LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
2016-07-01,12:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-01,12:18 av {2} kball.)
Inlägg: #1
Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
OBS denna tjej har jag ej skrivit om innan.

Träffade en tjej via tinder back in december. Vi gick på 3-4 dejter. Första dejten så nekade hon när jag försökte kyssa henne men andra dejten så kysste jag henne varpå hon frågade varför jag inte kysste henne tidigare (wut). Hon lämnade sin nyårsfest för att gå hem med mig, blev lite svartsjuk när det plingade i min mobil om nya matches på tinder osv, pratade om saker vi skulle göra framöver. Hon sade flera ggr att jag var så himla svår och säkert en player även om hon ofta lät mig ha sista sms:et i konvos till exempel.

En kväll ville hon ses men jag var ute med grabbarna och svarade inte förän kl 4 på natten att hon skulle komma över till mig. Hon svarade inte på detta och varken hon eller jag skrev nått mer. Detta var ett misstag har jag insett. Borde fortsatt dejta henne och inte bara skriva till henne som en fuck-buddy.

Var full och råkade återigen skriva ett nytt kl 4 sms till henne för 1.5 månad sen samt 2 veckor sedan skrev jag att jag gillade hennes nya profilbild på facebook. Hon har ej svarat på nått av detta. Hon har dock kvar mig på FB och snapchat, där hon lägger upp snap chat storys som är lite ambigious om hon har träffar nån kille eller ej.

Så är detta helt kört? Skall man skriva att man insett att man fuckade upp eller vad?
2016-07-01,12:28,
Inlägg: #2
RE: Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
Har du ens knullat henne?
2016-07-01,13:03,
Inlägg: #3
RE: Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
Jadå
2016-07-01,13:19,
Inlägg: #4
RE: Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
Låter bara så investerad och mitt i natten har du hört av dig. Move along skulle jag säga, vill hon ses så hör hon av sig. Lägg ner tid på din hobby, intresse, eller andra brudar.
2016-07-01,19:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-01,19:48 av {2} Bruno.)
Inlägg: #5
RE: Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
(2016-07-01,12:16)kball Skrev: Så är detta helt kört? Skall man skriva att man insett att man fuckade upp eller vad?

Skulle inte be om förlåt för något, för vad då liksom?
Om det är nåt man brukar förlora många tjejer på, så är det ju när man tappar "frame" så där. Och det enda hon tycks ha gjort är att inte svara på dina fyllesms?

Beroende på personlighet på tjej så hade jag nog skickat en kuksprutssmiley (men nu verkar hon ju vara en "fin flicka"(?)), så kanske mer nåt sånt här då...

Du: Du Ulla-Lena...? [eller vilket namn hon nu har, brukar i princip alltid rendera i svar]
Hon: Ja kball?
Du: - Varför har inte vi setts/legat på länge för?
Hon: Vet inte blablah... eller vad fan som helst.

Sen styra upp ny träff därifrån. Ev. ringa henne och göra det.
Sånt där "restart-text" ^ har funkat bra för mig iaf, alltså vill en brud se en från första början kommer hon ju göra det enkelt för en också. Det är som ångest skrev i nån annan tråd också här om dagen:

(2016-06-29,20:06)ångest101 Skrev: Precis, det kan finnas 1000 anledningar till det och behöver verkligen inte vara något som du gjort. Låt henne veta att du har andra alternativ, det gör du genom att skita i att svara helt, låt det vara helt dött 1 vecka. Hon kommer tänka "vad hände med han då? Är han med någon ny tjej nu?"

Sen efter en vecka låtsas du som ingenting och bah "hej!! Längesen, vad gör du?" Eller något
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2016-07-03,14:34,
Inlägg: #6
RE: Hur få tillbaka henne? Eller är det kört?
Gissar på att hon ville ha mer än va jag gav henne. Att hon ignorera mitt fylle-sms är väl för antingen så är hon fortfarande sur o inte vill bli behandlad på det sättet eller så har hon gått vidare helt med nån annan o vill inte ha nått me mig o göra längre. Är det det förstnämnda så är det bara bra, då löser jag det. Är det istället det sistnämnda så borde jag inte höra av mig alls. Men jag kan inte komma fram till vilket scenario som är troligast, så jag kommer testa o skriva det du skrev så får vi se helt enkelt. återkommer me update!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige villframåt 13 3,870 2017-10-27,10:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,383 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Vill få henne i säng! Steel 0 877 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Är detta kört? Corner 13 5,398 2016-04-28,20:43
Senaste inlägg:: Corner
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 9,493 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,099 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,661 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,982 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Shittest? Kört eller ej? Thanatophobia 52 26,940 2014-05-22,21:28
Senaste inlägg:: Beerpong
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,675 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}