LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
2016-06-28,17:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-28,18:04 av {2} kball.)
Inlägg: #21
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Update: Hon sköt på dejten, för att sedan när det va dags säga att hon var såå busy osv. Hon gick från att säga att hon såg fram emot att ses nästa gång till att över en natt helt plötsligt bli så himla upptage. Magkänslan säger att det är säkert nått ex som dykt upp i hennes liv igen. Efter detta tog jag ett steg tillbaka och har inte initierat någon kontakt, bara svarat när hon hört av sig. Hon skickar typ selfies där hon gjort sig snygg och sånt. Ska jag fortsätta med detta och se om hon tillslut säger att hon vill ses eller ska jag ignorera hennes sms?
2016-06-28,19:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-28,19:34 av {2} ångest101.)
Inlägg: #22
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Du kan ju prova att göra en *reset* över hela grejen, det har fungerat bra för mig förut. Att helt enkelt inte svara på något och låta det rinna ut i sanden, sen släger du iväg ett random sms om ett bra tag "hej! Vad gör du?" Eller något liknande

Direkt hon svarar på smset så ring upp henne och prata ett tag och föreslå ny träff.

Då hinner hon liksom få fundera lite på dig osv och tar det nog mer på allvar när du hör av dig igen! + att hon kanske är "klar" med det som gör henne off nu då

Sen sticker det ju ut att ringa upp henne

Finns väl säkert nå mer avancerat, men ja detta har jag gjort flera gånger i din sits med resultat

2016-06-29,18:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-29,19:01 av {2} kball.)
Inlägg: #23
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Thx mate. Låter vettigt iaf. Som du säger så är ngt som gör henne off helt plötsligt (tror nog inte det har med mig att göra, har verkligen fått henne att jaga mig) så gör jag bäst i att ligga jävlit lågt. Om hon fortsätter med meningslösa sms så svarar jag ej
2016-06-29,20:06,
Inlägg: #24
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-06-29,18:56)kball Skrev: Thx mate. Låter vettigt iaf. Som du säger så är ngt som gör henne off helt plötsligt (tror nog inte det har med mig att göra, har verkligen fått henne att jaga mig) så gör jag bäst i att ligga jävlit lågt. Om hon fortsätter med meningslösa sms så svarar jag ej

Precis, det kan finnas 1000 anledningar till det och behöver verkligen inte vara något som du gjort. Låt henne veta att du har andra alternativ, det gör du genom att skita i att svara helt, låt det vara helt dött 1 vecka. Hon kommer tänka "vad hände med han då? Är han med någon ny tjej nu?"

Sen efter en vecka låtsas du som ingenting och bah "hej!! Längesen, vad gör du?" Eller något

Jag tror på det! Men känn efter själv såklart Smile

2016-06-30,21:00,
Inlägg: #25
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Ahh ska detta vändas så måste hon börja undra om jag träffat nån annan! Detta är andra gången på ett par månader för mig som en tjej går från typ kär i mig till helt plötsligt tappa intresset, bli så jäävla upptagna med jobb osv. Sucks
2016-07-01,01:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-01,01:13 av {2} ångest101.)
Inlägg: #26
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-06-30,21:00)kball Skrev: Ahh ska detta vändas så måste hon börja undra om jag träffat nån annan! Detta är andra gången på ett par månader för mig som en tjej går från typ kär i mig till helt plötsligt tappa intresset, bli så jäävla upptagna med jobb osv. Sucks

Så är det, inget konstigt i min mening. Men är du säker på att det inte ligger lite på dig iaf? Att du helt enkelt är smyg-needy men inte märker det?

Folk är ju faktiskt väldigt upptagna i dagens läge, det är ju supervanligt att tjejer inte svarar på 1 vecka eller något, sen vips kan dom höra av sig helt random och det "Var lugnt"


Dom här tjejerna som du kommit lite längre med, har du skrivit med enbart dom eller har du fokuserat mycket runt om? Det låter på sättet som du skriver att du inte har så mycket på gång runt om, som att du "Låst dig" på dessa tjejer och inte håller dig aktiv liksom.
Det skulle inte förvåna mig om du prioriterat att endast skriva med "En i taget", det är ju så lätt att bli needy då menar jag.


Så du kanske ska försöka hålla fler bollar i luften för att slippa dessa problem i framtiden? Tills du verkligen kommit längre med en tjej och träffas regelbundet över en längre tid helt enkelt!

