LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vill hon fortfarande ha mig?
2017-05-21,17:56,
Inlägg: #4
RE: Vill hon fortfarande ha mig?
(2017-05-21,16:39)Joxxarn Skrev: Tack så mycket för svaret. Tänkte ge en uppdate på hur det ser ut nu:

Någon timme efter jag publicerade inlägget hörde hon av via snapchat, inget speciellt utan bara en bild på att hon var ute och käkade med sitt lag. En koversation startade och det slutade att jag bjöd hem henne till mig. Hon kom hem till mig torsdag kväll. Vi såg på film och sov sen tillsammans, lite hångel men inte mer än så. Hon kändes lite smått distans i sängen, tog väldigt lite initiativ till beröring. Kanske mens?
Vi sa hejdå på morgonen, sen igår jobbar hon 7 dagar i sträck. Vi har inte pratat sen fredag morse. Ska jag bara ignorera nu och vänta på att hon skriver?

Värt att nämna är att detta är en blyg tjej med relativt lite erfarenhet av dejting och killar i allmänhet, iaf för en 21-åring. Hon har haft sex men ingen historik med förhållanden och hon är sällan ute på krogen

Fortstätt ignonera henne är mitt tips. Jag tycker du ska köra på det som jag svarade på i första inlägget.
Signalerna på att hon var distanserad i sängen är väldigt tydliga för mig när jag hör det här på "läktaren". Mens hade hon förmodligen inte heller.

Vad tjejer skriver, säger och hur de agerar är olika saker. Nu gissar jag bara men jag tror du lyssnar mer på vad hon säger och skriver än hennes signaler.
Signaler är t.ex: Skickar hon mkt, svarar hon snabbt, skickar hon fina selfies, gillar hon när du tar på henne när ni sover tätt ihop m.m. Vad hon säger och skriver är egentligen orelevant, det är signalerna som är viktiga.


Meddelanden
Vill hon fortfarande ha mig? - av Joxxarn - 2017-05-17,17:54
RE: Vill hon fortfarande ha mig? - av tvbordet - 2017-05-21,17:56

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vill få henne i säng! Steel 0 902 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,936 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,780 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  Vad vill hon egentligen? Stifler 7 3,717 2013-12-04,22:25
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}