LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
2016-03-21,13:35,
Inlägg: #1
Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
Tja.

Ibland händer det att vissa tjejer endast investerar LITE/ en aning via sms/chat.

Jag tror det kan berott på att jag investerat för mycket I början vilket ger henne makten/sänker hennes compliance och investering.

Det jag menar är
- att hon svarar sent
- att hon spelar svår
- att hon ibland "leker med mina känslor"
- är flake-ig / svårt att fixa dejt med

Jag är en kille som lär mig lättast genom en logisk steg för steg STRUKTUR.

Vad kan jag göra I sådana situationer för att vända så att långsamt men säkert , makten finns på MIN SIDA/hon går från lågt investerad I mig till HÖGT investerad ?

Dvs , Hur Vänder jag på dessa situationer?

Tack på förhand
2016-03-21,20:34,
Inlägg: #2
RE: Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
Valle brukar vara bra på strukturer. Kan säkert hjälpa med detta.
2016-03-21,22:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-03-21,22:29 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #3
RE: Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
Vad är det då med brudar som vägrar investera över text men tackar ja och intresserad som fan irl?
2016-08-06,11:59,
Inlägg: #4
RE: Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
(2016-03-21,22:29)Vetinte Skrev: Vad är det då med brudar som vägrar investera över text men tackar ja och intresserad som fan irl?

Kan helt enkelt vara ointresserad av text som kommunikationsform, eller vara det men kommunicera på ett helt annat sätt med en dejt och sina tjejkompisar. Skiljer sig hej vilt hur människor agerar över text. Gå alltid efter hur de är irl om du är osäker, det enda som räknas.
2016-08-06,14:01,
Inlägg: #5
RE: Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
(2016-03-21,22:29)Vetinte Skrev: Vad är det då med brudar som vägrar investera över text men tackar ja och intresserad som fan irl?

Bara några random thoughts jag har som rör det där lite.

Märkt att det finns några få brudar som är som jag själv i det här avseendet. Har typ perioder där jag kan ta en del tid till att svara och vara "social" via text och sånt, men oftast är jag en skittråkig jävel som segar enormt.

Med brudar är det ju vanligtvis skitsamma och hjälper ofta att vara så där "aloof" och ointresserad typ, även om jag såklart förlorat en hel del på att sega mig så mycket i mina svar också. Man blir inte så "needy" och sen är det väl fan inga trosor som blir våta av att man snackar massa bajs om vädret ändå. Riktiga män bör vara upptagna med livet och behöver liksom inte tjitt-tjatta hela tiden med allt och alla.

Det där har dock blivit lite till av en dålig vana i jobbet och andra viktigare grejer också för mig, tyvärr, som ju är jävligt oprofessionellt faktiskt. Och kompisar har klagat.

Brukar sällan handla om att jag är ointresserad faktiskt utan bara att jag är mkt i nuet. Är så inne i min egen lilla bubbla så det känns för abstrakt att tänka på personer någonstans därute som som det behövs kommuniceras med liksom. Är man på semester vill man väl inte bekymra eller tänka på vad som försiggår på ett annat ställe, blir bara stress. Så känns det för mig typ jämt.

Och ja, är det en jävligt het och attraktiv brud så lär hon ju ha duktig med alternativ och massa andra kåta dudes som hör av sig också. Testar man Tinder i en ny stad så krävs det ju typ en heltidsanställd bara för att svara på allt, och så är det ju fan året om för en hyfsat het brud.

Tvärtom så känns det ju nästan som att många människor idag verkar befinna sig i någon annan slags virtuell värld när man snackar med dem IRL, speciellt yngre generationer har huvuden nerkörda i sina telefoner. Tror mest det är Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat etc. som är boven...
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-08-08,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-08-08,14:16 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #6
RE: Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ?
Är ju många som vill ha kvar en för att ge dem lite bekräftelse då och då, men de vill inte träffas egentligen, bara få en liten egoboost då och då. Vet inte hur många såna man har haft kontakt med som hela tiden skjuter upp/undviker en IRL-träff.
De kan ju ha 100 killar eller fler likt en själv som får en liten smula av dem ibland, bara tillräckligt för att man inte ska sluta skriva helt och hållet. Sen lite mer om de just har gjort slut med någon/känner sig ensamma. Man är lite intressant/underhållande för dem på något sätt, men inte tillräckligt för att de ska vilja ligga.

Bäst tror jag är att inte hålla på och chatta mycket alls, om det inte kombineras med att träffa henne och knulla på riktigt. Nätet är gjort för kvinnors bekräftelse, inte för mäns. Det är slöseri på tid och energi även om hon skickar hjärtan och pussar. Jag kan ge mig fan på att den kille/killar som verkligen knullar dem inte chattar med dem särskilt mycket alls. Enda sättet att vända på "makten" tror jag är att träffas på riktigt och göra ett sjujävla positivt intryck. Om du är riktigt jävla snygg och har mängder av bra kontakter så kanske du kan bli den som har makten online, men generellt sett så är det jävligt svårt tror jag med tanke på att hon har 1000 superkåta män efter sig 24/7 (om hon är en normalsnygg tjej).


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som öppnar sen nothing Parafras 20 11,060 2015-06-25,08:18
Senaste inlägg:: Parafras
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 2,866 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 5,974 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 5,901 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,296 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}