LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kärat ner mig i brud
2016-01-25,01:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-01-25,01:54 av {2} Nalirot.)
Inlägg: #1
Kärat ner mig i brud
TLDR; träffa brud på tinder > snackat&snapchatat varje dag - först på tinder sen sms > snackat lite i luren på fyllan typ > skrev/sa till henne igår att jag va lite småkär > hon har sagt att hon avinstallerat tinder och avstod från ett ligg, att hon gillar mgi som fan osv osv...

MEN, grejen är hon säger hela tiden saker som "jag vill inte ha förhållande, tror inte på det pga tidigare" bla bla. Dvs hon e nojjig fö breakup. Men hon säger så mkt annat osm tyder på raka motsatsen, dvs vanlig chick logic ni vet...

Det sjuka är - VI HAR INTE ENS SETTS? Wtf. Men klickat så hårt. Problemet är hon bor en bit bort o omständigheter gör vi kan inte ses förrän om typ 2v. Jag vet inte vad jag ska göra bara? Allt pekar på att det inte kommer gå med något KK-förhållande öht som var "planen", så allt börja. Hon e sjukt sexuell och ja alltså fuck. Men så är hon skön o allt det också och det är liksom åt båda hållen.

Vad fan gör jag? Märker ju vilken jävla knivig sits jag satt mig i, tom dissade en brud igår på fyllan som literally stod o tog mig på kuken och sa att hon ville svälja min sats, för den här tjejen. Vi har inte ens träfats!!

U feel me? Känns som jag kan landa HÅRT om jag styr det här fel. Min egna tanke var - kör på. Men sen fan, tecknen kommer. Hon är lite trasig sen tidigare. Hon är SJUKT lik den tjej som fucka upp min höst som jag blev kär i, jag gör samma misstag o överanalyserar osv.

Vad ska jag göra? Är fan kluven som fan och kan inte tänka rakt. PLease, all advice.

EDIT: Alltså hon vet ju att jag kärat ner mig i henne och hon ger alla tecken som finns på att hon är galet sugen på mig som person men främst sex. Men säger även saker som "vet ju att det är såhär man vill att det ska börja om det ska bli nåt seriöst, men jag har ju sagt förut om hur jag tänker om det". Hon är liksom hopplös romantiker som blev sårad typ. Hon råkade skicka en snapchat där hon skulle visa en jodel men såg ovanför en upvotad jodel som löd "saknar att ha en tjej att ha sex, mysa och vara riktigt jävla tokkär i", sa "nice upvote Wink ) och hon blev tokgenerad, hur jävla obvious sign är inte det liksom imo. Sen förstår jag att hon får panik av tanken av förhållande, det får ju fan jag med, men vafan?
2016-01-25,01:32,
Inlägg: #2
RE: Kärat ner mig i brud
Tycker du ska träffa henne och låta det sjunka in innan du avgör vad som känns rätt. Själv träffar jag en brud lite då och då som åker 2h för att ses, känns likadant där med förhållandesaken. Att hon är sugen efter något men samtidigt inte. Jag tror inte att vi kommer bli tillsammans pga distansen men samtidigt vet jag inte hur jag känner längre fram. Tycker det är onödigt att tänka för mycket och istället lägga fokus på de man just har.

Se det som en resa och vart den tar dig är blir din nästa destination. Njut av tiden min vän
2016-01-25,01:39,
Inlägg: #3
RE: Kärat ner mig i brud
Thx for post. Ja alltså vi kommer ju ses om hon inte bangar, vilket hon påpekar att hon är flera ggr. Så hon kan fortf flakea, vi får ju se.

Men är främst rädd för att kära ner mig i distans. Hon flyttar iofs hit till sommaren för gott så på så sätt är det ju galet nice, men, jag vet fan itne om jag klarar distans. Är ju typ redan kär sjukt nog men skulle lägga sig rätt snabbt om man avslutade det nu innan man setts, är ju det här pirret i början som är nice men, fy fan vad vi byggt upp det nu, känner sån galen press på att vara Dorian Grey när vi ses liksom.

