LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur får ni er själva att agera?
2015-12-07,00:27,
Inlägg: #1
Hur får ni er själva att agera?
Som titeln lyder, hur får ni er själva att agera?

Alla som har någon form av framgång i detta område vet att det hjälper nästan inte ett skit att bara läsa läsa läsa om pickup. Det är till 98% ens förmåga att agera som gör dig bra på detta.

Så... Tänkte höra vad ni har för idéer, tips och sätt som ni använder er utav för att faktiskt få tummen ur röven och göra de där approachsen när det känns trögt. Motiverar ni er med videos? Har ni något bra quote som när ni tänker det så får det er bara att agera? Kör ni nån form av uppvärmning där ni går och highfivear folk på stan för att komma i humör? Låt höra! Smile
2015-12-07,00:44,
Inlägg: #2
RE: Hur får ni er själva att agera?
Inte för jag knappt kommit igång, men träning, grym musik, och att inte skjuta upp det, (typ 3s regeln) har funkat bra, så länge jag öppnar en kommer resten lättare, första är värsta.
2015-12-07,01:15,
Inlägg: #3
RE: Hur får ni er själva att agera?
Är det trögt så har jag några olika saker jag brukar säga till mig själv. Tar dem en efter en om nån inte funkar:

"Öppna och se vad som händer"

"Skit samma hur det går, det är ju bara lite pickup"

"Är jag en man eller?"

"Jag kommer faila, men det är ett litet steg på vägen till framgång iaf"

"Gör hennes dag med en komplimang" (främst dg)
2015-12-07,02:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-07,02:34 av {2} Bruno.)
Inlägg: #4
RE: Hur får ni er själva att agera?
Mm. Jag brukar inte vara så snackig alltid, men ofta behöver jag bara öppna några människor så kommer jag igång sen.

Igår när jag var ute själv t. ex. såg jag en ~50år gammal uteliggare utanför 7eleven och gick fram och tjötade med honom en stund (inget trött samtal om gud vad synd det är om honom som får sova på gatan, utan skojade mer ifall han inte skulle haka på mig och försöka fixa tonårsfitta för kvällen). Sen kände jag mig bekväm med att dra in på en klubb och börja creepa fan. Jag försökte väl få nån slags (positiv) energi med i interaktionen också, så det verkligen blev en stämningshöjare (ibland kan man ju faktiskt vara i ett så "logiskt" tillstånd, så att det snarare blir tvärtom). Sen gick det förbi två brudar som jag sa åt honom att vinka in och sen var jag liksom igång.
Annan grej jag brukar göra är att börja kvällarna med att gå igenom hela horgatan här, därför att det - i varje fall för en liten stund - ger mig illusionen om att jag är den sexigaste maddafakkarn på planeten. Sen kan det va kul att skoja med fnasken. Får mig på bättre humör och mer pratglad liksom. Brukar ju förstås lyssna på musik innan jag drar ut också för att komma i stämning.

Annars?

* Om du kan, försök omringa dig av andra dudes som kan pusha dig utanför din komfortzon, tvingar dig att steppa upp ditt game liksom och också tar action.

* Kom ur det här mindsetet att du gör en "approach", där du kan få dissen eller whatever. Se det snarare som att du går ut och screenar vilka brudar som är DTF. Vad är det för stor grej att gå fram egentligen, ifall du har mindsetet att du bara ska kolla ifall bruden är tillräckligt skön för dig liksom?

Här är artiklar som förändrade mkt för mig iaf:
www.goodlookingloser.com/entry/screening-fundementals/how-to-filter-and-screen-girls
http://www.goodlookingloser.com/2012/01/...screening/
http://www.goodlookingloser.com/more/arc...ning-game/

* Lägg upp en plan. Vilka handlingar ska du ta för att försöka fixa ditt liv på tjejfronten el whatever, sen ser du till att följa upp den.

* Och ja, du kan väl kolla på motivationsklipp och skit nu. Det brukar i varje fall hjälpa mig att komma igång med saker, men sen är det ju det här med att få in nya vanor, som verkligen kommer förändra grejer.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-12-07,11:34,
Inlägg: #5
RE: Hur får ni er själva att agera?
Bra tips Bruno. Håller med helt.

För mig minns jag som nybörjare hur jag alltid gick fram skakandes av rädsla första setet eller så innan det släppte och jag kom in i bättre flow. Brukade alltid tänka hur det här är den enda vägen om jag verkligen vill lära mig pick-up och skapa den livsstil jag vill ha. So do it or die typ.

Idag har jag nästan inte tankar alls, ser jag en tjej som ser intressant ut blir det naturligt att vilja veta mer om vem hon är.
2015-12-10,19:29,
Inlägg: #6
RE: Hur får ni er själva att agera?
Bra tankar här! Haha Bruno du verkar skön som tusan! Jo att omringa mig med snubbar som också vill utvecklas förstår jag är kanske det som hjälper mest. Problemet är bara att jag känner inga sådana killar, men får väl försöka hålla ögonen öppna för sådana personer. Ingen på detta forum som bor i Umeå Wink ?

Det jag redan gör för att få mig själv att agera är främst som godisgift säger att tänka på att agerande är enda vägen om jag verkligen vill lära mig detta. Do it or die.

Något som jag också brukar göra för att hamna i rätt mindset är att duscha 1 min på kallaste varje morgon. Det är svinnyttigt på många sätt, typ ökade testonivåer osv. men fruktansvärt obekvämt. Så det tar mig på något sätt in i mindsetet att bara slänga mig in i situationer jag vet är bra, trots att de kan kännas fruktansvärt obekväma.

Sen att prata med åtminstone en tjej precis varje dag, även om det bara är något snabbt, hjälper att få in vanan och skapa momentum så att det känns riktigt off om man inte agerar alls en dag. Typ så Smile
2015-12-11,10:50,
Inlägg: #7
RE: Hur får ni er själva att agera?
No-fap är bra för att ta action...
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-12-11,14:45,
Inlägg: #8
RE: Hur får ni er själva att agera?
Alkohol är en bra quick fix
2015-12-11,16:14,
Inlägg: #9
RE: Hur får ni er själva att agera?
-Skriv ned vad som måste göras.
-Bestäm i förväg att du ska följa planen till punkt och pricka oberoende av känslor, du är nu en "robot" som bara följer instruktioner.
-Execute.

Motivation och inspiration kommer med tiden, många väntar på att "få motivation" innan de kan börja agera. Detta är helt fel sätt, det KOMMER MED TIDEN, ta istället de steg du vet som måste tas så kommer resten sen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 3,665 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Är det dåligt att agera på känslor? Vetinte 6 2,931 2014-02-21,23:52
Senaste inlägg:: Vetinte

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}