LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
2012-03-11,18:02,
Inlägg: #21
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Mössan Skrev:Nope. Det gör dig till en av dom 1000 andra personerna hon har på fejjan

Nja, det gör dig till en person hon ADDAT och därför investerat i. Du är inte Mössan utan ditt riktiga namn etc, lättare att relatera till, lättare att tänka på, lättare att fortsätta investera i. Dessutom är du nu officiellt en del av hennes liv till skillnad från ett random nickname på en dejtingsajt.

Det är analysen från hennes perspektiv, vilket är lite irrelevant men ändå ger dig slutsatsen att FB ofta är bättre än dejtingsajt att snacka på, vilket jag tror stämmer fint. Anledningen till att det är lite irrelevant är givetvis för att det som spelar mest roll är om du vill ha henne på FB eller inte. Kom ihåg att du kan inspektera henne också, asnajs imo.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-11,18:43,
Inlägg: #22
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Håller inte med. Hon har inte investerat ett piss. Folk addar varandra hit å dit efter att ha träffat varandra en gång. Många bryr sig inte ens om vilka som addar dom. "Aja, kanske träffat personen nån gång *klick*". Tycker att facebook förstör allting eftersom hon då vet allting om ditt liv. Vad du har gjort, vilka gemensamma vänner ni har etcetc. Är det någon kille hon bara sett några bilder på, som är skön å charmig. Klart hon vill träffa honom. Lära känna han bättre å veta mer. Många tjejer gör dessutom dektektivarbete själv och facebookar upp en, söker på google osv. DET är snarare att investera. Att adda nån på facebook räknas inte som en investering.
2012-03-11,18:55,
Inlägg: #23
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
ni pratar om skilda verklighetsuppfattningar grabbs, ingen kan vinna denna diskussionen för det varierar från person till person.

However kan tillägga att min fb inte är "attraktiv" enligt vår definition, de som har mig här på forumet på fb vet, men tjejer som jag gejmat genom fb (bara gjort det några enstaka gånger men ändå) som bett om min fb o addat mig, jag addat dom o.s.v. så har den aldrig varit en dealbreaker, även om det handlar om egobrudar med 1000 vänner o massa killar som skriver till de. Så i slutändan handlar det om hur solid game man har och hur kongruent bild man kommunicerar enligt mig
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-03-11,19:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-11,20:03 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #24
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Därför borde man inte ha någon FB öht.

Det är omöjligt att projicera ens hela personlighet via en nätsida, och investerar du inte i den så kommer du inte uppfattas särskilt attraktiv heller. Alltså är du inte aktiv på sidan, lägger upp bilder, har många fb-vänner kommer du oftast inte uppfattas som en attraktiv och populär snubbe. Det är andra villkor som gäller på sidor som FB, där "falskast" vinner.

Börja ladda upp lite fejkade bilder där du posar med kändisar, antingen riktiga eller fejkade bilder där du reser runt i världen, adda en massa vänner du inte känner (gärna många snygga babes med stora tuttar), var aktiv med dina fejkade vänner så det syns att du är en social person osv.
Detta är dock till nackdel sen när man ses i irl och ska försöka leva upp till den fasad man framställt.

Eller så är du nöjd med att du är ärlig och är den du vill vara och skiter fullständigt i att några bruttor inte tycker du attraktiv utifrån din FB-sida. Visar ju bara hur korkade dessa tjejer är. Vill du dock ändå använda FB till och ragga borde du kanske åtminstone lägga upp lite fler bilder och var något mer aktiv. Detta utan att fejka. Lägg gärna upp lite fler bilder där du är ute på klubbar och posar med en del brudar, har kul med dina vänner, någon resa eller så m.m.

Your choice.

Edit. Du kan göra det jävligt enkelt för dig eller jävligt svårt.
2012-03-12,09:39,
Inlägg: #25
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Broner Skrev:ni pratar om skilda verklighetsuppfattningar grabbs, ingen kan vinna denna diskussionen för det varierar från person till person.

Yeah, det. Inget är rätt eller fel universellt, ofc.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-12,09:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-12,09:58 av {2} devil.)
Inlägg: #26
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Mössan Skrev:Nope. Det gör dig till en av dom 1000 andra personerna hon har på fejjan

kanske men du sticker ändå ut mer än än av dom 100 andra tråkiga jävlarna på en random raggnings hemsida.
plus här har du fler bilder, och fler saker. Nån sa att det dödar mysteriet men det måste ju först finnas ett intresse innan ett mysterie kan uppstå. Och facebook sidan gör dig intressant nog för att få henne att vilja veta mer. Det plus din chatt stil.
Själv kör ja knappt några smiles, e nästan halvt otrevlig och lite roligt kaxig.
Trust me, INGEN annan kille chattar med en tjej dom är intresserade av på det sättet.

No bullshit, no smilies, no artigheter, to the fucking point... good stuff
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-24,00:56,
Inlägg: #27
Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB
Många tror att man får mycket information utav facebook om vars person. Du kan precis som miljontals personer på Facebook fake ditt "jag" till en mycket mer attraktivare och hög social status person, det är inte genom vad man har för bilder snarare hur många "gilla" knapp man får och brudar som skriver i vars loggar osv. Och hur många vänner man har. Jag har ett antal personer på min facebook som kör det här spelet men IRL är de verkligen en fis i luften. många av de ber sina kusiner, släkt o nära vänner att gilla deras status, bilder etc. Dessa personer har till och med öppnat hela sin profil publikt alltså man kan se deras logg o bilder även om man inte är vän med dem. Detta ger en bild av att man är en person med hög social status. Den här bilden förklarar allt.

[Image: 385411_10151029140460297_39644305296_221...3221_n.jpg]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,496 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Styra upp efter badoo? Numme 4 2,314 2012-11-21,23:07
Senaste inlägg:: trollface
  Nummer efter knappt några konversationer premium 9 3,055 2012-03-15,01:52
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}