LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag har blivit kär och töntig!
2016-02-20,19:08,
Inlägg: #1
Jag har blivit kär och töntig!
Varit borta från forumet länge nu för att jag... Äsch, jag Vetinte Smile

Hur som helst så har jag knullat vidare som jag gör men dragit mer och mer åt att skaffa mig en donna. Det har tagit typ ett halvår och kanske 10-15 knullade brudar som jag alla har gett en hyfsat ärlig chans, med en majoritet som jag har märkt ganska snabbt att jag aldrig kommer gilla. Ok, och nu här om dagen träffade jag en tjej som jag redan märker att jag diggar. En polare tyckte jag var för snabb men jag replikerade med att jag faktiskt tycker man märker efter bara några minuter om man kommer gilla henne eller ej. Det är någon känsla bara.

Åter på ämnet så hade vi en soft dejt med massa bira vilket i sin tur ledde till att jag tappade hårdheten i dicken.

Jag märkte stundtals under dejten vilken fitta man kan bli på bara någon sekund om man träffar rätt, eller kanske det är fel, tjej men jag skötte mig rätt bra och hon gav mig jävligt många tecken på att hon diggar mig. Ja, och sen ska hon verkligen ha en guldstjärna för att hon försökte in i det sista att fullborda ligget.

Vi mös tills dagen efter då jag var tvungen att sticka och sen har vi skrivit lite på fb efter det. Det var jag som tog kontakt först. I kväll frågade jag henne om hon ville med på en till sväng men hon skulle ta adjökens av någon polare som ska utomlands men att vi kunde hooka under kvällen. Om jag hör av mig.

Jag vet att man inte ska bli kär efter ett halvligg och att jag borde gå ut och sätta på någon annan men jag känner inte för det. Dessutom tror jag att jag har tillräckligt mycket erfarenhet vid det här laget för att kunna avgöra om det är värt att verkligen försöka på riktigt.

Min plan för kvällen nu är att skita i att ringa henne för att hennes respons har varit något sval. Hon svarar rätt fort osv men det ser lite torrt ut bara.

Jag vet inte om jag överhuvudtaget fick med något relevant men jag hoppas att ni frågar om jag ska komplettera med något.

Hjälp en broder Smile
2016-02-21,12:24,
Inlägg: #2
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Ska uppdatera även om intresset verkar vara i nivå med en vårkväll - svalt.

Hade det inte varit för att jag var orolig och intresserad som fan hade jag nog varit bombsäker på att hon skulle höra av sig under natten. Nu var jag bara lite säker men jag lyckades avvakta tills hon tog klivet. Och det blev samma visa. Skönt surr och jävligt trevligt men jag slaknade till och med i henne den här gången.

Sprang på en av mina allra närmsta polare när jag precis hade släppt av henne från cykeln tidigare idag och breifade honom varpå han bara log och frågade om jag visste vad som hände. Klart som fan vet jag det men det gör det inte roligare. Det är bara så typiskt och man kan tycka att all förberedelse borde ge utdelning men det är ju nästan tvärtom. Att desto mer meningslösa ligg man har haft, desto nervösare blir man när det väl ska presteras med någon man gillar.

Aja, wth.
2016-02-21,15:19,
Inlägg: #3
RE: Jag har blivit kär och töntig!
(2016-02-21,12:24)Vetinte Skrev: Ska uppdatera även om intresset verkar vara i nivå med en vårkväll - svalt.

Hade det inte varit för att jag var orolig och intresserad som fan hade jag nog varit bombsäker på att hon skulle höra av sig under natten. Nu var jag bara lite säker men jag lyckades avvakta tills hon tog klivet. Och det blev samma visa. Skönt surr och jävligt trevligt men jag slaknade till och med i henne den här gången.

