LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tråden om din perfekta brud
2012-03-29,01:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-29,02:07 av {2} devil.)
Inlägg: #1
Tråden om din perfekta brud
Well.. alla har olika smak o det är ja tacksam för... Dina 10or är mina 7or... din kompis 10or e dina 8or... Mina 10 or e också era 10or men dom kommer ni heller aldrig få så its all good! Rolleyes

Så här kan ni beskriva er perfekta (eller allafall mycket av det ni vill ha hos en brud) brud.
När ja först insåg att mina 10or faktiskt inte var allas 10or så blev det så mkt lättare för mig att gå fram för innan tänkte man att "men det klart alla redan har raggat sönder henne, kolla hur hon ser ut!! hon måste vara trött på det".

Sen är det också intressant vad alla har för smaker..
(Rolig side note, mina perfekta 10or (Både personlighets mässigt och utseende mässigt) reagerar nästan alltid skit bra på mig.. har alltid varit så enda sen grundskolan. dont know why.. kom gärna me förslag... kanske nått med att vi har varandras genetiska pusselbitar eller nått.. valle du e ju bra evolutionär teori... spitt some wisdom!)

I go first!

Lite kortare än mig.
Skit busig.
Fnittrig.
Hårfärg doesnt matter.
Fasta bröst som passa mina handflator perfekt. No more no less.
Snygg rumpa.
Inte blyg i sängen.
Skrattar hela tiden.
Försöker tappert att säga till mig vad som e rätt o fel men blir ägd så fort ja öppnar min mun.
Dricker ibland.
Röker weed ibland.
är drog liberal.
Är mer åt vänster än höger när det kommer till politik.
Gillar metal/rock music (är lite alternativ av sig)
Stora ögon.
Mjuka läppar.
Kan ha en djup konversation.
Ganska intelligent på sitt egna kvinnliga vis.
Jävlas med mig på ett roligt sätt... yeah älskar när en bra cocky funny fight går igång Smile
Självsäker men inte egocentrisk... den biten sköter jag...
Kan leda men föredrar att bli ledd.
En brud man dra med på äventyr.
Sticker ut tungan lite smått när hon ler (GOD va ja tänder på det där)

Det var nog allt.. får edita om ja kommer på fler.

ER TUR!!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,03:55,
Inlägg: #2
Tråden om din perfekta brud
Angående genetisk motsvarighet så går Gunwitch in på det i sin metod och det är tydligen faktsikt så att vårt DNA är kodat så att vi kan hitta "matches" utseendemässigt, väldigt simpelt sagt. MIn 10a kommer ofta se mig som sjukt snygg med, med andra ord.

Aja, min tia. Det enda jag begär är att jag blir trollbunden av hennes aura. Plus på det är att hon inte är en festprisse. Att hon är påläst och öppensinnad, att hon är rationell vad gäller politik och övriga känsliga saker. Hon ska inte vara som en öppen bok, utan jag ska hitta nya intressanta saker i henne lite då och då.
2012-03-29,10:17,
Inlägg: #3
Tråden om din perfekta brud
Toledo Skrev:Jag gillar blyga tjejer. :p

Oh, +1!

Min perfekta tjej är inte riktigt den "flashiga" tjejen. Typ mer "otippade fynd" a'la Heather - Chris i American Pie.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-29,14:25,
Inlägg: #4
Tråden om din perfekta brud
Jag dör för Kim Kardashian..
Annars ser min drömhona ut så här på ett ungefär

STOOOR röv
Saftiga lår
Smal midja
Lååångt rakt hår
Stora ögon
Något fylliga läppar
Lugn och fin i sociala sammanhang, tokvild i sängen
Minst lika kåt som jag
Självständig
Ärlig
Pålitlig
Tar ansvar för sina handlingar

Editar in mer om jag kommer på nåt Tongue
Guys will be nice the day nice guys get laid.
2012-03-29,14:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-29,18:46 av {2} WALL-E.)
Inlägg: #5
Tråden om din perfekta brud
Får väl hoppas jag träffar på henne någon gång!

Here goes:

En handfull fasta bröst. Gärna något större.
Tajt röv och smal midja
Hår som inte är allt för kort men inte heller allt för långt. Jag gillar när det går till axlarna typ. Föredrar brunette.
runt 165 lång
Stora blåa eller gröna ögon
Busigt leende
Kåt
Smått kaxig
Självständig
Smittande skratt
Empatisk
Gärna nån piercing eller två men inte i läppen.
Äventyrlig
Inte en sån som tvunget ska festa jämt.
Intelligent
Pålitlig
Icke-psyko
kuksugarläppar
2012-03-29,15:29,
Inlägg: #6
Tråden om din perfekta brud
Very interesting... Kinezz din beskrivning av din drömbrud påminner mig om nån hollywood stjärna Smile

keep em coming!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:37,
Inlägg: #7
Tråden om din perfekta brud
Svårt å säga, tror starkt på att passande genetik dras till varandra. Finns många "snygga" tjejer som jag inte alls känner nåt "pirr" eller kemi med, sen finns det andra som jag typ känner mig förtrollad i dess närvaro.