Hon har fått någon CP-grandios bild av mig som jag har svårt att känna mig i, men idk, det kanske är så jag känns för henne.

Skitsamma, jag överanalyserar nu och det är DÄR problemet ligger, henne kan jag inte direkt påverka mer än att va mig sj. Vill vara exclusive liksom och hon verkar det med, bara legat med typ 12 eller vad det var så rätt "lovande" där.

Är meditation det uppenbara svara som jag vägrar inse?
2016-01-25,01:55,
Inlägg: #4
RE: Kärat ner mig i brud
Meditation gillar jag, dock längesen jag gjorde det regelbundet.

Tycker det är så sjukt när du skriver, känner igen mig i dig riktigt mycket. Har helt tappat suget att ligga runt och allt pua känns meningslöst. När det gäller brudar är jag väldigt allt eller inget, har kommit till insikt på senare tid att ligga med x antal nya brudar inte gör att jag känner mig bättre. Har under 2015 byggt upp ett luftslott bestående av fitta och ryggdunkningar från mig själv och när man väl kommit till insikt känns livet ganska meningslöst.

Har ett stort jävla ego och när man väl får "rätt" bild av sig själv hamnar jag i någon försvarsmentalitet. Gäller tinder, irl osv. Man lever helt enkelt efter kickar och glömmer att vara närvarande i nuet.

Släng över ett pm om du känner för det så kan vi snacka på fb någon dag. Natti!
2016-01-25,03:34,
Inlägg: #5
RE: Kärat ner mig i brud
(2016-01-25,01:55)Tumba Skrev: Meditation gillar jag, dock längesen jag gjorde det regelbundet.

Tycker det är så sjukt när du skriver, känner igen mig i dig riktigt mycket. Har helt tappat suget att ligga runt och allt pua känns meningslöst. När det gäller brudar är jag väldigt allt eller inget, har kommit till insikt på senare tid att ligga med x antal nya brudar inte gör att jag känner mig bättre. Har under 2015 byggt upp ett luftslott bestående av fitta och ryggdunkningar från mig själv och när man väl kommit till insikt känns livet ganska meningslöst.

Har ett stort jävla ego och när man väl får "rätt" bild av sig själv hamnar jag i någon försvarsmentalitet. Gäller tinder, irl osv. Man lever helt enkelt efter kickar och glömmer att vara närvarande i nuet.

Släng över ett pm om du känner för det så kan vi snacka på fb någon dag. Natti!

+1 bro

Nalirot, våga gå efter vad du känner säger jag bara. Det är fan ovanligt att man känner något "speciellt" för en tjej i dagens läge, med tanke på alla hoes man träffar på så tappar man lätt "respekten" för tjejer.

Själv har det givit mig en riktigt "aha/sjuk" upplevelse med tjejer på senare riden, om man lyckas koppla på deras "kåt" hjärna, då är det som att dom glömmer tid och rum, dvs dominant sex-snusk osv, t.om tjejer som säger att dom är feminister blir våta och släpper alla sina värderingar (gäller inte bara mig har ofc sett det för för andra)

Märker du att detta är en tjej med lite självrespekt


Go for it!!!!!!!! Big Grin

2016-01-25,13:03,
Inlägg: #6
RE: Kärat ner mig i brud
Thx boys.

Ja alltså jag ska försöka köra, som du säger så är det sällan man känner nåt mer för nån brud. Ofta tror jag det är för man börjar i fel ände, finns en anledning varför man inte ska ligga direkt osv tror jag fan egentligen. Vårt samhälle är så fucked up bara så man blir fucked up typ. Vänder på hur saker o ting "ska" vara i livet.

Som du säger tumba så har jag också byggt dom där luftslotten med fitta och ryggdunkar nonstop om hur jävla alfa jag är osv osv, men det ger ju inte ett skit. Drowning in a sea of pointless pussy som Hand Moody så fint sa. Fucking true.

