LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ni som är och har varit i förhållande efter game
2016-03-03,14:14,
Inlägg: #1
Ni som är och har varit i förhållande efter game
Lite nyfiken bara på vilka som har gått in i förhållande efter dom börjat med game.(valle vet jag redan)

Blev det stor omväxling? Är ni samma personlighetstyp som innan förhållandet? Går det att släppa allt som har med diverse tekniker till mindgames osv? Hur tog ni steget från knullträffar till en seriös relation, hon eller du som tog det steget? Fördelar/nackdelar?

Känner att jag är lite sugen på att bilda något seriösare med en brud jag träffar, dock är jag livrädd att tappa det man blivit idag och falla in i den beta/choden jag var då.

Shoooot.
2016-03-03,22:50,
Inlägg: #2
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
Är lite i samma sits och den första bruden jag började bli seriös med dumpade mig för att jag var för mycket "game". För mycket cocky, hörde av mig för sällan osv, inga godnatt sms osv.
Nu träffar jag en annan brud som jag är tvärtom med - gullig, öppnar mig själv lite mer, dragit ner på cockyness osv. Dock är jag nu rädd att det har blivit för mycket chode och att den här bruden ska dumpa mig av den anledningen istället.
Så ja, det är fan inte lätt. Hur mycket från sitt game och mindset ska man egentligen ta in i det seriösa? En bra bok på detta hade ju varit guld.
2016-03-03,23:39,
Inlägg: #3
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
Nej man växlar om vissa delar.

För mig blev det omväxling från ragga järnet och mer hålla sociala kretsar uppe. Dock går det utmärkt att småflörta och retas (håll händerna i styr bara).

Jag tror att det blev rätt naturligt att vi blev ihop (jag och senaste exet). Det var liksom så mycket likheter och intellektuell utmaning förutom attraktionen så det blev ett självklart nästa steg.

De principer som gör dig framgångsrik med damer är liknande principer som gör dig framgångsrik i övriga delar av livet.

- galen disciplin
- målmedvetenhet
- var beredd att jobba hårdare än andra
- fokus, närvaro
- förmåga att prata på samma nivå som vem som helst.
2016-03-04,16:30,
Inlägg: #4
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
För mig fortsätter jag ändras hela tiden. Började med natural/honest game innan förhållandet så blev ingen skillnad på det viset där. Men har gått många kurser och lärt mig extremt mycket om mig själv tack vare förhållandet som fortsätter förändra mig. Så har verkligen förändrats extremt mycket jämfört med förut. Har även blivit bättre på cold approach, bättre i sängen och kan läsa av tjejerna på ett helt annat sätt.

För övrigt håller jag med Willson om det som krävs för att fortsätta utvecklas hela tiden. Never stop learning and growing.

IMO, bland det viktigaste att göra innan man går in i ett förhållande är att sätta intentionen för förhållandet tillsammans. Att ha intentionen att använda förhållandet som ett verktyg för att få båda parter att växa mer och göra varandra lyckligare tillsammans är GULD.
2016-03-08,00:00,
Inlägg: #5
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
Gamea lite extra när jag gick in i förhållandet men släppte det senare ju längre jag kom in i förhållandet, blev gameskadad. Jag har varit mig själv hela tiden, men det senaste året har det dalat och försöker hitta tillbaka till den positiva, glädjespridande och sociala, utåtriktad personen.
2016-03-08,20:32,
Inlägg: #6
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
(2016-03-08,00:00)Pienso Skrev: Gamea lite extra när jag gick in i förhållandet men släppte det senare ju längre jag kom in i förhållandet, blev gameskadad. Jag har varit mig själv hela tiden, men det senaste året har det dalat och försöker hitta tillbaka till den positiva, glädjespridande och sociala, utåtriktad personen.

Hur ser förhållandet ut nu kontra då du gamea?
2016-03-09,13:53,
Inlägg: #7
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
(2016-03-08,20:32)sjoggaa Skrev: Hur ser förhållandet ut nu kontra då du gamea?

