LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Spelar hon bara spel?
2015-11-19,02:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-19,02:23 av {2} bcude.)
Inlägg: #1
Spelar hon bara spel?
Matchade med en riktigt fin jänta (hb8 om vi ska hålla på med skalor) på tinder för drygt 3v sen på 30år. Kultiverad, sportig, classy enligt bilderna.
Vi skrev lite, hon investerade mycket i messen direkt som lite äldre tjejer tenderar att göra, men slutade svara efter 2-3st (sent på kvällen iofs). Skrev igen nån dag senare, tyst igen och sen några dar senare kastade jag ur ett "normalt hade jag slutat skriva här men du har nåt speciellt med utstrålningen blabla" - hon svarar, ursäktar sig att hon har mycket jobb och kastar in lite smileys som tidigare.
Jag svarar. Återigen tyst från hennes sida några dar. Så jag tänkte whatever, all or nothing och föreslår träff eller nextar henne även om hon är fin. Hon svarar och säger ja till att ses IRL istället. Här är jag seg och svarar inte på nästan en vecka.
Förra torsdagen bestämmer jag att vi ska ses på lördagen och hon fick välja mellan 2 alternativ för aktivitet, hon svarar först på lördag eftermiddag att det lät trevligt men inte gick den kvällen men att vi ska prova i veckan istället (denna vecka). Jag svarar samma kväll och föreslår onsdag kväll. Hon svarar sent först på onsdag kvällen:
"sorry för sent svar men det hade blivit tight, du kan inte imorrn istället? Smile"

Okej så spelar hon bara spel? Det känns något efterblivet att svara och avböja först samma kväll vi ska ses 2ggr irad. Min spontana tanke var att spela upptagen och föreslå en ny tid later nu, men borde man kanske bara ses och styra där istället? Jag tänker på det här med att sätta ramar för vad som är ok och inte falla in i hennes frame.

Hade en diskussion om det här med en polare och vet inte om jag överanalyserar det hela men tar gärna input för att lära mig framtiden.

Shoot!
2015-11-19,10:55,
Inlägg: #2
RE: Spelar hon bara spel?
Onekligen att du överanalyserar men ingen aning om vad hennes game är. Hur gammal är du? Rent spontant låter en hb8 30år som flakear/gamear dig som något att next'a imo. för högt upp på piedistalen
2015-11-19,13:03,
Inlägg: #3
RE: Spelar hon bara spel?
(2015-11-19,11:08)Toledo Skrev: Om man är 30 kan jag tänka mig att man har många bollar i luften, dvs relativt upptagen. Varför nexta? Spelar väl ingen roll ur ditt perspektiv, inte så att man bara kan skriva med en tjej i taget?

Precis, ser heller ingen anledning till att nexta. Frågan handlade mer om att sätta gränser för vad jag tycker är ok beteende och inte. Planen är att nu ta numret ist för att kommunicera via tinder och göra upp något en senare dag,.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hon kör ice/cold spel? Shanks 32 11,728 2013-08-11,16:11
Senaste inlägg:: Cogo

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}