LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
2015-12-11,14:48,
Inlägg: #1
Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Hej alla CL members Smile

Ibland händer det att tjejer som redan har pojkvän ändå verkar intresserad av mig. Men jag vet inte hur man fixar detta hehe. Blir lite svårt då det kan hända att deras moral kickar in....

Skulle Uppskatta om ni ger er tips om hur man manipulera tjejer till att lämna sina pojkvänner för en alternativt få Dom att vara otrogna mot Andra killen så man får sitt mål liksom?

Tackar på för hand!

Obs gärna tekniker som är effektiva och konkret appliccera IRL istellet för filosofiska tips
2015-12-11,16:26,
Inlägg: #2
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Måla ut dig som förbjuden frukt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-12-12,00:08,
Inlägg: #3
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Alfa ut pojkvännen lär säkert kåta upp henne men hon kan ju bli lack ändå på ditt beteende och vilja smälla till dig eller skicka gangrapers på dig el nå.. Try it
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-12-12,01:15,
Inlägg: #4
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Tryck inte ner pojkvännen, höjj honom och prata om hur snäll han är, hur bra han är mot henne osv. Då kommer hon förmodligen börja prata illa om honom, vet ej varför men tjejerna gör det ironiskt nog.
Snacka om sex.
Framea dig som förbjuden frukt. "Sluta snacka om sex nu, kommer inte kunna hålla händerna i styr och vi FÅR inte göra sånt snusk" osv.

Läs på om LMR, hur du ska hantera henne när hennes moral kickar in.

Finns folk som har mer erfarenhet än mig angående detta dock, men dessa råd har jag fått och just att prata gott om pojkvännen är GOLDEN.
2015-12-12,21:43,
Inlägg: #5
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Yea, att höja honom till skyarna brukade fungera för mig. Snacka om hur han är så perfekt o gör allting för henne. Han är så snäll, världens goaste och sötaste. Han gör allt hon frågar efter och älskar henne för alltid blablabla. Jag brukade måla upp honom till den perfekta white knight pojkvännen och mig själv till det dåliga svinet som bara knullar hårt och att det inte är bra för henne att träffa mig. Allt med glimten i ögat så klart.
2015-12-16,00:11,
Inlägg: #6
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Tänker inte ge tips på manipulation. Den skiten gör dig i de flesta fallen trasig inombords.

Däremot är det samma regler som gäller för attraktion med singeltjejer. Största skillnaden är att deras beslut kan få mer dramatiska konsekvenser än normalt.
2015-12-16,13:28,
Inlägg: #7
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Håller med dig Willson. Rekommenderar inte grejerna men tänker att om snubben verkligen vill prova det spåret kan han göra det och märka själv 1st hand vad det leder till.
2015-12-19,20:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-19,21:35 av {2} tay.)
Inlägg: #8
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
(2015-12-16,13:28)godsgift Skrev: Håller med dig Willson. Rekommenderar inte grejerna men tänker att om snubben verkligen vill prova det spåret kan han göra det och märka själv 1st hand vad det leder till.

Det e mitt enda val. iaf long term

kan skaffa tjejer att vara med mig mycket enkelt och snabbt, flera tjejer short term men bara dejter sen efter ett tag drar de ALLTID, inte en enda tjej stannar med mig never., fixar dejter riktigt snabbt och enkelt hit och dit, kan fixa flera nummer utan att ens prata ett ord haha, men long term fungerar det med manipulation endast annars fungerar det inte..

.flera tjejer har sagt att ja verkar va player och de syns i blicken etc, kanske det e pga detta de drar? e inte player alls men de tror alltid det (e mycket ung inte mkt sexuell erfarenhet men sjukt mkt erfarenhet av att snacka och flirta med tjejer och prata med folk generellt, mycket extrovert varje dag , pratsam, och knappt blyg alls oftast mkt lugn i kroppen och sinnet, och stabil eyecontact alltid , flackar aldrig med blicken , blinkar inte mycket heller haha vet ej vad det beror...etc)

min far skojar att jag e galen ibland haha eftersom jag hela tiden letar efter nya tjejer att prata med, never enough liksom, hela tiden pratar med ny...