Sprang på en av mina allra närmsta polare när jag precis hade släppt av henne från cykeln tidigare idag och breifade honom varpå han bara log och frågade om jag visste vad som hände. Klart som fan vet jag det men det gör det inte roligare. Det är bara så typiskt och man kan tycka att all förberedelse borde ge utdelning men det är ju nästan tvärtom. Att desto mer meningslösa ligg man har haft, desto nervösare blir man när det väl ska presteras med någon man gillar.

Aja, wth.

Jävligt intressant det där med att du blir nervös när du gillar henne, visar på att du är genuint intresserad av henne. Hon kommer märka av det om ni träffas.
2016-02-22,03:54,
Inlägg: #4
RE: Jag har blivit kär och töntig!
(2016-02-21,15:19)Pienso Skrev: Jävligt intressant det där med att du blir nervös när du gillar henne, visar på att du är genuint intresserad av henne. Hon kommer märka av det om ni träffas.

Jag är övertygad om att hon redan gillar mig men jag tänker mer på hur pass allvarligt brudar tycker en sån här grej är två gånger i rad? Hon sa ju typ att hon skiter i det och jag gjorde heller ingen större sak av det även om hon garvade åt att jag blev lite lack.

Jag tror att det har hänt mig en gång tidigare i livet, även då med en en brud jag gillade. Hon hade däremot världens jävla tålamod när det kom till allt. Efter ett tag kunde jag till och med somna under sexet och hon fortsatte utan att bry sig. Andra gånger då jag har varit svinfull men räknas nog inte.

Jag frågade ett par tjejpolare som jag har legat med och enligt dem var det i stort sett skitsamma. Man får dock så jävla olika tips från tjejer och killar. Tre utav de tjejerna jag har frågat (alla gamla ligg) hur jag ska hantera det har sagt att jag skulle ta upp det och förklara. Fem av fem killar har sagt att jag ska låtsas som om tanken inte ens har slagit mig Smile
2016-05-03,19:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-05-03,19:20 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #5
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Kan uppdatera här om någon skulle vara intresserad.

Vi blev tillsammans för någon månad sedan och det är fan inte så lätt som jag mindes det. Kanske också för att jag så jävla van vid att fullkomligt skita i tjejer och deras åsikter, om de är arga eller om något hänt osv. Nu gillar jag ju den här tjejen, och framförallt gillar jag för stunden det avkopplande i att vara i ett förhållande och då sätter sig ändå viss oro då och då. Det släpper alltid efter ett tag men nu i början är det fortfarande lite som när man dejtar. Inte höra av sig hela tiden, inte kunna ses alltid osv osv.
2016-05-03,20:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-05-03,20:51 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #6
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Kan utveckla det sista lite. För första gången på länge upplevde jag sedan vår första träff att jag var mer investerad i henne. Det var jag nog inte, och det har svängt rejält sedan dess, men känslan finns kvar och blommar upp ibland. I synnerhet för att mitt game sedan många år inte har gått ut på att tänka efter och nu gör jag det. Jag har undvikit öppna mål för att jag tänker att min attraktiva person löser det medan jag nu har skjutit för att behålla maktbalansen. Kan ge exempel.

Vi låg i sängen och hon började fråga om jag verkligen inte ligger med någon annan, om jag undanhåller något osv. Det var så enkelt att jag helt enkelt inte gav henne den försäkran hon ville ha. Det är förvisso i enlighet med min personlighet, att retas, men en annan gång kan hon lika gärna få ett seriöst svar om att det bara är hon och jag. Däremot fick jag själv en dålig magkänsla av det när jag stack hem dagen därpå, om hon kanske tyckte jag kändes oseriös osv och på grund av kassa nerver hörde jag av mig tidigare än tänkt.

Med det sagt så har vi det jävligt trevligt och avslappnat. Sjukt okomplicerat och de gånger hon har försökt gå in i clinch med mig så har jag nästan bara knäppt med fingrarna så har det varit över lika fort.

