LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
2016-02-08,22:36,
Inlägg: #1
Vet inte men tror jag vet som kommer hända
Tja! Har varit aktiv som fan på c-r forumet en bra tid men verkar dött där nu. Iallafall undrar hur jag ska tolka det här. Tjejen och jag har varit ihop i 4 år, vi har haft distansförhållande i 3 år(återigen distans då jag bor på annan ort) och nu berättade hon efter 6 mån då vi bodde ihop att hon har förlorat lite attraktion från mig och tyckte det inte kändes bra att bo ihop.

Jag vet att det beror på att jag bodde hemma hos henne och inte träffade några andra än just henne. Dels berodde på att jag låg efter med plugget (plugga distans) och så har jag mått dåligt under en längre tid för en i familj gick bort i cancer nyligen och dels trivs jag inte i min nuvarande klass och jag går sista termin på mitt program.


Hon känner inte igen mig som jag var när jag träffade henne och jag är medveten om det också. Vet inte om det är dött-lopp men vi kom fram till att vi skulle vara ihop och se när båda jobbar ihop om det kan bli en skillnad. Har inget svårt ihuvudtaget att ta kontakt med människor då jag är väldigt social men känner just nu att jag vill bara vill bli klar med studierna och flytta och skapa ett socialt nätverk igen.

Tolkar det som två scenarion, flyttar ihop med tjejen i sommar/höst börjar jobba och träffar nya människor i samband med det, kanske hon får upp attraktionen. Alternativ två är att det tar slut och får börja gamea igen.
2016-02-09,01:15,
Inlägg: #2
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
Vet inte hur mycket du läst, (sorry haters) men ack så bra tråd: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=9439
2016-02-09,10:58,
Inlägg: #3
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
(2016-02-09,01:15)Oxtilia Skrev: Vet inte hur mycket du läst, (sorry haters) men ack så bra tråd: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=9439

Jo har läst den tråden redan, vet inte riktigt vart jag står, för jag blev delvis förvirrad och ledsen när hon sa så, men tror jag ska börja investera mindre i henne när hon försöker ringa eller sms:a, bara märkt sen vi var utomlands och nyår att hon har blivit mer kylig, förut hördes vi av varje dag på telefon eller varann dag, nu hörs vi kanske typ 2 gånger i veckan. Måste bara hålla mitt shit together och tänka på annat, tur är att jag har massa att göra med studier så jag kan hålla mig upptagen.
2016-02-09,11:57,
Inlägg: #4
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
(2016-02-09,01:15)Oxtilia Skrev: Vet inte hur mycket du läst, (sorry haters) men ack så bra tråd: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=9439


WTF, var medlem där förut men märkte precis att

"Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here"

Vad är det för tråd du länkade till?
2016-02-09,15:18,
Inlägg: #5
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
(2016-02-09,11:57)Fiskarn Skrev: WTF, var medlem där förut men märkte precis att

"Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here"

Vad är det för tråd du länkade till?

https://gyazo.com/c460c846d505d2bf369162974241f345
2016-02-11,22:45,
Inlägg: #6
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
En update på detta: Hon säger att hon behöver ha mer tid att tänka, om vi passar att bo ihop, hon kanske känner sig pressad då vi prata om det för 4-5 dagar sen men svårt att släppa det. Jag sa rakt ut att jag tycker det är jobbigt och det gör mig osäker. Jag tyckte det var jobbigt att höras av för det känns så konstigt, medan hon tyckte att det inte var konstigt att höra av sig fast jag kände mig osäker, vi ska träffas om 2 veckor så får väl se hur det blir eller jag tänker att hon kommer säga att hon behöver ännu mer tid. Känns så jävla svårt, hon säger att hon tycker om mig väldigt mycket men hon visar det inte lika mycket, svårt samtidigt på distans.
Känns lättare att prata om det när man ses igen och tycker det är lättast att ha no contact, fast man väldigt gärna vill höra av sig.
Eller så gör vi slut där och då, för orkar inte med ett jävla velande hur man ska det.
2016-02-11,23:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-02-12,00:00 av {2} bcude.)
Inlägg: #7
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
Förstod inte det sista här vad som var jobbigt och osäkert för dig? Men du måste ju veta först och främst vad du vill. Känns som att du är lite all over the place. Dessutom får jag vibbarna att det är upp till henne allting? Om hon får upp attraktionen igen.. om hon vill flyttar ni ihop.. om hon vill blir det sex? Big Grin

