LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
träningslogg
2012-04-12,12:09,
Inlägg: #21
träningslogg
TIPS för viktökning nån?
2012-04-13,20:36,
Inlägg: #22
träningslogg
morgonvikt 67,9

Fast direkt efter gick jag å sket årets bajshög så ligger nog på runt 67.

ANYHOW

Benböj:
62,5 5x5

Axelpress:

32,5 kg
3x5
1x4
1x2
(ja jag failade)

Marklyft:
1x5 75kg
2012-04-17,13:06,
Inlägg: #23
träningslogg
igår

benböj:
65kg 5x5
skivstångsrodd 45kg 5x5
bänkpress 45kg 5x5
chins 3x4

vikten går åt helvete. vill dö
2012-04-22,09:38,
Inlägg: #24
träningslogg
nu har kollapsen kommit, i knew it, får fett svårt att gå upp i vikt och blir deppig o lägger av. gick till gymmet o skulle köra ett pass men slutade med att jag körde frontböj, frivändningar o allt möjligt konstigt skit, var rätt kul hur som. hann dessutom inte käka på hela dan igår så vägde 67,0 imorse.

grejen är väl att jag tröttnar lite på själva gymmandet, jag behöver lixom omväxling känns det som. Ska därför börja köra ett crossfit pass i veckan o 2 strongliftspass, så det inte blir så jävla ensidigt allting tror jag, om jag gillar crossfit dvs, ska iväg o testa nu!

SKAM DEN SOM GER SIG!
2012-04-22,11:57,
Inlägg: #25
träningslogg
djida Skrev:nu har kollapsen kommit, i knew it, får fett svårt att gå upp i vikt och blir deppig o lägger av. gick till gymmet o skulle köra ett pass men slutade med att jag körde frontböj, frivändningar o allt möjligt konstigt skit, var rätt kul hur som. hann dessutom inte käka på hela dan igår så vägde 67,0 imorse.

grejen är väl att jag tröttnar lite på själva gymmandet, jag behöver lixom omväxling känns det som. Ska därför börja köra ett crossfit pass i veckan o 2 strongliftspass, så det inte blir så jävla ensidigt allting tror jag, om jag gillar crossfit dvs, ska iväg o testa nu!

SKAM DEN SOM GER SIG!

Skit i strongliftsprogrammet och kör din egna grej istället. Tycker det är fan så mkt roligare att bygga upp ett eget program med övningar som man kan byta ut när man känner för dig och köra varierat. Tänk inte så mycket på vikten, du bygger ju fortfarande muskler, och det är ju det du vill ha eller hur, inte massa fett och vatten? Ligg på kaloriöverskott så kommer du gå upp i vikt. Hinner du inte käka, kör på måltidsersättnings-bars eller något så du iaf får i dig käk.

Tanka JEFIT om du har en smartphone. Grym app som visar massor av övningar och där kan du även gör ditt eget träningsschema. Kör hårt nu!
2012-04-29,16:40,
Inlägg: #26
träningslogg
hej, länge sen. Har inte pallat skriva. tröttnat på jävla stronglifts, det blev för ensidigt o tråkigt, även fast det gav otroliga resultat. SIsta passet blev med 67,5 kg på böjen o 75 på marken. Nu är jag frälst på crossfit istället, så blir det fram till sommarn, så denna bloggen e deaddddd. gymkortet går ut på tisdag så tänkte avsluta med ett maxningspass då för o se hur mkt man utvecklats. sista inlägget blir då, peace tills dess!
2012-05-02,20:01,
Inlägg: #27
träningslogg
benböj 75 kg
marklyft 85 kg

morgonvikt 67,8


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}