I all välmening

2016-07-01,10:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-01,11:51 av {2} kball.)
Inlägg: #27
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Ah jag skriver alltid med flera och så, även träffat andra lite smått. Dock är det nog så att jag låser mig lite till de tjejer som jag fattar tycke för och kommit lite längre med. Visserligen så har dessa tjejer i sin tur visat stort intresse och jagat mig så jag vettifan. Alltså, det är mycket möjligt att jag är smyg-needy. Skulle kunna dra lite interaktionerna med dessa två senaste för o se var jag är needy nånstans men vill inte outta mig för mycket. PM kanske?
2016-07-01,23:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-01,23:19 av {2} ångest101.)
Inlägg: #28
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-01,10:55)kball Skrev: Ah jag skriver alltid med flera och så, även träffat andra lite smått. Dock är det nog så att jag låser mig lite till de tjejer som jag fattar tycke för och kommit lite längre med. Visserligen så har dessa tjejer i sin tur visat stort intresse och jagat mig så jag vettifan. Alltså, det är mycket möjligt att jag är smyg-needy. Skulle kunna dra lite interaktionerna med dessa två senaste för o se var jag är needy nånstans men vill inte outta mig för mycket. PM kanske?

Du kan PMa så kan jag se om du verkar smyg-needy haha men men här kommer två exempel från mig som har fungerat! Men det är ju bara som jag gjort för att "resetta" så ta det med en nypa salt.
Men då MÅSTE du verkligen skita i att svara på allt, var seg att läsa allt hon skriver också, så du kan resetta detta. T.om om hon frågar "ses ikväll?" Lika bra att skita i att svara på det också för att skapa en säkrare deal till senare.

Alt 1 "Upptagen hemmafixare"

1. Total tystnad från dig, noll svar, var seg att läsa, öppna snaps efter åratal. Verkligen noll respons oavsett vad hon skriver.
2. Släng iväg något sms om ca 1 vecka som antyder att du haft mycket att göra med något projekt, och fråga om hennes tips inom något t.ex "har hållt på att göra om i lägenheten senaste tiden, har du något bra tips på X (gardiner,doftljus hitta på något)
3. Fråga om hon vill hjälpa dig med det nån dag Smile



Alt 2 " svinupptagen player"

Du har skrivit med så mycket tjejer så du har ju typ glömt att hon ens skrivit ju?

1. Sms : Hej!! Fan vad längesen, vad gör du? Smile
2. Ring upp DIRR när hon svarar, hon kommer säkert svara eftersom hon sitter med tele i handen och är väl glad att du svarar på sms efter 40år liksom
3. Fråga om hon vill komma och se på film efter du snackat normalt ett tag, eller ta en tur på stan imon eller nått, något spontant eller enkelt.


Något av dom alternativen borde få dig att "leda igen"

För gör du INTE detta, och hon skulle skriva "vill du ses imon?" Du säger ja, vad händer om hon ställer in igen? Hon leder ännu mer och det är jäkligt lösa boliner för din del igen

2016-07-03,14:17,
Inlägg: #29
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-01,23:00)ångest101 Skrev: Du kan PMa så kan jag se om du verkar smyg-needy haha men men här kommer två exempel från mig som har fungerat! Men det är ju bara som jag gjort för att "resetta" så ta det med en nypa salt.
Men då MÅSTE du verkligen skita i att svara på allt, var seg att läsa allt hon skriver också, så du kan resetta detta. T.om om hon frågar "ses ikväll?" Lika bra att skita i att svara på det också för att skapa en säkrare deal till senare.

Alt 1 "Upptagen hemmafixare"

1. Total tystnad från dig, noll svar, var seg att läsa, öppna snaps efter åratal. Verkligen noll respons oavsett vad hon skriver.
2. Släng iväg något sms om ca 1 vecka som antyder att du haft mycket att göra med något projekt, och fråga om hennes tips inom något t.ex "har hållt på att göra om i lägenheten senaste tiden, har du något bra tips på X (gardiner,doftljus hitta på något)
3. Fråga om hon vill hjälpa dig med det nån dag Smile



Alt 2 " svinupptagen player"

Du har skrivit med så mycket tjejer så du har ju typ glömt att hon ens skrivit ju?

1. Sms : Hej!! Fan vad längesen, vad gör du? Smile
2. Ring upp DIRR när hon svarar, hon kommer säkert svara eftersom hon sitter med tele i handen och är väl glad att du svarar på sms efter 40år liksom
3. Fråga om hon vill komma och se på film efter du snackat normalt ett tag, eller ta en tur på stan imon eller nått, något spontant eller enkelt.