Vill ha nåt mer exclusive men märker ju att den här tjejen börjar bli kär i mig med, vi snackar ju från morogn till kväll och hon börjar få galet kalla fötter nu pga hon vet att det kommer bli känslor om vi ses.

Försöker få henne att ses på fyllan för den helgen va hon upptagen för hon "hade han om en fest" och vill inte ses på fyllan för hon känner sig slampig/inte speciell om hon knullar med nån då... ba wtf? Jag har snackat typ 40% av mina totala SMS-timmar i mitt liv med dig och åker till din (min hemstad iofs) stad bara för o knulla dig more or less, bitch plz dont talk about not being special.

"Men du kan ju inte åka hit bara pga mig". Jo fan s åär det. Träffar ju boysen osv men vafan, klart i helvete hon är huvudmålet. Gah chick mf logic. Men ja, hon har ju rätt att vi bor fel o så men det är fan 2h resa så kom igen... och hon ska egentligen flytta hit.

Vi får se om hon flakear. Antagligen så lutar det åt det men men då fåre bli så. Är ju inte omöjligt att ta upp det senare, lite synd bara då jag vet att jag kmr falla tillbaks i gamla ramar och hon kmr veta jag knullar andra o känner sig ospeciell osv, hon hittar nån man sj blir avis då.. Ja ni vet the deal. Men men som sagt, man kan inte förutspå framtiden. Ska försöka ge henne lite space om sktien och låtsas som jag inte bryr mig lika mkt, tror hon känner sig lite trängd, fastän det är hon som smsar/snapar mig 09.00-24.00 varendaj ävla dag WTF liksom.
2016-01-25,19:32,
Inlägg: #7
RE: Kärat ner mig i brud
(2016-01-25,13:03)Nalirot Skrev: Thx boys.

Ja alltså jag ska försöka köra, som du säger så är det sällan man känner nåt mer för nån brud. Ofta tror jag det är för man börjar i fel ände, finns en anledning varför man inte ska ligga direkt osv tror jag fan egentligen. Vårt samhälle är så fucked up bara så man blir fucked up typ. Vänder på hur saker o ting "ska" vara i livet.

Som du säger tumba så har jag också byggt dom där luftslotten med fitta och ryggdunkar nonstop om hur jävla alfa jag är osv osv, men det ger ju inte ett skit. Drowning in a sea of pointless pussy som Hand Moody så fint sa. Fucking true.

Vill ha nåt mer exclusive men märker ju att den här tjejen börjar bli kär i mig med, vi snackar ju från morogn till kväll och hon börjar få galet kalla fötter nu pga hon vet att det kommer bli känslor om vi ses.

Försöker få henne att ses på fyllan för den helgen va hon upptagen för hon "hade han om en fest" och vill inte ses på fyllan för hon känner sig slampig/inte speciell om hon knullar med nån då... ba wtf? Jag har snackat typ 40% av mina totala SMS-timmar i mitt liv med dig och åker till din (min hemstad iofs) stad bara för o knulla dig more or less, bitch plz dont talk about not being special.

"Men du kan ju inte åka hit bara pga mig". Jo fan s åär det. Träffar ju boysen osv men vafan, klart i helvete hon är huvudmålet. Gah chick mf logic. Men ja, hon har ju rätt att vi bor fel o så men det är fan 2h resa så kom igen... och hon ska egentligen flytta hit.

Vi får se om hon flakear. Antagligen så lutar det åt det men men då fåre bli så. Är ju inte omöjligt att ta upp det senare, lite synd bara då jag vet att jag kmr falla tillbaks i gamla ramar och hon kmr veta jag knullar andra o känner sig ospeciell osv, hon hittar nån man sj blir avis då.. Ja ni vet the deal. Men men som sagt, man kan inte förutspå framtiden. Ska försöka ge henne lite space om sktien och låtsas som jag inte bryr mig lika mkt, tror hon känner sig lite trängd, fastän det är hon som smsar/snapar mig 09.00-24.00 varendaj ävla dag WTF liksom.

