LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dejt - vad gick fel
2016-09-12,11:40,
Inlägg: #1
Dejt - vad gick fel
Hade en schysst första dejt med en söt tjej förra veckan men när jag föreslog att ses igen så fick jag inget svar. tänkte dra igenom så kan ni
grabbar se om jag klantade till det eller nått

vi sågs över ett glas på en pub, konvo flöt på bra, hon verkade vara en intressant person och hon verkade tycka jag var intressant då hon
frågade mycket osv, jag retades med henne en del, vi hade schysst vibb helt enkelt.

saker som jag gillade, gillade hon också, om det var sanning
eller om hon sa så för att vinna poäng hos mig vet jag inte.

kino fanns där

hon skulle visa mig en grej på min mobil, i samma ögonblick fick jag ett sms av en annan tjej som undrade om jag var ute ikväll. vet inte om det hjälpte eller stjälpte


så när vi skulle gå så gav hon mig en kyss. och vi sa att vi skulle höras

jag hörde av mig några dagar senare angående ny träff men som sagt, ingen svar. kan det vara för att jag inte var den som initierade kyssen? tappade hon attraktion för att hon fick ta den "klassisk manliga" rollen och initiera första kyssen?
jag borde förstått att hon ville eftersom hon tog på läppbalsam ett par ggr innan vi skulle gå, tänkte kyssa henne men hon hann före mig helt enkelt

möjglitvis att hon dejtade nån annan samtidigt då hon tog 3-4 dagar på sig att svara angående första dejten men innan dess svarade hon i "normal takt".

aldrig varit med om att man inte ens fått något svar, tycker det är konstigt. hon har dock kvar mig på facebook såvitt jag vet
2016-09-12,12:26,
Inlägg: #2
RE: Dejt - vad gick fel
(2016-09-12,11:40)kball Skrev: Hade en schysst första dejt med en söt tjej förra veckan men när jag föreslog att ses igen så fick jag inget svar. tänkte dra igenom så kan ni
grabbar se om jag klantade till det eller nått

vi sågs över ett glas på en pub, konvo flöt på bra, hon verkade vara en intressant person och hon verkade tycka jag var intressant då hon
frågade mycket osv, jag retades med henne en del, vi hade schysst vibb helt enkelt.

saker som jag gillade, gillade hon också, om det var sanning
eller om hon sa så för att vinna poäng hos mig vet jag inte.

kino fanns där

hon skulle visa mig en grej på min mobil, i samma ögonblick fick jag ett sms av en annan tjej som undrade om jag var ute ikväll. vet inte om det hjälpte eller stjälpte


så när vi skulle gå så gav hon mig en kyss. och vi sa att vi skulle höras

jag hörde av mig några dagar senare angående ny träff men som sagt, ingen svar. kan det vara för att jag inte var den som initierade kyssen? tappade hon attraktion för att hon fick ta den "klassisk manliga" rollen och initiera första kyssen?
jag borde förstått att hon ville eftersom hon tog på läppbalsam ett par ggr innan vi skulle gå, tänkte kyssa henne men hon hann före mig helt enkelt

möjglitvis att hon dejtade nån annan samtidigt då hon tog 3-4 dagar på sig att svara angående första dejten men innan dess svarade hon i "normal takt".

aldrig varit med om att man inte ens fått något svar, tycker det är konstigt. hon har dock kvar mig på facebook såvitt jag vet


Chilla mannen. Jag tror hon tyckte om dig ifall hon kysste dig. Det kan finnas 1 miljon anledningar varför hon inte svarar. Chilla ett par dagar, ring på telefonen och styr upp något, om hon sms:ar, ring upp henne direkt och styr upp något.
2016-09-12,16:12,
Inlägg: #3
RE: Dejt - vad gick fel
+1

Chilla, ge henne tid. Att du fick sms av annan var bara bra och visar att du kan ha options.
Att hon initierade kyss är inte heller nåt dåligt eller omanligt, en tjej går inte in för kyss med nån hon inte har attraktion för. Vissa tjejer tar för sig bara.
Dejten ser ut att ha gått bra.

Hur många dagar har gått sen du skrev? Får lite needy-vibbar om du redan postar en tråd om detta här. Kanske hon snappat upp det, kanske hon inte har tid, who knows. Relax.
2016-09-12,16:29,
Inlägg: #4
RE: Dejt - vad gick fel
Som de andra sa, verkar som att dejten gick bra. Vänta en vecka, om du inte fått nåt svar så vänta en vecka och skicka sedan ett casual sms. Kan vara 100 olika anledningar till att hon inte svarar, en familjemedlem kan ha dött, dåligt på jobbet, hon kanske läste sms:et men glömde svara etc. Btw att vänta innan man säger hejdå med kyss är lite klischeaktigt, sedan jag började med att initiera kyss under dejten när jag tänker "Jag vill smaka av de där läpparna" Så går jag bara efter kyss så har jag 99 av fallen alltid fått en andra dejt.
Stay calm and play some beerpong
2016-09-13,20:44,
Inlägg: #5
RE: Dejt - vad gick fel
Idag har det gått en vecka sedan jag skickade så. Borde man verkligen dubbel-smsa? Får nästan fysiskt ont i fingrarna av att skriva igen. Vill ju inte framstå som den där jobbiga killen liksom. Konstigt ändå med inget svar, undrar ju om det är ngt spel eller nått hon kör.

Jag vet att det är lite klyschigt med hejdå-kyss. Hade väl ingen game-plan direkt utan bara gick på dejten för att ha en schysst kväll.
2016-09-13,20:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-09-13,20:50 av {2} Parafras.)
Inlägg: #6
RE: Dejt - vad gick fel
Skriv inte igen. Du skrev för fort och tog upp en ny dejt direkt = needy, sänder ut desperata signaler (enligt mig).

Nästa gång, så skriv inte ett sms så fort efter den dejt. Vänta helst tills hon skriver, dom gör det (oftast, speciellt efter kyss) till slut.

Om du nu måste höra av dig först, så fråga inte efter en ny dejt direkt. Skriv något lättsamt eller något påstående bara.

Edit;
Poängen med att inte skriva till henne först, är att hon ska sitta och ha EXAKT dom tankarna du har nu.
"Konstigt ändå.. att han ej skriver.. är det något spel? fan! jag visste att hejdå kyss var klyschigt. Hm.. det har gått 7 dagar nu. Ska jag vänta 8? eller 9? Tycker han ens om mig?"
=Investerar.
2016-09-14,22:54,
Inlägg: #7
RE: Dejt - vad gick fel
Skriv absolut inte igen, då bränner du dina broar, låt det gå ett tag så kommer hon höra av sig, träffa den andra bruden medans, med lite flyt stöter du på "daten" ute så kan du visa dina options ute.
2016-09-17,20:34,
Inlägg: #8
RE: Dejt - vad gick fel
Aha, jag skrev för fort alltså, makes sense när ni förklarar det så med tanke på att hon inte ens svarade. Tyckte det gick så bra på dejten att jag inte förstod att det var för fort att skriva, tappade lite fokus. Värt att lägga på minnet, att ej tappa fokus.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ekonomer vägrar gå på dejt Beerpong 11 4,039 2013-02-27,12:37
Senaste inlägg:: Beerpong
  Hur styr man upp en dejt? kball 12 4,143 2013-01-27,19:01
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}