Pratglad, lekfull och positivitet är nåt jag alltid gillat iaf, antar det är för att positiviteten är ett bra komplement till min negativitet lol!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-29,17:39,
Inlägg: #8
Tråden om din perfekta brud
yeah valle... genetik grejen e tung men hur förklarar man då att vissa tjejer bli askära i mig men ja känner ingenting för dom... e de bara ja som har bitar DOM vill ha, ahh ja tänder ju på dom sure men inte så som dom tänder på mig... eller e det bara för att man e alpha nog för att få dom skit tända?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:50,
Inlägg: #9
Tråden om din perfekta brud
devil Skrev:yeah valle... genetik grejen e tung men hur förklarar man då att vissa tjejer bli askära i mig men ja känner ingenting för dom... e de bara ja som har bitar DOM vill ha, ahh ja tänder ju på dom sure men inte så som dom tänder på mig... eller e det bara för att man e alpha nog för att få dom skit tända?

Det är skumt som fan det där.

Attraktion består av väldigt många variabler. Dels har vi social status (alfa) som är extremt kraftfullt, dvs har man social status så får man tillgång till så jävla mycket.

However, även om man inte har någon vidare social status så gillar vissa tjejer en ändå, troligtvis pga passande genetik.

Och samtidigt så skulle typ 99.99% av världens alla män inte ens behöva fundera över att sätta på 90talets pamela andersson, även fast alla nödvändigtvis inte passar optimalt med henne rent genetiskt.

Så även om tjejens genetik inte passar med sin egna, och man därmed själv inte känner någon kemi, så kan hon absolut finna en attraktiv som fan ändå om hon ser en som alfa.

Nåt sånt där verkar rätt logiskt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-29,18:20,
Inlägg: #10
Tråden om din perfekta brud
Busig
positiv
red-head/ginger
kan vara kaxig
snuskig som fan i sängen
glad
lekfull
busigt leende
självständig
sugen på äventyr
tatoos

och som Devil skrev
kan leda men föredrar att bli ledd

Det där med att ens egna tior reagerar jävligt bra på en är riktigt sant. Jag har precis samma erfarenhet. När jag tyckt en tjej har varit grymt intressant har det varit samma lika tillbaka. Oavsett hur det fungerar så är det ju jävligt bekvämt =)
2012-03-29,20:02,
Inlägg: #11
Tråden om din perfekta brud
Det där med "passande genetik" fattar jag inte alls.. Är det inte så att män vill ha genetik såsom, breda höfter, stora bröst och desto mer av den varan desto mer attraktivt för "alla" män, typ. Och kvinnor vill ha en muskulös, lång, ALFA, och desto mer av dessa delar är desto mer attraktivt så att säga.

I extrem fall kan jag förstå, en 150 lång kvinna och 215 lång man kanske inte passar så bra pga den stora skillnaden. Rent evolutionärt fattar jag inte alls hur det skulle funka att två personer bara har "passande genetik"
2012-03-29,20:22,
Inlägg: #12
Tråden om din perfekta brud
ehhh... fan orkar inte ta denna... kan nån annan förklara?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,20:45,
Inlägg: #13
Tråden om din perfekta brud
Från vad jag hört/förstått så kan du, i princip, sniffa dig till en partner som du skulle kunna skapa en genetiskt överlägsen avkomma med.
Tänk dig typ att du är en knarkhund och tjejer som skulle vara bra partners är knarket.
2012-03-29,21:11,
Inlägg: #14
Tråden om din perfekta brud
Sylvester Skrev:Det där med "passande genetik" fattar jag inte alls.. Är det inte så att män vill ha genetik såsom, breda höfter, stora bröst och desto mer av den varan desto mer attraktivt för "alla" män, typ. Och kvinnor vill ha en muskulös, lång, ALFA, och desto mer av dessa delar är desto mer attraktivt så att säga.

I extrem fall kan jag förstå, en 150 lång kvinna och 215 lång man kanske inte passar så bra pga den stora skillnaden. Rent evolutionärt fattar jag inte alls hur det skulle funka att två personer bara har "passande genetik"

Generellt så visst. Men man får ta detta med en liten nypa salt också. jag vill t.ex. ha en brud som är smartare än mig själv så hon kan äga upp mig, nåt som få tjejer klarar.
Life is a game.
2012-03-29,22:12,
Inlägg: #15
Tråden om din perfekta brud
Tror genetisk-matchning teorin stämmer. Vissa tjejer känner då uppenbarligen en mer naturlig dragning för en viss kille än andra, även om killen agerar lika attraktivt mot olika tjejer.

