LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför är DU här?
2012-03-08,04:32,
Inlägg: #1
Varför är DU här?
Det finns en anledning till varför vi är här. Casanova Lounge är ett forum där vi lär oss att bli bättre med tjejer, men det innebär ju samtidigt att vi inte var så bra med tjejer från början. Så, varför är just Du här? Jag börjar:

Även om jag var en liten casanova som pilt och var förlovad två(!) gånger innan jag ens fyllt fem, tyckte jag att tjejer mest var i vägen. De begrep sig inte på riddarlego helt enkelt. Hade ingen som helst erfarenhet av tjejer när jag väl började intressera mig för dem, och med den hormonella bergodalbana puberteten var (jag var rätt tidig) hade jag ett helvete att förhålla mig både dem och mig. Morsan var dominant utav bara helvete och farsan hunsad toffel, hade ingen manlig förebild öht. Fick tidigt lära mig att stå tillbaka och be om ursäkt för mina drifter, att tjejer minsann vill ha snälla killar och att de som jävlades med en skulle få igen för det sen och att man absolut inte skulle slå tillbaks. Ta stryk och acceptera din roll. När du är trettio får du en fru att bli av med oskulden med och då ska du bilda familj, vara en mjukisman och ingen skitstövel. Du ska serva din kvinna.

Så där såg det ut genom hela tonåren. Morsan domderade och höll på, farsan gömde sig och polarna kom och gick, mestadels gick. Kände rätt omgående att något var fel men kunde inte sätta fingret på vad eller hur jag skulle lösa det; jag visste att jag ville vara man, få utlopp för allt testo, supa och slåss och leva djävulen, men allt det var ju FEL och skulle ju stöta tjejerna ännu mer bort från mig, hade jag fått lära mig. Vad fan skulle jag göra? Jag var djupt olycklig och övervägde självmord (kom dock inte längre än till planeringsstadiet, men funderade i perioder på det) och hade ingen jävla aning om nånting. Alla dagboksanteckningar från den här tiden pendlade mellan nattsvart hat och förtvivlad hopplöshet. Men så plötsligt hände det:

Först såg jag ett reportage på SVT som handlade om Neil Strauss och the Game. Jag tänkte: Coolt, det står säkert ett och annat vettigt tips i den, men eftersom den är på engelska kommer jag aldrig palla läsa den. Dessutom kommer jag aldrig bli lika cool som den där skallige killen." (Fo real, jag tänkte så.) Efter det var jag ute med mina dåvarande vänner, och på fyllan köpte vi Moore och Slitz. I Mooretidningen stod det ett reportage om the Game, och jag fattade med en gång vad det handlade om. Boken hade tydligen kommit ut på svenska och jag SKULLE bara ha den. Jag minns t o m datumet när jag köpte den, haha. (27 juli.) Dagen därpå drog vi till Köpenhamn och jag hånglade med en ashet norska. Jag var fast. Kort senare dissade mina sista vänner mig när de hoppade in i en taxi och bad mig dra åt helvete. Då hade jag redan bestämt mig: Jag skulle lära mig ragga brudar för att visa de jävla asen, och alla andra med för den delen. Jag tänkte fan inte ge upp. Allt detta skedde 2006. Lite senare reggade jag mig första gången på en PUA-sida (som då hette PUAcademy) och sen har jag hängt kvar, lite till och från. Jag tänker köra igång på allvar igen, den här våren. Jag är långt ifrån klar eller ens så duktig som jag vill vara.

Så, det var min berättelse och nu vill jag höra era. Man behöver inte skriva långa noveller eller tårtdrypande essäer utan det räcker gott och väl med vanlig nyfikenhet på mänsklig interaktion eller rå kåtbånge. Alla skäl är lika mycket välkomna. Är nyfiken på varför ni är här och vad som har drivit er hit!

Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-08,18:26,
Inlägg: #2
Varför är DU här?
Haha jadu.. vettefan egentligen.. hittar inget jättebra svar. Allt jag vet är att om nån hade sagt till mig för typ 1,5 år sedan innan jag började med den här skiten att "om drygt ett år kommer du ha simultana stadigvarande underbara sex-relationer med två av de hetaste tjejerna du nånsin varit med" så hade jag nog inte trott ett skit direkt på den människan..
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-08,19:17,
Inlägg: #3
Varför är DU här?
Lärde mig i tidig ålder att man ska vara snäll mot tjejer och behandla dom som prinsessor, göra allt som dom vill, aldrig ifrågasätta. Blev mobbad i ung ålder pga att jag är kort (168) Hade väldigt dåligt självförtroende, min högsta önskan var att på bli normal lång. Trodde att man måste vara lång och snygg för att få heta tjejer. Trodde jag aldrig skulle bli av med oskulden. Lyckades få några lay på något konstigt vis, visade sig i efterhanden att jag är rätt så snygg. Kom in på C-R tappade hakan, trodde det var ett skämt. Började plugga teorier och ut och öva, failade om och om igen. Reste mig upp fortsatte att fighta fuck jag vill bli bäst på detta. Började lyckas lite smått, fick en egoboost fortsatte. Den största skillnaden so far är mitt självförtroende. Jag anser att jag är guds gåva till kvinnan, true story. Jag har en lång väg kvar att gå men jag har defenitivt börjat få grepp om the game och funnit min väg. Ska bara fortsätta på den och finslipa den tills jag är den man jag vill bli.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-08,20:24,
Inlägg: #4
Varför är DU här?
Hade EXTREMT dåligt självförtroende när det gällde just tjejer. Hade vänner, klädde mig normalt och ssånt men tjejer det var liksom en no-go. Minns en gång på mellanstadiet när jag köpte en skitsnygg benettontröja och gick till skolan med den, en tjej säger att den är snygg och jag drar slutsatsen att hon gör narr av tröjan. Ville aldrig bära den mer och min morsa ville strypa mig för den var rätt dyr haha.

Ännu ett exempel: Jag går ut på ngn klubb med polarna, har kul och skämtar med dom men jag tänker inte ens på att ragga då jag ansåg mig vara chanslös. En snygg tjej stoppar mig när jag är på väg ut, säger jag är söt och ber mig smaka på sin dricka. Tror ni jag tog det som en så kallad IOI? Haha, nej, inte en chans att en så het tjej skulle gilla mig. Jag dissar och går vidare och min polare bara:

Jag visste att du var bög, jag visste det har sagt det hela tiden!

Det var då jag fattade att det var mitt fel att jag var oskuld.
Efter att ha läst lite teori den senaste tiden fattade jag varför hon ville snacka med mig, jag var typ den enda killen på stället som inte var 300% på varje tjej o bjöd drinkar så hon trodde väl att jag hade tillgång till sp mkt fitta att jag inte behövde choeda hahaha. Om hon bara visste...

Sen dess har jag fått upp sjävförtroendet men är fortfarande riktigt okalibrerad. Minns min första "neg", tjejen sprang in på toaletten skitledsen och sen när hon kom ut tryckte hon o hennes kompis upp mig mot väggen helt förkrossad. "Why do you say that" "Why are you so mean" hahah. Sa att hon hade stora öron Tongue

