LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
2012-05-03,19:05,
Inlägg: #1
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Shoo, går lite då o då ut med tjejkompisar kanske 4-5 stycken, har en hel del o nästan alla snygga ocskå. Eftersom pre-selection är så jävla bra kunde jag ju försöka använda detta för att underlätta lite extra när jag raggar.
Det värsta är dock att öppna, för det är inte så socialt att dra ut med tjejkompisar och springa iväg o plöja ett dansgolv i 30 mintuer för att man vill "gejma", utan det är ju verkligen BARA för att gå ut o umgås med dom jag går ut.
Frågan är hur jag ska gå tillväga där? Ellerbe mina tjejkompisar öppna lite taktiskt, dom älskar att göra sånt ett par av dom, att hjälpa mig att haffa brudar osv.

Och sen vad kan man mer göra? Kanske om det finns nån skön teknik för att skapa nån slags jeleousy grej man kan komma överens om innan osv.
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-07,23:28,
Inlägg: #2
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
snacka med dina kompisar om det. De kommer säkert tycka det är kul Smile
2012-05-07,23:35,
Inlägg: #3
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Be 2-3 av tjejerna att komma in i ett set efter 5-minuter, krama dig, pussa dig på kinden och vara allmänt kåt på dig, du ska vara LITE av-visande mot dom. Dom ska sedan be dig att komma och sätta dig vid dom sen, sen drar dom iväg.

Se attraktionen skjuta i luften bland tjejerna du gejmar.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-08,12:38,
Inlägg: #4
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Evilvalle Skrev:Be 2-3 av tjejerna att komma in i ett set efter 5-minuter, krama dig, pussa dig på kinden och vara allmänt kåt på dig, du ska vara LITE av-visande mot dom. Dom ska sedan be dig att komma och sätta dig vid dom sen, sen drar dom iväg.

Se attraktionen skjuta i luften bland tjejerna du gejmar.
king, fett simplet, let's go
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-19,13:17,
Inlägg: #5
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Så har du testat än?
2012-05-19,15:32,
Inlägg: #6
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Ja =)
har du?
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-19,22:27,
Inlägg: #7
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Nepp, vore skoj att testa dock. Hur var resultatet?
2012-05-20,12:20,
Inlägg: #8
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
Läste i den här tråden för ett tag sen innan jag gick på fest med en tjejkompis. På festen var det en HB som alltid försöker spela svårfångad när jag försöker få med henne på något. Jag förklarade lite snabbt och ytligt åt min tjejkompis hur tjejer blir kåtare på killar som har andra tjejer runt sig och att HB och jag hånglat lite någon vecka tidigare men att hennes intresse för mig verkade ha svalnat av. Kompisen fattade piken och när jag stod där och småpratade med HB så kommer min kompis och tar min arm och lägger den runt sig samtidigt som hon pussar mig på kinden och säger något om hur jävla kul det är att se mig. Mitt marknadsvärde sköt i höjden efter det. Veckan efter fick jag dagliga sms av HB och nästa gång jag träffade henne på en fest dök hon på mig och började tungkyssas, sen tittar hon på mig och säger "Heeej" med såna där kåtögon som bara tjejer kan ha.

Efter det här insåg jag hur jävla bra det är med några riktigt bra tjejkompisar som ställer upp om man behöver det.
2012-05-20,13:57,
Inlägg: #9
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
vegas Skrev:Läste i den här tråden för ett tag sen innan jag gick på fest med en tjejkompis. På festen var det en HB som alltid försöker spela svårfångad när jag försöker få med henne på något. Jag förklarade lite snabbt och ytligt åt min tjejkompis hur tjejer blir kåtare på killar som har andra tjejer runt sig och att HB och jag hånglat lite någon vecka tidigare men att hennes intresse för mig verkade ha svalnat av. Kompisen fattade piken och när jag stod där och småpratade med HB så kommer min kompis och tar min arm och lägger den runt sig samtidigt som hon pussar mig på kinden och säger något om hur jävla kul det är att se mig. Mitt marknadsvärde sköt i höjden efter det. Veckan efter fick jag dagliga sms av HB och nästa gång jag träffade henne på en fest dök hon på mig och började tungkyssas, sen tittar hon på mig och säger "Heeej" med såna där kåtögon som bara tjejer kan ha.

Efter det här insåg jag hur jävla bra det är med några riktigt bra tjejkompisar som ställer upp om man behöver det.

Ja, pre-selection ÄR game.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-25,11:50,
Inlägg: #10
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
vegas Skrev:Läste i den här tråden för ett tag sen innan jag gick på fest med en tjejkompis. På festen var det en HB som alltid försöker spela svårfångad när jag försöker få med henne på något. Jag förklarade lite snabbt och ytligt åt min tjejkompis hur tjejer blir kåtare på killar som har andra tjejer runt sig och att HB och jag hånglat lite någon vecka tidigare men att hennes intresse för mig verkade ha svalnat av. Kompisen fattade piken och när jag stod där och småpratade med HB så kommer min kompis och tar min arm och lägger den runt sig samtidigt som hon pussar mig på kinden och säger något om hur jävla kul det är att se mig. Mitt marknadsvärde sköt i höjden efter det. Veckan efter fick jag dagliga sms av HB och nästa gång jag träffade henne på en fest dök hon på mig och började tungkyssas, sen tittar hon på mig och säger "Heeej" med såna där kåtögon som bara tjejer kan ha.

Efter det här insåg jag hur jävla bra det är med några riktigt bra tjejkompisar som ställer upp om man behöver det.


Yup! Typ så enkelt blev det för mig med, har inte gått ut med killpolare en enda gång sen denna tråden. Måste börja igen dock, folk blir lacka, men jävlar vad fett med tjejpolare som gör så där, sjuka effekter det har
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-25,18:03,
Inlägg: #11
Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen?
du låter henne suga av dig framför en annan tjej. Funkar garanterat då kanske du kan få ett double blowjob! Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fler och hungrigare män på krogen Fiskarn 11 3,398 2017-11-05,19:50
Senaste inlägg:: piraten99
  Vakt/värd på krogen Bert 5 3,109 2015-04-01,16:23
Senaste inlägg:: haha
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,611 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen? Donjohan 2 1,296 2012-07-09,19:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Folk med attityd på krogen Mössan 10 3,392 2012-03-05,04:12
Senaste inlägg:: Swede

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}