag tillbaka. Älskar den häpna minen alltså. Minns en tjej speciellt som skulle prompt gå förbi mig och knuffade till som satan, så jag sträckte ut min monstruöst långa arm och knuffade tillbaks fort som fan per reflex.
Förvåning - ilska - intresse.
För jag vände mig om direkt och ignorerade henne efteråt. Gissa vem som kom fram och snackade sen? Big Grin
Ergo: Svinar sig folk svinar jag tillbaka. Tar precis så mycket plats jag vill.
2012-03-04,23:31,
Inlägg: #7
Folk med attityd på krogen
Mössan Skrev:Dubbelpost:

Men det jag ändå tänker på är när de t ex ska gå förbi en. Så visar de ingen respekt (gäller inte alla såklart) utan dom tar för givet att man ska flytta på sig. Typ: Stå inte i min väg idiot.

Jävligt frustrerande. Pallar inte vara trevlig mot såna luder

Yeah erfarat det där sjukt ofta, många tjejer är sjukt egoboostade. Stå kvar, stand your ground baby
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-04,23:53,
Inlägg: #8
Folk med attityd på krogen
Det som händer mig ofta på krogen är att om jag öppnar upp 3-4 tjejer så är det nästan alltid en som bara totalignorerar som om jag inte finns, säger man nåt till henne så tittar hon bara på en och säger mm, aa, typ. No interest att all. Jag brukar lösa det såhär.

Insecureboy vänder mig mot de andra 2: Jag vill inte verka oförskämd här men jag tror att er kompis här bredvid mig är efterbliven.
2 tjejer: hahah varför det. Eller target blir sur och säger att hon inte alls är det.
Insecureboy: Jaaa asså hon säger ju knappt någonting, hon måste vara efterbliven och ha ett väldigt litet ordförråd.
Om hon blir sur säger jag nåt i stil med seså överbelasta inte din hjärna nu.

I de flesta fall så brukar target bli förvånad över min arrogans - ilska - intresse.
I vissa fall har jag dock fått mig en rejäl ut skällning följt av en slap på käften..
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-05,00:26,
Inlägg: #9
Folk med attityd på krogen
Insecureboy. Känns som att hennes polare skulle lacka på en för att man dissar deras kompis?
2012-03-05,04:12,
Inlägg: #10
Folk med attityd på krogen
nah, beror på hur man dissar polaren. med glimten i ögat kan man kalla nästan vem som helst för retard. mycket effektivt.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man." - [SIZE="1"]Hunter S Thompson[/SIZE]

pb


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fler och hungrigare män på krogen Fiskarn 11 3,398 2017-11-05,19:50
Senaste inlägg:: piraten99
  Vakt/värd på krogen Bert 5 3,109 2015-04-01,16:23
Senaste inlägg:: haha
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,611 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Folk som har noll koll :/ Nystart 5 1,931 2013-05-03,09:52
Senaste inlägg:: Nystart
  Man får folk att garva, även fast det inte är menat. russel 12 3,850 2013-01-11,19:09
Senaste inlägg:: Mössan
  Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen? Donjohan 2 1,296 2012-07-09,19:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen? Spider 11 3,729 2012-05-25,18:03
Senaste inlägg:: Insecureboy
  Sluta försöka tillfredställa folk Mössan 3 1,756 2012-02-17,01:07
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}