Något av dom alternativen borde få dig att "leda igen"

För gör du INTE detta, och hon skulle skriva "vill du ses imon?" Du säger ja, vad händer om hon ställer in igen? Hon leder ännu mer och det är jäkligt lösa boliner för din del igen

Äh jag pallar inte dra över konvos från mobilen till datan o sen in hit. Men kan säga att dessa två tjejer har initierat mest och jag avslutar de flesta konvos, visst något game-igt men samtidigt så hade dessa tjejer chattat i evigheter annars. Hade kunnat typ skriva "nu är detta mitt sista sms, kastar mobilen från en bro nu så fort jag tryckt på Send" och dom hade svarat på det endå o försökt hålla konvon vid liv. Man har ju annat shit att göra liksom. Det jag kan tänka mig är smyg-needy är att i 9 av 10 fall är jag som föreslår träff.

Hahha gillar dina alternativ. Kör alt. 1 på tjej 1 och alt. 2 på tjej 2 för o se va som händer. tjej 2 hörde av sig igår med ett sms ang. en serie vi båda följer. Har ej svarat utan kommer köra taktiken du lade upp. Passar bra o bjuda in henne då till att se nästa avsnitt om en vecak.

Tjej 1 har dock inte hört av sig på snart en vecka, hon har dock spammat snap chat stories vilket är ovanligt för henne. Så här har jag ju inte kunna ignorera nått då hon ej skickat nått på ett tag.
2016-07-03,20:10,
Inlägg: #30
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-03,14:17)kball Skrev: Äh jag pallar inte dra över konvos från mobilen till datan o sen in hit. Men kan säga att dessa två tjejer har initierat mest och jag avslutar de flesta konvos, visst något game-igt men samtidigt så hade dessa tjejer chattat i evigheter annars. Hade kunnat typ skriva "nu är detta mitt sista sms, kastar mobilen från en bro nu så fort jag tryckt på Send" och dom hade svarat på det endå o försökt hålla konvon vid liv. Man har ju annat shit att göra liksom. Det jag kan tänka mig är smyg-needy är att i 9 av 10 fall är jag som föreslår träff.

Hahha gillar dina alternativ. Kör alt. 1 på tjej 1 och alt. 2 på tjej 2 för o se va som händer. tjej 2 hörde av sig igår med ett sms ang. en serie vi båda följer. Har ej svarat utan kommer köra taktiken du lade upp. Passar bra o bjuda in henne då till att se nästa avsnitt om en vecak.

Tjej 1 har dock inte hört av sig på snart en vecka, hon har dock spammat snap chat stories vilket är ovanligt för henne. Så här har jag ju inte kunna ignorera nått då hon ej skickat nått på ett tag.

Den där serie-tjejen tror jag absolut du kommer att lösa, om du lyckas hålla dig och inte skriva. Det är värt att vänta en vecka fast hon verkar intresserad nu, helt klart! Du vill att hon ska fundera vem 17 du är så upptagen med helt plötsligt?

När du sedan hör av dig efter en vecka om den där serien, kör direkt och konkret då skulle jag säga, inge bögiga-sms som typ "Jag älskar verkligen huvudkaraktären! Vem är din favorit?"

Utan bara straight off att du vill ses och se på serien!

Tror ju inte direkt att du är dum i huvudet, men gillar att skriva hur jag tänker haha.

Det här går nog bra!

2016-07-03,21:04,
Inlägg: #31
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Aa asså inga problem att hålla sig för att skriva, så länge jag har planen utlagd för mig. Stackars Parafras har fått ta del av mina förvirrade tankar för ett tag sen, men så fort vi hade planen för hur jag skulle göra så vare lugnt.

Ang tjej 1 så bör jag väl avvakta tills hon hör av sig, oavsett hur lång tid det tar, då hon ju i nuläget antagligen vet att jag vill träffa henne. Så om hon hör av sig efter ett bra tag, bör jag köra taktiken då också eller bör man bete sig annorlunda då? Typ gå för dejt direkt eller liknande?
2016-07-03,23:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-03,23:59 av {2} ångest101.)
Inlägg: #32
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-03,21:04)kball Skrev: Aa asså inga problem att hålla sig för att skriva, så länge jag har planen utlagd för mig. Stackars Parafras har fått ta del av mina förvirrade tankar för ett tag sen, men så fort vi hade planen för hur jag skulle göra så vare lugnt.

Ang tjej 1 så bör jag väl avvakta tills hon hör av sig, oavsett hur lång tid det tar, då hon ju i nuläget antagligen vet att jag vill träffa henne. Så om hon hör av sig efter ett bra tag, bör jag köra taktiken då också eller bör man bete sig annorlunda då? Typ gå för dejt direkt eller liknande?

