LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilka länder är lättast och vilka e svårast?
2016-08-02,21:35,
Inlägg: #1
Vilka länder är lättast och vilka e svårast?
Vilka länder e lättast och vilka e svårast att köra game i?

Sverige har jag fått för mig är ganska svårt jämfört med andra länder och har hört det av andra men det kanske bara är en myt? Jag har inte rest särskilt mycket så någon vagabond som vill dela med sig av sina erfarenheter?
2016-08-02,22:20,
Inlägg: #2
RE: Vilka länder är lättast och vilka e svårast?
Australien tyckte jag var svårare än Sverige, alla var trevliga men hade svårt att ta det någonstans.
Vietnam är enkelt.
2016-08-03,01:17,
Inlägg: #3
RE: Vilka länder är lättast och vilka e svårast?
Har kört i kanske 5 olika länder och kan inte påstå att något varit enklare än Sverige. I Polen är tjejerna generellt öppna för att bli stoppade på gatan iaf, Tjeckien (Prag) likaså, men samtidigt mycket flake-nr. Grekland är endast social circle och tjejer är uppfostrade att inte prata med främlingar så där är cold approach mycket svårt. Rumänien har jag också provat och där är det absolut inte omöjligt även om många är kalla till en början. Har aldrig varit i Thailand och liknande men har hört att det ska vara ganska lätt där. Rekommenderar att kolla in Roosh V's travel forum där finns mycket info

Själv kommer jag fokusera på Sverige framöver. Tycker det är skönare att kunna prata sitt modersmål och borta bra men hemma bäst osv... Enligt Tom Torero bör man lära sig attrahera tjejer på hemmaplan först innan man börjar resa i det syftet och enligt min erfarenhet ligger det nåt i det även om det också är grymt att resa


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vilka här är riktigt bra? Sylvester 15 5,171 2013-02-27,12:45
Senaste inlägg:: Sux
  Vilka "gurus" är bra? tay 21 7,766 2012-10-30,17:56
Senaste inlägg:: TobiasK
  Vilka är egenskparna som kvinnor blir ON av? selected 16 6,793 2012-10-23,00:59
Senaste inlägg:: Judas

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}