Jag blev gameskadad och kunde inte slappna av i förhållandet, var inte mig själv fullt ut, spela fortfarande på att vara bäst på ta shittest, vara en gud i sänghalmen. Dock lät jag inte mig trampas på, tyckte jag hon var en jävla bitch så sa jag det rätt ut. Gör jag fortfarande.

Jag glömde bort den jag var innan jag gick in i förhållandet och försöker sakta men säkert jobba med mig själv igen. Bara en sån sak att ta kontakt med människor i kön på ICA eller prata med någon på gymmet kan sätta igång mig att ta kontakt och ge värde till andra människor.
2016-06-04,01:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-06-04,01:49 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #8
RE: Ni som är och har varit i förhållande efter game
(2016-03-03,14:14)sjoggaa Skrev: Lite nyfiken bara på vilka som har gått in i förhållande efter dom börjat med game.(valle vet jag redan)

Blev det stor omväxling? Är ni samma personlighetstyp som innan förhållandet? Går det att släppa allt som har med diverse tekniker till mindgames osv? Hur tog ni steget från knullträffar till en seriös relation, hon eller du som tog det steget? Fördelar/nackdelar?

Känner att jag är lite sugen på att bilda något seriösare med en brud jag träffar, dock är jag livrädd att tappa det man blivit idag och falla in i den beta/choden jag var då.

Shoooot.

Varit tillsammans med en tjej nu i två månader, dejtade tre månader innan dess.

Samma personlighet är jag, grejen är nog precis som tidigare nämnt i tråden att min personlighet kan bli påfrestande för henne. Jag är kaxig och driver med tjejer av naturen, har gjort det sen jag gick i småskolan, och hon har bett mig tona ner det. Kan ju förstås inte sluta tvärt och även om hon fortfarande garvar så märker jag att hon blir irriterad ibland, något hon inte blev i början.

Här om dagen började hon nästan gråta för att jag var någon timme senare än sagt när jag skulle hem till henne. Det var släckt och jag märkte inte att tårarna var på g så jag tjafsade emot rätt länge men gav mig när jag märkte det och gav henne lite bekräftelse, sa att jag tänker på henne varje dag osv. Ja, grunden till hennes tårar var ju förstås inte förseningen utan att hon "lever i ovisshet" och undrar vad jag håller på med och allt möjligt. Är man inte mig väldigt nära så kan jag säkert vara jobbig, fan till och med min morsa lever i ovisshet kring mig.

Med det sagt så lever jag också i ovisshet. Jag vet att hon gillar mig som fan men eftersom jag har inriktat mig på kvantitet senaste åren så vet jag knappt hur man löser ett bråk. "Gjorde jag rätt som gav efter med bekräftelsen?" frågar man sig till exempel. Är säkert lite skadad av min tidigare livsstil.

Samtidigt har jag blivit betydligt mer avslappnad och märker att hon också har blivit det. Strax efter vi blev tillsammans var vi på hennes landställe i fem dagar och det var första gången på länge jag hängde med en tjej nykter i ett helt dygn. Kändes jävligt skönt att på kvällen bara slappa av, glömma tankespel och käka chips och kolla film.

Hur som helst så var detta tredje gången, kanske fjärde, gången hon tog upp sin förvirring kring mig. Gången innan detta ville hon ha försäkrat för sig att jag absolut inte låg med någon annan.

Jag ställer mig lite tveksam men jag tänker låta henne vara otrygg tillsvidare. Hellre hade jag dock velat att hon var trygg med mig men såg mig mer som en auktoritet än vad hon gör. Hon kan inte ta gemensamma beslut utan mitt svar, låter mig bestämma allt och är undergiven men börjar tuppa sig ibland, framförallt när vi diskuterar något som egentligen inte handlar om oss. Hade ärligt talat föredragit om hon höll käft och betraktade mitt ord som lag och lärdom.

Övergången från dejtande till ett par var rätt simpel. En kväll när vi kom hem sa jag att jag tyckte att hon skulle vara mig trogen och att jag skulle vara det i gengäld. Med annan formulering Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför förhållande? JohnDoe 14 7,452 2015-06-09,15:24
Senaste inlägg:: godsgift
  Medvetet choda sig ur ett förhållande Carragher 8 3,130 2012-04-16,11:46
Senaste inlägg:: Alfie

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}