Jag vet faktiskt inte, känns mycket lättare med den andra. Kommer inte på.något bra där direkt, men typ fokusera mer på filmkvällen nu, sen när du fått till det kanske hon hört av sig då

2016-07-18,19:48,
Inlägg: #33
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
update: följde ångsests101 plan och hörde av mig en vecka senare, hon var på filmkväll med serien som vi båda följer. slutade precis som filmkväll brukar göra heh, tog samtidigt hans råd (som han edit:ade bort) att ta en bild tsm med filmkvällstjejen. la upp den på instagram, fick meddelande direkt av den andra tjejen heheh
2016-07-18,22:18,
Inlägg: #34
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-18,19:48)kball Skrev: update: följde ångsests101 plan och hörde av mig en vecka senare, hon var på filmkväll med serien som vi båda följer. slutade precis som filmkväll brukar göra heh, tog samtidigt hans råd (som han edit:ade bort) att ta en bild tsm med filmkvällstjejen. la upp den på instagram, fick meddelande direkt av den andra tjejen heheh

Nice! Skönt det löste sig, den andra är nog snart också landad. Visste att det skulle bli liv i luckan på henne när det dyker upp andra tjejer på dina sociala medier, 5 min efter bilden åker upp så skriver hon DIRR, helt sjukt då jag varit med om exakt samma sak.

Men den där "reset" grejen är nog "bäst" dock, därför jag tog bort det där med att lägga upp andra tjejer på sociala medier, uppenbarligen funkar det också ibland, men är ju mer risky

2016-07-23,20:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-23,20:16 av {2} kball.)
Inlägg: #35
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
update: visade sig att hon börjat träffa nån annan, så min magkänsla var nog korrekt från början när jag skrev här för nån månad sen! hon tyckte inte det skulle kännas bra att komma över till mig när hon träffar nån annan men att vi kunde ses ute som vänner.

jag svarade att jag inte va intresserad av vänskap men att hon kunde höra av sig när hon ångrat sig. detta kanske va dumt för nu framstår det som att jag "väntar" på henne? bättre att svara "okidoki" istället?

Synd! Var rätt optimistisk att jag hade henne på kroken igen efter att hon blev svartsjuk när hon såg mig på bild med annan tjej för nån vecka sen
2016-07-24,02:25,
Inlägg: #36
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Tänk inte så mycket. Det är bara en brud, det kommer flera. Man måste våga förlora för att vinna. Du är priset, hon ska vara glad över att du ens svarar henne då du borde ha fullt upp med andra brudar. Det mindsetet.
find it, fuck it, forget it.
2016-07-24,11:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-24,11:25 av {2} kball.)
Inlägg: #37
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Aha, gjorde en tabbe förstår jag. Gick full flashback-forum-user.

Tänkte att i detta läget var det bättre att tacka för sig, träffa andra och låta henne veta detta subtilt. Då hon bara för nån vecka sedan blev svartsjuk för en bild på mig och en annan tjej. Svartsjuka kan ju ibland vara en bra katalysator.

Iaf, svarar man alltid "ja" när en tjej säger att hon bara vill vara vän? Förutsatt att man vill ha henne (tillbaka). Har alltid tänkt att det beror lite på omständigheterna, hur många dejter man haft, om man legat osv.
2016-07-26,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-26,00:12 av {2} ReeZ.)
Inlägg: #38
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
(2016-07-24,11:25)kball Skrev: Aha, gjorde en tabbe förstår jag. Gick full flashback-forum-user.

Tänkte att i detta läget var det bättre att tacka för sig, träffa andra och låta henne veta detta subtilt. Då hon bara för nån vecka sedan blev svartsjuk för en bild på mig och en annan tjej. Svartsjuka kan ju ibland vara en bra katalysator.

Iaf, svarar man alltid "ja" när en tjej säger att hon bara vill vara vän? Förutsatt att man vill ha henne (tillbaka). Har alltid tänkt att det beror lite på omständigheterna, hur många dejter man haft, om man legat osv.

Beror ju på vad man gått igenom så klart, men finns ju alltid en stor chans att hon annars har ett par tjejkompisar som kan vara intressanta för dig, och även om du inte får till det med henne så kanske hennes kompisar kan bli något?
2016-07-29,19:07,
Inlägg: #39
RE: Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara?
Fick precis ett sms där hon skrev att hon är kär i sin bästa vän. Detta förkalrar ju hennes beteende de senaste veckorna.

Nån mod kan förövrigt ta bort mina poster i denna tråd om han vill då jag insåg att jag hi-jackat den helt o hållet lol!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Befrienda tjejer vinividivici 3 1,813 2017-10-30,22:21
Senaste inlägg:: Schlinus
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,386 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare SvaMp_ 6 4,165 2014-08-04,02:35
Senaste inlägg:: Player
  Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden? Bubblan 12 6,237 2013-08-14,13:53
Senaste inlägg:: Bubblan
  Bitchiga tjejer Beerpong 15 5,057 2012-10-30,16:59
Senaste inlägg:: Benson!
  Hur vill tjejer bli uppraggade? zkitide 13 4,716 2012-05-03,01:16
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}