Den kanske även kan förklara varför vissa killar mer vill ha en söt flicka, andra en sexig babe osv (eller lutar åt att föredra det ena över det andra menar jag)? Borde kunna variera vad en man behöver mest, mellan olika individer?
2012-03-30,05:40,
Inlägg: #16
Tråden om din perfekta brud
Om ni börjar tänka på det så kan ni se att många männisor har ex som liknar varandra. EN i min familj är ett praktexempel på det, hon har haft 3 pojkvänner och alla har en viss likhet som är slående. ÅTerigen, min tia är inte allas tia. Även om det finns "sociala" tior som är allmänt attraktiva- bara vissa av dom är MIN genetiska tia.
2012-03-30,12:16,
Inlägg: #17
Tråden om din perfekta brud
Ragnarök,

Eller så ser du vad du letar efter. Att pojkvännerna är lika varandra utseendemässigt behöver inte säga ett shit? Däremot om det varit någons flickvänner hade jag mer kunnat köpa resonemanget Big Grin. Men du kanske syftade på att dom liknar i första hand personlighetsmässigt? Tycker snarare att tjejers pojkvänner kan va rätt jävla olika, om inte bruden har en viss stil (alltså typ en rock-brud kommer vistas med mycket rock-människor o ha pojkvänner som påminner om Dregen hela högen). Menmen, du kanske är onto something.

Och jo, personligen tycker jag helt klart att en vanlig söt tjej kan vara mer attraktiv än en "objektivt sett" pangbrud med värsta höfterna baserat på andra variabler (genetisk matchning eller bara feminin polarity? Vet ej).

Hur som helst gillar jag tjejer som är FEMININA - omtänksam, känslosam, skrattar åt MIN HUMOR (även när den suger) snarare än att vara den aktiva som producerar humor, gullig, passivare än mig men inte så extremt att hon aldrig hör av sig även om hon är into it. I övrigt ; gör ingen big deal av sex men framstår inte som värsta playern, ärlig & törs visa vad hon tänker / känner / vill, social å livsglad, har god självkänsla men inte nödvändigtvis värsta självförtroendet (yes det är olika saker), snygg (enligt mina kriterier). ett + om hon även har nåt i huvudet å är intressant att prata med så jag inte tröttnar på henne i första taget... men främst att vibben är bra. Spralliga tjejer med hög energi (hög energi på en tjej är ett sign av ungdomlighet å därmed attraktivt enligt evolutionspsykologin) är fan sexxxxigt med men finns fördelar med lite lugnare tjejer med. Sexigare med en tjej med hög energi men charmigare med en lugnare brud, ungefär (inte superblyg nu, blir ju tråkigt). Går att ha ett annat typ av utbyte med en lugnare tjej. Yeah, o att hon anser att jag är the shit är viktigt. Finner inte tjejer som anser att jag är "sådär" eller "duger" speciellt tilltalande.

Sen det Evil säger med genetisk matchning, känner helt klart igen det.

Big Grin.

Förväntar mig i övrigt att mina preferenser ska ändras med tiden.
2012-03-30,13:03,
Inlägg: #18
Tråden om din perfekta brud
Kan själv se en röd tråd i alla tjejer jag träffat. De delar alla en form av gemensam uppfattning/personlighet. Små egenheter för just den typen av människa.
2012-03-30,13:17,
Inlägg: #19
Tråden om din perfekta brud
Detta är mycket intressant. Jag kan se en röd tråd hos mig själv att jag dras till rätt "kaosiga" tjejer. Typ sjukt feminima, ologiska och kanske (skulle man kunna argumentera) slampiga också. Detta är rätt jobbigt men det verkar helt enkelt vara min genetiska lottTongue
2012-03-30,13:48,
Inlägg: #20
Tråden om din perfekta brud
Haha, ska räkna ut vad för tjejer jag dras till.

Oftast är de blyga eller har en fasad av "Jag är jättehardcore" men egentligen har dåligt självförtroende. Oftast är de lite små-nördiga, dvs, mycket intelligenta och framförallt väldigt estetiska av sig.
Av oss två är det alltid jag som är mest drivande och dominant, hon brukar ofta vara lite smålat tillochmed. Oftast har de en ganska bråkig relation hemma med, de är helt fucking crazy i sängen med. Galet jävla sjukt slampiga i sängen(precis som jag vill ha det), ofta väldigt mycket masochist drag i sängkammaren.
Brukar ha en väldigt kass humor, ofta i stuk med "natthumor", och älskar brittiskhumor(how the fuck does it this work?)

Detta beskriver i princip alla.. Nej det beskriver fan precis alla tjejer jag har umgåtts och haft sex med under längre perioder.

EDIT: Det är mycket viktigt för dem att påpeka hur manliga de är jämfört med sina kompisar och hela tiden refereras till "DA MAN" av sina polare. Fastän de är precis som vanliga kvinnor, totalt ologiska och styrda av känslor.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,449 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kärat ner mig i brud Nalirot 9 3,822 2016-01-27,02:10
Senaste inlägg:: Nalirot
  Gimmie five - tråden där vi ger varandra 5 uppdrag Set Theory 33 17,827 2016-01-10,20:06
Senaste inlägg:: Mazzarrr
  Redpill-tråden på Familjeliv TrailBlazer 10 7,570 2015-01-30,00:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,181 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Tävla om en brud? Ballin 17 8,655 2014-08-23,01:41
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Needy brud Tenga 1 1,209 2014-06-10,16:43
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Random brud Tenga 6 3,049 2013-11-14,23:02
Senaste inlägg:: Tenga
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,836 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...
  Tråden där alla koncept och begrepp ordentligt förklaras. Sux 28 14,130 2013-04-04,22:57
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}