LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
No fap mer än 2 år men kommer för snabbt
2017-11-18,14:06,
Inlägg: #1
No fap mer än 2 år men kommer för snabbt
Har försökt lösa detta ett bra tag nu, jag har inget problem med nofap längre men kan bara inte hålla inne det under sex och det får mig såklart att må skit efteråt. Jag tror att vi alla kan känna igen oss antingen nu eller från tidigare, förspelet är riktigt bra, tjejen är helt igång och ber om kuk, hon får det och en stund senare så.. Över.. Sämsta känslan.

Jag träffar en tjej för tillfället men våra scheman är rätt upptagna, vi kan inte ses så ofta så det kan lätt bli att det bara är sex 1-2 gånger i veckan, detta tillsammans med min nofap gör det minst sagt svårt att hålla det som ni kan förstå.

Det förstör ju såklart, om jag var tjejen och jag kunde träffa en kille 1-2 gånger i veckan och sen avbryts det snabbt så skulle jag såklart inte gilla det.

Är det bara tantra kurser som hjälper egentligen?

Jag har förklarat för henne också att jag kör nofap, på henne låter det mer som att hon kanske vill att jag lägger en runk dagen innan vi ska ses eller något men jag känner bara att jag inte kan göra det, vet vart det leder i slutändan.
Undrar om jag ska jelqa istället eller vad fan det hette, träna muskeln, kollade även på kukring som skulle kunna hjälpa tydligen.

Det känns bara så tråkigt nu, bästa känslan är ju när tjejen har det skönt och kommer, och det motsatta är sämst.

Känner ni igen er från nu eller tidigare?


Meddelanden
No fap mer än 2 år men kommer för snabbt - av Taxi - 2017-11-18,14:06

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Flickor som inte kommer Whynot 9 4,722 2017-03-25,00:10
Senaste inlägg:: Pienso
  Kommer för fort Ragnar 50 30,125 2015-12-20,21:03
Senaste inlägg:: godsgift
  Uthållighet / kommer dirr Räzer 8 3,942 2015-05-17,23:31
Senaste inlägg:: Hängtyr

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}