men kom ihåg att tjejer vill ha roligt och de vill ha en man som har sitt shit together. När ni flyttade ihop och du bara träffade henne (och kanske även var beroende av henne?), hade skola och mådde lite sämre låter det som en klassiker, att du blev väldigt needy dvs. du investerade mycket mer i henne än vad hon gjorde i dig. Det är gift för attraktionen, så du är helt klart inne på rätt spår av att fokusera lite på ditt liv på din kant och tänka på annat. Ta de djupa viktiga diskussionerna öga mot öga - inte via text/mobil. Distansförhållanden är ju lite knepiga.

För det andra ska inte det ena utesluta det andra. Sluta inte att jobba på att bli en bättre man, oavsett om du är i en relation eller inte! GL
2016-02-12,09:31,
Inlägg: #8
RE: Vet inte men tror jag vet som kommer hända
(2016-02-11,23:59)bcude Skrev: Förstod inte det sista här vad som var jobbigt och osäkert för dig? Men du måste ju veta först och främst vad du vill. Känns som att du är lite all over the place. Dessutom får jag vibbarna att det är upp till henne allting? Om hon får upp attraktionen igen.. om hon vill flyttar ni ihop.. om hon vill blir det sex? Big Grin

men kom ihåg att tjejer vill ha roligt och de vill ha en man som har sitt shit together. När ni flyttade ihop och du bara träffade henne (och kanske även var beroende av henne?), hade skola och mådde lite sämre låter det som en klassiker, att du blev väldigt needy dvs. du investerade mycket mer i henne än vad hon gjorde i dig. Det är gift för attraktionen, så du är helt klart inne på rätt spår av att fokusera lite på ditt liv på din kant och tänka på annat. Ta de djupa viktiga diskussionerna öga mot öga - inte via text/mobil. Distansförhållanden är ju lite knepiga.

För det andra ska inte det ena utesluta det andra. Sluta inte att jobba på att bli en bättre man, oavsett om du är i en relation eller inte! GL

Jag är osäker och förvirrad för att jag inte vet vart jag har henne. Jag vet att jag vill vara med henne men blir inte så lätt om hon inte vet om vi ska bo ihop eller inte.

Jo jag har väl märkt av mig själv jag har investerat mer i henne än vad hon har gjort i mig. Jag ville samtidigt inte att jag skulle vara beroende av henne, så jävla tuff sits att träffa andra i en annan stad pluggande på distans där man inte känner någon. Jag sa aldrig att jag krävde henne att vara med mig men hon tyckte jag visa det med kroppsspråket. Hon sa att hon tror att om vi bor ihop kommer jag vara beroende av henne och ingen annan, men samtidigt tror jag det blir annorlunda när båda jobbar och jag får skapa mitt nya sociala nätverk. Men om hon tycker redan nu att det inte funkar förstår jag inte varför vi ska bo ihop i framtiden. Som jag även har sagt till henne.

Därav förstår jag inte varför hon behöver mer tid att tänka, om hon vet vad hon känner för mig osv. Är det bara jag som tycker att man borde veta och inte behöva tänka så länge?

Jo jag vet att jag alltid måste jobba på att bli en bättre man, i en relation eller inte. Det känns som jag har glömt bort mig själv, den jag var förut och måste sakta börja satsa på mig själv igen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att vänstra, eller inte vänstra. golvmopp 22 7,911 2012-03-19,04:15
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}