tjejer e inte ofta neutral mot mig heller, vet ej why men antingen e intresset riktigt starkt eller biggest bitch on earth liksom hahah, inget mellanting som att vara diplomatisk, ingen aning hur det kan vara...

de stannar med mig endast om jag spelar deras huvud riktigt starkt until they cry, annars drar de bara Smile spelar ingen roll liksom , e sjukt stark psykisk, men det handlar mer om att ja vill prova att ha en normal tjej liksom haha

Smile
2015-12-19,21:57,
Inlägg: #9
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
Du har mycket going for you men att tjejerna svalnar efter x antal dejter/träffar/knull.

Det låter i mina öron inte som du behöver manipulation. Snarare så behöver du jobba på att bygga ett så awesome liv som möjligt där kvinnor gärna stannar, oavsett om ni knullar eller inte.

1. Träning. Hur vältränad är du 1/10?

2. Ekonomi. Har du ett välbetalt jobb, lever du själv?

3. Livsstil. Har du en kick ass crib där både polare och brudar vill hänga? Gör du sociala aktiviteter på fritiden, har du en passion för något i ditt liv? Våga visa det också!

4. Socialt. Har du en social cirkel som höjer dig? Är du den naturliga ledaren som drar ihop fester och får skit att hända?


Listan är inte en bibel men en bra riktlinje om man tycker något saknas.
2015-12-20,00:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-12-20,00:13 av {2} tay.)
Inlägg: #10
RE: Tjejer som har pojkvän, hur får man dem?
(2015-12-19,21:57)Willson Skrev: Du har mycket going for you men att tjejerna svalnar efter x antal dejter/träffar/knull.

Det låter i mina öron inte som du behöver manipulation. Snarare så behöver du jobba på att bygga ett så awesome liv som möjligt där kvinnor gärna stannar, oavsett om ni knullar eller inte.

1. Träning. Hur vältränad är du 1/10?

2. Ekonomi. Har du ett välbetalt jobb, lever du själv?

3. Livsstil. Har du en kick ass crib där både polare och brudar vill hänga? Gör du sociala aktiviteter på fritiden, har du en passion för något i ditt liv? Våga visa det också!

4. Socialt. Har du en social cirkel som höjer dig? Är du den naturliga ledaren som drar ihop fester och får skit att hända?


Listan är inte en bibel men en bra riktlinje om man tycker något saknas.

1. Tränar Ej men har fått lite muskeltillväxt naturlig pga är ung och mycket tillväxthormoner naturligt hos de flesta unga män. Jag är 185 cm lång barfota just nu I skrivande stund, har växt snabbt och läst att killar växer till 21, ibland mer så jag försoker leva sjukt hälsosamt just nu haha. Det är Även Stor skillnad I min käke, den är mycket markerad linje och ser hård ut om Ja kollar spegeln nuförtiden jämfört med 3 år sen.

2. Inget jobb, universitets-studerande.

3. Brukar inte själv fixa fester Eller sociala event men Blir oftast bjuden av folk. Min sociala cirkel är Härligt folk och schyssta höjer mig ja, jag Brukar inte hitta tjejer I min sociala cirkel dock. Jag hittar Dom när jag on my own oftast , antingen utomhus IRL Eller online. Vid sociala Sammanhang är jag mest pratsam och skojar mycket, men när är med tjej 1 on 1 då börjar förförande blick och sånt beteende vakna haha, de Blir ofta intresserade men bara en viss kort period sen drar dem alltid...

Oj 3an var 4 hehe, Mina intressen är att vara ute, umgås med vänner, läsa om hälsa och Försoka leva hälsosamt, prova olika maträtter, promenera, jag älskar djur också, både katter och hundar. Dricker inte och röker inte, har lätt för att ha kul och vara socialt bekväm utan alkohol .

Jag tackar för Dina råd Willson och ska komma ihåg det Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,360 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,532 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,009 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,024 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,960 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,681 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,008 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,403 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,411 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_
  AA och ditt MOOD för att prata med tjejer. one 7 3,816 2014-05-27,19:15
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}