Edit: Vill tillägga det att det är så skönt att gå in här och läsa korta rader från vissa personer. Läste häromdagen att Evilvalle skrev något i stil med "Hon blev kär i den du var när ni började dejta. Ändra inte på den personen för att du tror att hon vill det eller är arg för stunden". Så kort, enkelt och klockrent.
2016-05-03,22:59,
Inlägg: #7
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Jag tycker det är kul att läsa om när game killar hittar någon de gillar. Det blir som en romantisk berättelse. Hoppas att allt går bra :-)
Heart Life is good when you have pussy Heart
2016-05-04,14:42,
Inlägg: #8
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Glöm för fan inte bort dig själv, det är DU som är det viktigaste, lätt att säga så i början av förhållandet, men ah, talar bara av egen erfarenhet, aldrig fucking glömma det. Jag gjorde det, men bygger upp mig själv sakta men säkert igen.
2016-05-05,01:22,
Inlägg: #9
RE: Jag har blivit kär och töntig!
Jag vet inte, men jag tror det ligger nåt i det Pienso säger. Deep undercover shit om ens brain som är svårt att ta på i ord, det är en känlsa/intuition/erfarenhet, men jag känner igen mig.

Guld o gröna skogar, samtidigt som man erkänner att man inte har överläget. Eller kan det vara så att man känner så pga situationen..? Im not sure, men jag hade en liknande situation jag idag fortfarande inte kan se klart över. En av de få gånger jag vart "kär", men ifrågasatt vad som verkligen låg bakom.

Nu kanske jag är en kall idiot som frågar om det finns något som äkta kärlek, eller att man bara helt enkelt är för ung och har haft för få seriösa förhållanden för att fatkiskt förstå i vad man vill ha i en tjej.

Men jag kan ha helt fel, du kan vara rätt ute osv. Men som sagt, tänk bara efter då o då och reflektera om vad som händer osv, kan vara värt. Lycka till =)
2016-05-05,20:00,
Inlägg: #10
RE: Jag har blivit kär och töntig!
(2016-05-03,22:59)Sartre Skrev: Jag tycker det är kul att läsa om när game killar hittar någon de gillar. Det blir som en romantisk berättelse. Hoppas att allt går bra :-)

Tack Smile

(2016-05-04,14:42)Pienso Skrev: Glöm för fan inte bort dig själv, det är DU som är det viktigaste, lätt att säga så i början av förhållandet, men ah, talar bara av egen erfarenhet, aldrig fucking glömma det. Jag gjorde det, men bygger upp mig själv sakta men säkert igen.

(2016-05-05,01:22)Nalirot Skrev: Jag vet inte, men jag tror det ligger nåt i det Pienso säger. Deep undercover shit om ens brain som är svårt att ta på i ord, det är en känlsa/intuition/erfarenhet, men jag känner igen mig.

Guld o gröna skogar, samtidigt som man erkänner att man inte har överläget. Eller kan det vara så att man känner så pga situationen..? Im not sure, men jag hade en liknande situation jag idag fortfarande inte kan se klart över. En av de få gånger jag vart "kär", men ifrågasatt vad som verkligen låg bakom.

Nu kanske jag är en kall idiot som frågar om det finns något som äkta kärlek, eller att man bara helt enkelt är för ung och har haft för få seriösa förhållanden för att fatkiskt förstå i vad man vill ha i en tjej.

Men jag kan ha helt fel, du kan vara rätt ute osv. Men som sagt, tänk bara efter då o då och reflektera om vad som händer osv, kan vara värt. Lycka till =)

Jag formulerade mig lite fel. Hela tiden fram tills det att vi blev tillsammans upplevde jag att hon hade överhanden medan det nu har svängt och det egentligen bara är lite hjärnspöken som får mig att stundtals tro att hon har det. Aja, det spelar egentligen ingen roll.

Oavsett så tycker jag alltid det är spännande att läsa vad ni andra skriver och jag tackar för råden Smile Uppdaterar nog här igen, kanske skaffar en blogg för att komma ihåg att fokusera på just mig själv istället.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har man blivit friendzonad? Sex Intelligence 4 1,917 2017-04-10,15:50
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 3,632 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}