Har iaf haft sex med 2 tjejer nu men måste bli mkt mkt bättre för att ens klassas medel =/
2012-03-08,23:14,
Inlägg: #5
Varför är DU här?
Är här för att det är kul att hänga på forum och snacka skit, ämnet e intressant o.s.v. Smile
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-03-09,01:27,
Inlägg: #6
Varför är DU här?
Dåligt självförtroende när det gällde tjejer, blev nervös och visste inte vad jag skulle säga.
2012-03-09,02:30,
Inlägg: #7
Varför är DU här?
Well, it actually started out pretty well. På vägen tappade jag det dock totalt. Kanske för att jag bytte skola femtio gånger och aldrig kände att jag "kom in i gänget" o kände mig hemma? Vettefan faktiskt. När jag var liten var jag "populär" och hade skitmånga polare. Lekte hela tiden massa vilda, galna o våldsamma lekar, jag var ofta med o bestämde. Folk såg upp till mig och frågade om de fick vara med. Blev till o med kallad tjejtjusaren. Long story short så dalade mitt självförtroende enormt med tiden. Found this game stuff and has been working hard ever since!
2012-03-09,04:36,
Inlägg: #8
Varför är DU här?
Jag är här för att hjälpa andra och även få hjälp själv när kärran stannar. Det började runt 09 eller något för mig, köpte boken the game, sökte efter en svensk community och fann C-R just då. Hängde där ett par år, började förstå alltihopa mer och mer, gjorde en hel del fucked up shit i början, var okalibrerad as hell, men damn vilken comfort zone man sprängde. Man kände inom sig att det var okalibrerat man gjorde, men man gjorde det ändå bara för att man läst på något ungefär att man skulle säga si eller så, lolz.

Första tjejen som jag började "gamea" eller vad man skulle kalla var även tjejen som blev min oneitis i ett drygt år, nästan två. Under tiden så var jag med andra lite lågt på sidan av, men det var mer som en tröst för min kåthet. Hursomhelst lärde jag mig en hel jävla del om "maktdynamiken" och beteendet under den perioden, det bästa var när man kunde börja relatera alltihop till teorin, vilket gav ännu mer confidence boost.

Nu då? Är inte så mycket besatt efter att jaga antal lays, även om det är trevligt att knulla runt, så föredrar jag att ha något nice vid sidan av att ha som KK-material, samtidigt som man kan fokusera på annat här i livet. Mitt nuvarande mål är la mer eller mindre att fixa jobb, egen bostad och därefter bli mer aktiv inom gejmandet. Mitt mål senare i livet är väl att ha 2 fruar att stabilisera sig med, skaffa barn, familj and that piece. Vore hur soft som helst att ha 2 fruar i hemmet och jävligt praktiskt om inte annat Smile Även om det är rätt jädra ovanligt att man har sådana relationer så tror jag det finns mycket att hämta i att.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-09,23:17,
Inlägg: #9
Varför är DU här?
btw hur många här känner igen sig i att man som barn kände sig som the shit, tramsade runt med tjejer, inte brydde sig ett skit om vad de tyckte etc etc men att det med tiden gick åt helvete och att man tappade något? ^^
2012-03-10,00:57,
Inlägg: #10
Varför är DU här?
I do motha fucka Smile Smile Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-10,09:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-10,09:55 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #11
Varför är DU här?
Jag är här för att jag tror detta forum kan bli bättre än C-R.

Jag är här för att jag vet att jag har galen potential inom detta som jag inte förverkligat, men jag vet att jag har bra grundförutsättningar men för lite erfarenhet.

Jag är här för att lära mig och när jag blivit bättre träda fram ur min gömma och lära ut mer å inte bara lyssna på folk som kommit längre.

Jag är här för jag älskar pickup, psykologi, personlig utveckling etc. och har en tendens att snöa in på saker när jag får nåt i huvudet, blir besatt.

Jag är här för att ha forumet som en del av 10 % theory delen i 10 % theory / 90 % action.

Jag är här för att få ut mer av livet (well, krävs mer än ett forum, men det förstår ett down syndrome barn ocksåSmile) och mig själv. Jag siktar högre med saker än average joe chode.

Jag är här för jag älskar att vara social å har hög sexdrift.

And my name is Robert Paulson (eller inte.).
2012-03-13,01:10,
Inlägg: #12
Varför är DU här?
Jag är här mest för att Evilvalle hänger här, för att vara ärlig. Han slår huvudet på spiken i det mesta han skriver!

