LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nummer efter knappt några konversationer
2012-03-13,09:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-13,10:03 av {2} premium.)
Inlägg: #1
Nummer efter knappt några konversationer
Jag la till en random brud på facebook, när hon accepterarde så ser jag att hon har fan pojkvän o hon ha lagt upp bilder o sig själv tillsammans med sin pojkvän än vad hon lagt bilder bara på sig själv. Jag skiter i o skriva, efter nåra minuter skriver hon o så här såg det ut:

Citat: HON: Vem är du? känner vi varandra? vrf addade du just mig? Smile

JAG: Men nu kan du ju få äran att lära känna mig här va bra!

HON: hahahahah okey

HON: vi kan ju alltid messa oxå om du vill ? Smile

JAG: släng över ditt nummer så styr vi ngt.

HON: okey 07xxxxxxxx Smile det är comviq


Jag vet inte om jag har fått rätt nummer ifall om det är verkligen hon eller bara hennes kille som varit inne på hennes fb o vill jävlas är också en baktanke. Jag skiter i som sagt om hon har kille, vill tjejen det så fine. Men hur ska jag veta om detta är rätt nummer o att det är en tjej? Borde jag ringa henne direkt i utan o messa o se ifall om det r hon ?
2012-03-13,14:23,
Inlägg: #2
Nummer efter knappt några konversationer
kolla på hitta.se ? Ring upp na?

Återigen, tjejer med pojkvän är fan så mycket mer benägna att ge ut nummer / hångla / suga balle än singelbrudar, haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-13,14:23,
Inlägg: #3
Nummer efter knappt några konversationer
Det är som att dom omedvetet hela tiden letar "utmanare" till sin pojkvän för att se vem som är bäst, typ sperm wars in action
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-14,19:24,
Inlägg: #4
Nummer efter knappt några konversationer
Hela grejen låter rätt kaosad. Jag skulle nog avstyra.
2012-03-14,20:19,
Inlägg: #5
Nummer efter knappt några konversationer
Poiuert Skrev:Hela grejen låter rätt kaosad. Jag skulle nog avstyra.

........... haha va?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-14,20:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-14,20:31 av {2} devil.)
Inlägg: #6
Nummer efter knappt några konversationer
Poiuert Skrev:Hela grejen låter rätt kaosad. Jag skulle nog avstyra.


wtf why?

skicka sms, ring.. varför skapade du ens än tråd om detta ? Smile

hitta.se e fan till och med långsökt, går snabbare att ringa.

Ring o se vad som händer?

vad har du att förlora? hon har ju comviq som hon så snyggt fick me, kostar 49 öre Wink
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-14,22:40,
Inlägg: #7
Nummer efter knappt några konversationer
Nu vet jag ju inte hur ni funkar, men personligen tycker jag att det är att leka med elden att frontalragga på en tjej med hennes pojkvän så här nära inpå. Krävs bara ett ögonblicks indiskretion från hennes sida så har snubben i värsta fall ett roidande psykfall efter sig.
2012-03-15,01:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-15,01:36 av {2} premium.)
Inlägg: #8
Nummer efter knappt några konversationer
Poiuert Skrev:Nu vet jag ju inte hur ni funkar, men personligen tycker jag att det är att leka med elden att frontalragga på en tjej med hennes pojkvän så här nära inpå. Krävs bara ett ögonblicks indiskretion från hennes sida så har snubben i värsta fall ett roidande psykfall efter sig.

I don't give a fuck. Jag tänker inte ens åka ditt där hon bor o jag kommer få henne att längta efter min kuk så att hon själv kommer hit till mig. Redan nu genom mitt game har jag gjort så att det är hon som hör av sig numera. Hon har kille men hon berättade hur hon haft ONS med en kille i helgen.

Hoppas bara på att hon inte blir för mycket på då jag kört för hård game innan o haft brudar som varit fast klistrad på mig o skickat sms efter sms varje stund.
2012-03-15,01:52,
Inlägg: #9
Nummer efter knappt några konversationer
Poiuert Skrev:Nu vet jag ju inte hur ni funkar, men personligen tycker jag att det är att leka med elden att frontalragga på en tjej med hennes pojkvän så här nära inpå. Krävs bara ett ögonblicks indiskretion från hennes sida så har snubben i värsta fall ett roidande psykfall efter sig.

Uuuh, leka med elden Big Grin Haha.

Careface, you cant be half a gangster!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,498 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Styra upp efter badoo? Numme 4 2,317 2012-11-21,23:07
Senaste inlägg:: trollface
  Nätragg som tappar intresse efter dom sett ens FB slyngel 27 11,302 2012-03-24,00:56
Senaste inlägg:: premium

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}