LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
2018-02-12,16:19,
Inlägg: #1
Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
Träffade en tjej för ett par månader sen. För en månad tog jag upp kontakten, vi smsa lite och jag sa att jag kommer ringa henne när jag är förbi hennes trakter, hon sa ring om du vill.

Nu har det gått över en månad utan kontakt och det känns konstigt att bara ringa. Ska jag bara slå en signal eller skicka ett sms till henne där jag skriver typ "ringer dig runt 21"?

Blir det konstigt att bara dra upp och ringa någon man inte haft kontakt med på ett tag? Behöver jag en ursäkt till att ringa eller räcker det med att bara säga att jag ville?
2018-02-12,17:45,
Inlägg: #2
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
Inget illa menat men tror du behöver förstå sociala regler mer.
Vad man säger och gör är olika saker ibland.

Ex 1: "Åh vad kul att se dig vi måste hitta på nått igen"
Svar: Vill verka trevlig men egentligen är jag likgiltig

Ex 2: "Skulle jättegärna ses men kan inte i helgen för jag ska ..."
Svar: Vill verka trevlig men bryr mig egentligen inte.

Ex 3: "Har haft fullt upp, inte sett att du skrivit förens nu"
Svar: Folk sitter med mobilen 24/7 i dagens samhälle och Sms ser man

Jämför dessa exempel med ditt exempel.
Med det i bakhuvudet så ska du inte ringa.

Jag föreslår du gör följande: Följ henne på instagram och vänta tills hon lägger upp nått på stories. Efter hon gjort det, kommentera och ta det därifrån.

Klart hon vill prata i telefon med dig och även ha sex med dig men...du måste ta det steg för steg.
2018-02-12,18:20,
Inlägg: #3
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
Förenklade vår sms konversation i trådstart. Så här såg det ut på ett ungefär :

Jag: -"Tänkte ringa dig förra veckan när jag var i Stockholm, men kom på att det var en dum idé"

Hon :"Varför dum idé? Sa du inte till mig förut att man inte ska tänka för mkt? Smile Smile"

Jag: "Jo, men samtidigt vet jag hur du reagerade sist så jag ville inte ställa till det igen Smile"

Hon :"neeej det är lugnt"
"har tränat på att stänga av hjärnan, så nästa gång du är i Stockholm och du vill ringa, ring Smile"

Grejen är att sist vi sågs låg det en hel del praktiska problem emellan (inga påhittade) . Hon flakeade och sen skickar hon en wall med text om varför det inte kommer funka, säger förlåt för att hon inte sa det första gången vi dejtade och att hon är väldigt ledsen över att hon inte kan se mig igen. Jag sa att det var ok och att det inte fanns något att be om ursäkt för och att hon trots det hade fin personlighet och ännu finare rumpa. Sen svara hon och sen slutade vi smsa.

Så antingen är jag friendzonad eller så är de praktiska problemen borta.
2018-02-12,21:33,
Inlägg: #4
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
(2018-02-12,18:20)ChuckNorris Skrev: Förenklade vår sms konversation i trådstart. Så här såg det ut på ett ungefär :

Jag: -"Tänkte ringa dig förra veckan när jag var i Stockholm, men kom på att det var en dum idé"

Hon :"Varför dum idé? Sa du inte till mig förut att man inte ska tänka för mkt? Smile Smile"

Jag: "Jo, men samtidigt vet jag hur du reagerade sist så jag ville inte ställa till det igen Smile"

Hon :"neeej det är lugnt"
"har tränat på att stänga av hjärnan, så nästa gång du är i Stockholm och du vill ringa, ring Smile"

Grejen är att sist vi sågs låg det en hel del praktiska problem emellan (inga påhittade) . Hon flakeade och sen skickar hon en wall med text om varför det inte kommer funka, säger förlåt för att hon inte sa det första gången vi dejtade och att hon är väldigt ledsen över att hon inte kan se mig igen. Jag sa att det var ok och att det inte fanns något att be om ursäkt för och att hon trots det hade fin personlighet och ännu finare rumpa. Sen svara hon och sen slutade vi smsa.

Så antingen är jag friendzonad eller så är de praktiska problemen borta.

Friendzonad.
Du låter hon styra, det är du som ska leda, leda åter leda.
Det är du som ska ha stenkoll på "vart ni befinner" er, det är hon som ska sitta och fundera på vad du menar, det är hon som ska fundera och fråga hennes kompisar vad hon ska göra, det är hon hon och åter hon som ska jaga dig inte tvärtom!!!!
2018-02-13,11:19,
Inlägg: #5
RE: Ringa tjej man inte snackat med på ett tag
(2018-02-12,18:20)ChuckNorris Skrev: Förenklade vår sms konversation i trådstart. Så här såg det ut på ett ungefär :

Jag: -"Tänkte ringa dig förra veckan när jag var i Stockholm, men kom på att det var en dum idé"

Hon :"Varför dum idé? Sa du inte till mig förut att man inte ska tänka för mkt? Smile Smile"

Jag: "Jo, men samtidigt vet jag hur du reagerade sist så jag ville inte ställa till det igen Smile"

Hon :"neeej det är lugnt"
"har tränat på att stänga av hjärnan, så nästa gång du är i Stockholm och du vill ringa, ring Smile"

Grejen är att sist vi sågs låg det en hel del praktiska problem emellan (inga påhittade) . Hon flakeade och sen skickar hon en wall med text om varför det inte kommer funka, säger förlåt för att hon inte sa det första gången vi dejtade och att hon är väldigt ledsen över att hon inte kan se mig igen. Jag sa att det var ok och att det inte fanns något att be om ursäkt för och att hon trots det hade fin personlighet och ännu finare rumpa. Sen svara hon och sen slutade vi smsa.

Så antingen är jag friendzonad eller så är de praktiska problemen borta.

Skitsamma friendzonad eller inte, hon vill att du ska ringa, ring. Styr upp träff, försök göka på, funkar det inte gå vidare. Finns inget att vinna på att analysera för länge
Winning Beats the Game

Be Selfish


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,458 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,519 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,644 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 2,986 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,036 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,618 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,622 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,534 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,140 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,794 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}