Har varit i ett långt förhållande som tog slut i maj för snart ett år sen och det har tagit ett tag att släppa den tjejen och tycka att det är kul att träffa andra igen.
Jag har varit jävligt på g dom senaste 2 veckorna och dragit hem förvånansvärt många under den tiden, så det finns en del FRs som är värda att pränta ned. Ska göra det så fort jag inte har så mycket att göra =)

Forumet verkar grymt för övrigt!
2012-03-15,21:20,
Inlägg: #13
Varför är DU här?
Toledo Skrev:I do, var tillsammans med 7 brudar samtidigt i typ 4an och vi alla var bakom ett hus på skolans skolgård. Kände mig tuff som fan

Jag var the king of cocky funny i grund skolan i klassrummet... sexuell o bad boy som fan också... men damn allt det där försvan när ja gillade en tjej.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-05,00:24,
Inlägg: #14
Varför är DU här?
Jag var extremt cocky funny förr. Alltid center of attention och den som alla såg upp till och frågade om råd gällande det mesta. Jag var spindeln i nätet helt enkelt. Det krävs mycket av mig att använda såna termer då jag lider av araknafobi av sällan skådade mått.

Problemet för mig har alltid varit att jag inte förstått tjejer och har aldrig varit vad dom vill ha. Ingen förutom flickvänner har sagt att jag är söt eller liknande och jag har ansträngt mig till det yttersta för att behaga tjejerna utan att få minsta uns av intresse från deras sida. Idag vet jag varför.

Fick en tjej för en massa år sedan och slog klorna i henne då jag antog att jag inte skulle få så många fler chanser i livet. Under förhållandets gång har jag förvandlats mer och mer till en chode, average joe, AFC, loser, nolla. Förhållandet tog slut förra året och jag har påbörjat min långa resa till att bli den jag var med undantag för tjejerna. Nu är jag på god väg att bli den jag alltid önskat att jag var och vara den som säger åt polarna på en utekväll "Jag sätter 500 spänn på att jag kan hångla upp den där bruden innan kvällen är slut" och lyckas.

Det roliga är att ju mer jag lär mig, ju mer jag läser så inser jag hur jävla rätt jag egentligen har varit hela livet. Hur jag betett mig mot tjejer när jag inte varit intresserad av dom har resulterat i att jag haft många tjejkompisar som varit kära i mig medans jag hade mitt förhållande. Utanför förhållandet så har jag jagat och blivit needy.

Min resa tillbaka började med en bok om hur man får tillbaka sitt ex. Efter det hittade jag Mystery Method och insåg att jag kan ju för fan få vilken tjej jag vill, varför ska jag då sträva efter att få tillbaka mitt ex? Allt föll på plats och med en skaplig dos evolutionsteori och social psykologi. Matade sedan igenom Badboys bok och en massa andra pick up böcker. Har sparat det bästa från allt jag läst och tagit till mig det som stämmer in på mig som person. Betade av några böcker om alfabeteende, kroppsspråk och sedan tidigare har jag en bunt böcker om social psykologi (min hobby kan man kalla det) och börjar nu få ett bra grepp om hur jag ska styra för att hamna dit jag vill komma. Försöker ändå undvika fällan att bli en keyboard jockey genom att faktiskt öva på det jag läser medans jag läser det.

Övar just nu på att öppna och få igång konversationer. Sätter mål som att öppna tex 10 tjejer per dag och föra ett samtal med 5 eller så och i slutet av veckan går jag igenom vilka dagar jag nått målen och om jag ska ändra målen högre eller lägre. På fester eller om jag inte har någon tid att passa så kör jag fullt ut. Då går jag på tills det tar stopp. Där kan jag ju säga att det är fantastiskt hur mycket längre man kan gå än man tror såhär i början. 10 minuter in i samtalet känner man i magen att nu kommer hon snart att gå härifrån men en halvtimme senare står man fortfarande och styr samtalet och får IOI's.

Varför jag är just här? Jag snubblade in på CR först men fastnade inte riktigt för det stället. Precis innan jag reggat mig där hittade jag Sweseduction men fick känslan av att det är utdöende. Där hittade jag i alla fall en tråd om det här forumet så då fick det bli så.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför denna besatthet av sina namn? Ferre 4 2,414 2012-11-04,23:45
Senaste inlägg:: Ferre
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,388 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}