LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
2015-11-12,01:23,
Inlägg: #1
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
Lusten att jaga brudar, eller överhuvudtaget prata med tjejer, är ganska låg just nu för tillfället. Inget som oroar mig, det är en period och de kommer ibland. Nu känner jag däremot för att ta en soft vinter utan större tankar på något annat än att låsa in mig, hänga med kompisar, spela spel och bara vara ensam. Däremot tänkte jag att det vore praktiskt med en flickvän.

Mina kks jag samlade på mig under sensommaren och hösten har tynat bort i takt med att jag ibland har väntat veckor med att svara osv så nu är det bara ett par återstående. Jag tänkte därför slå till nu när möjligheten finns att göra en av dem till min. Kruxet ligger i att jag inte känner någonting överhuvudtaget för henne. Visst, hon går att prata med och hon är snygg men i mina ögon är hon inte mycket roligare eller mer givande än en spärrvakt.

Bortsett från den omoraliska aspekten, gör jag mig själv en björntjänst? Jag pratade med en polare här om dagen och vi kom in på ämnet där jag egentligen hävde ur mig ohämmat kring hur det nästan känns kränkande mot sig själv att bli tillsammans med någon bara för att man är för slö istället för att hitta någon man gillar. Samtidigt slog det mig därefter att jag kanske var lite snabb att döma mig själv då jag egentligen bara avser att ha någon stabil över vintern som kommer jag när jag knäpper utan någon egentlig motprestation från min sida.

Vad säger ni?
2015-11-12,02:14,
Inlägg: #2
RE: Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
Kör på det!
2015-11-12,08:59,
Inlägg: #3
RE: Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
(2015-11-12,01:23)Vetinte Skrev: Lusten att jaga brudar, eller överhuvudtaget prata med tjejer, är ganska låg just nu för tillfället. Inget som oroar mig, det är en period och de kommer ibland. Nu känner jag däremot för att ta en soft vinter utan större tankar på något annat än att låsa in mig, hänga med kompisar, spela spel och bara vara ensam. Däremot tänkte jag att det vore praktiskt med en flickvän.

Mina kks jag samlade på mig under sensommaren och hösten har tynat bort i takt med att jag ibland har väntat veckor med att svara osv så nu är det bara ett par återstående. Jag tänkte därför slå till nu när möjligheten finns att göra en av dem till min. Kruxet ligger i att jag inte känner någonting överhuvudtaget för henne. Visst, hon går att prata med och hon är snygg men i mina ögon är hon inte mycket roligare eller mer givande än en spärrvakt.

Bortsett från den omoraliska aspekten, gör jag mig själv en björntjänst? Jag pratade med en polare här om dagen och vi kom in på ämnet där jag egentligen hävde ur mig ohämmat kring hur det nästan känns kränkande mot sig själv att bli tillsammans med någon bara för att man är för slö istället för att hitta någon man gillar. Samtidigt slog det mig därefter att jag kanske var lite snabb att döma mig själv då jag egentligen bara avser att ha någon stabil över vintern som kommer jag när jag knäpper utan någon egentlig motprestation från min sida.

Vad säger ni?

Nja, asså att skaffa någon bara för "att" låter ju inte jättestimulerande. Det är inte så att du bara känner lite panik över att du håller på att tappa det du byggde upp under sommaren?
2015-11-12,10:50,
Inlägg: #4
RE: Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
Be selfish, dina begär först
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-11-15,00:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-15,00:47 av {2} ångest101.)
Inlägg: #5
RE: Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
(2015-11-12,10:50)SvaMp_ Skrev: Be selfish, dina begär först

Man borde läsa Victor prides artikel "be Selfish" varje dag Smile

TS: Hur gick det med det här då?

2015-11-16,11:14,
Inlägg: #6
RE: Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om
Träffade henne nu i helgen men insåg att det inte blir speciellt hållbart. Orkar inte bli tillsammans med någon jag inte gillar som själv kommer höra av sig och tjata om att ses. Är man bara KK fattar hon att hon inte kan ligga på för mycket medan någon man är ihop med tar för givet att ses då och då.

Sjogga:

Nja, det känns inte så viktigt. Ett stall går alltid att bygga men jag kände att det var dags att ta tag i det nu då jag annars skulle få börja om vilket jag inte är speciellt sugen på nu.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,941 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,527 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  På när man är tillsammans, off annars dobarj3 6 3,420 2017-07-16,23:46
Senaste inlägg:: dobarj3
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 867 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,652 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,041 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,624 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,636 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,542 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,153 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}