Har en polare som träffade sin brud på nätet, över facebook har jag för mig. Två veckor innan han skulle träffa henne första gången (han bodde i Sthlm och hon Sundsvall tror jag) var vi på fest tsm, och då pratade han om denna bruden, ungefär som du pratar om din brud i denna tråden. De är gifta idag (!) 5 år senare. Han verkade stensäker på att hon var the one för honom, innan han ens sett henne i verkligheten, vilket at the time verkade sjukt, men som visade sig stämma.

Det ständiga pick-up rådet vore naturligtvis att du inte ska blåsa upp bilden av bruden i ditt huvud allt för mycket. Tror det är rätt vettigt att ha i åtanke, för din egen skull. Investerar du mer i tjejen, än vad hon gör tillbaka, och hon känner det kan det gå utför snabbt.

Good luck man!
2016-01-26,01:18,
Inlägg: #8
RE: Kärat ner mig i brud
(2016-01-25,01:16)Nalirot Skrev: Vad fan gör jag? Märker ju vilken jävla knivig sits jag satt mig i, tom dissade en brud igår på fyllan som literally stod o tog mig på kuken och sa att hon ville svälja min sats, för den här tjejen. Vi har inte ens träfats!!

Det säger allt. Du är FÖR investerad i någon du inte ens har träffat som du själv skrev. Försök få distansen att inse det och det enda du ska lägga energin på just nu är att se till att få till en träff med henne så fort som möjligt innan du börjar tänka för långt som ev. förhållande, kan hon vara "the one" redan nu, det kan bara leda till huvudvärk och potentiellt needy beteende från din sida. Ta pauser, var lite upptagen och ägna dig åt lite annat så kanske hon inte tar upp all tankeverksamhet för just nu verkar det vara obalanserat.
2016-01-26,14:00,
Inlägg: #9
RE: Kärat ner mig i brud
(2016-01-26,01:18)bcude Skrev: Det säger allt. Du är FÖR investerad i någon du inte ens har träffat som du själv skrev. Försök få distansen att inse det och det enda du ska lägga energin på just nu är att se till att få till en träff med henne så fort som möjligt innan du börjar tänka för långt som ev. förhållande, kan hon vara "the one" redan nu, det kan bara leda till huvudvärk och potentiellt needy beteende från din sida. Ta pauser, var lite upptagen och ägna dig åt lite annat så kanske hon inte tar upp all tankeverksamhet för just nu verkar det vara obalanserat.


Agree, bra skrivet!

Du lär antagligen inte gilla det jag skriver nu men.. shit mannen, du har ju inte ens träffat henne. Du målar bara upp en perfekt bild av henne i huvudet baserat på era konversationer. En polare var likadan med en brud, satt i timmar och snackade med henne, tog 10000 snaps, satt och smsade istället för att ha kul på klubben och var allmänt off. Bara tjejen hela tiden. Han fick ett riktigt mesigt beteende ett tag då han kärade ner sig totalt. Men iaf, han åkte och träffade henne efter flera veckors chattande (även skype) och efter första träffen så slutade de skriva och träffas. Så många veckors investering för ingenting...

Visst, ni kanske klickar kanon irl och blir kära men chilla. Du funderar över distansförhållande...Det är way för långt att tänka innan ni ens har träffats på riktigt.

Har sett flera kompisar investera tokmycket i killar/tjejer de aldrig träffat. Träffas först, för det är en jävligt stor skillnad, världen på sociala medier mot den faktiska.
2016-01-27,02:10,
Inlägg: #10
RE: Kärat ner mig i brud
Thx boys.

Alltså sitter lite kluven nu. Har ändrats lite sen jag skrev den här konvon. Det hela började med att hon var VÄLDIGT tydlig med att hon ville ha typ KK-förhållande och aldrig vill bli kär bla bla. Okomplicerat. Förutom det faktum det är 2h emellan oss då, och hon kan itne hålla på med två killar etc etc..

TLDR så har vi utan tvekan utvecklat nån form utav känsla för den andra utan att ses och investerat som faaan, precis som ni säger. Allt för mkt. Men även det som hookat henne, brukar alltid vara "noninvesty" annars och vart fan har det lett mig, på förhållandevägen? 50 ligg och 1 förhållande? Come on, time for change.

Ska inte försvara mig överdrivet men ni fattar, ibland har hela puagrejen fel precis som ni säger...

Men nu börjar det fan bli tjafsigt och jag börjar seröst undra på att skita i det. Hon har nu MENS den här helgen, hon börjar bokstavligen bli TOKIG på att ses, fastän det var SUPERKLART i början att det var _ENBART_ ett "okomplicerat kk-förhållande" det skulle vara. Nu BER hon mig att komma och hänga, ja, bara HÄNGA med hon o hennes jävla hund. Värst av allt är fan att hon är nogrann med att påpeka med att det blir kondom oavsett, har bara vart med om det med en enda tjej förut. Och jag HATAR fan kondomer mer än allt annat, men ah jag vet inte..

Ska jag alltså åka 2h för att åka och HÄNGA med henne då hon har mens? Fattar ni vad jag menar? Det är i _MINA_ ögon en sak: en fet jävla superinvestering åt förhållandehållet och nog fan snackar vi inte KK någonstans öht. Distansen är ju oavsett en jävla komplicering och ja, jag vet inte.

Hon har även sagt att hon är en "bangare" och att hennes vänner sagt "jaha så ska du träffa de nhär killen faktiskt eller". Dvs är det ens säkert att hon kmr ses om jag taggar dit? För vad? U feel me? Jag är fan ingen toffel, även om jag kännre mig lite toffel med allt smsande.

Meh, börjar mer o mer bli osugen på hela situationen då det känns som någon kommer bli sårad eller så kommer det bli jävligt osmidigt o jobbigt bara.

Jag förstår alla era varningssignaler och tackar ödmjukt, men fan, som alltid dalar mina känslor jäkligt fort, fortfarande osäker på om jag bara är en relativt "kall" människa, eller om alla känner känslor såhär. Svänger så fort för mig neråt så fort man inser att hon itne är piedistalen osv...

Ska försöka styra träff med henne men uppenbarligen vill jag ju fan knulla när vi typ mest SMS'at sex-sms och byggt upp världens jävla scenario, så ska vi ses utan att ligga? Vadfan?

Aja nu sitter jag här o impulsskriver i stundens hetta efter jag är lite lack pga chick-logic när hon ikväll säger ena sekunden att hon "snart inte orkar vänta längre" men samtidigt så är hon upptagen hela jävla tiden.

Ska fan RINGA henne nyktert och prata, känns som det mest mogna alternativ att göra och få lite jävla klarhet samt lite mer äkthet åt bådas håll. Hatar annars att smsa men av nån reason har jag blivit överinvesterad i just den här tjejen med sms.

Fuck me världens wall of text men döh, blir så osugen när skit blir komplicerat.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tävla om en brud? Ballin 17 8,632 2014-08-23,01:41
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Needy brud Tenga 1 1,201 2014-06-10,16:43
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Random brud Tenga 6 3,041 2013-11-14,23:02
Senaste inlägg:: Tenga
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,422 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Betalning vid fika med ny brud. elias91 5 2,210 2012-11-16,20:37
Senaste inlägg:: Anonymous
  Förstöra för killar som försöker ta ens brud dobarj3 10 3,983 2012-10-27,14:16
Senaste inlägg:: Mössan
  Tråden om din perfekta brud devil 22 9,217 2012-04-07,00:49
Senaste inlägg:: vegas
  Hemgång med brud, tips tack noname2blame 2 1,277 2012-03-04,22:27
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}