LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
2012-03-15,09:00,
Inlägg: #41
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
det är kul att se en kille säga att aas inte har några direkta biverkningar när man själv utger sig för att inte tagit det. Levern tar stryk som fan om du inte dricker enorma mängder vatten och ligger du på en intag om 500 mg om dagen kan jag garantera att du får många sömnlösa nätter till följd av att du vaknar upp av "växtvärk" i kroppen. Dessutom rubbar du din mentala balans då din stubin blir rejält mycket kortare, aggresivitet blir också vanligare. Biverkningar av panodil är verkligen inte att jämföra, nuff said!
you need to try before you win
2012-03-15,09:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-15,09:30 av {2} Mössan.)
Inlägg: #42
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Ni som snackar biverkningar. Gör en egen tråd.

Premium: That's some fucked up shit du lever i. Din verklighet måste bestå av att vara PUA-manlig, aldrig be om ursäkt å ba kötta sönder alla pua-principer. Akta så att det inte slår över. Nu har jag inte kollat så mycket, men att be om ursäkt är väl inge konstigt? Man MÅSTE inte alltid vara stenhård och aldrig "be om ursäkt för det man gör". Tänk på att du är människa också. Det är något jag lärde mig när jag gick från PUAnörd till att faktiskt leva IRL. Det är VERKLIGEN inte så stenhårt som böckerna predikar. Nu har jag kastat alla böcker åt helvete å kör mitt eget race. Lever IRL ist. Ger 2512353205gånger bättre resultat å jag känner mig miljoner, miljoner, miljoner gånger mindre hjärntvättad. Jag skulle säga att för mkt PU om nånting hjärntvättar dig.

Konstigt nog känner du till att marcel etc har bett om ursäkt. Betyder det att du kollar på Big Brother trots allt?

EDIT: Jag tror att PUfilosofin (iaf den jag har läst) är så hård på att "inte be om ursäkt för ditt beteende" är riktad till riktiga nice guys som ber om ursäkt för ALLT! Inte för att man aldrig ska be om ursäkt. För lever man i verkligheten, ute bland alla riktiga människor i verkliga relationer så kommer det tillfällen då man faktiskt "måste" (Läs: bör) säga förlåt och be om ursäkt.
2012-03-15,09:36,
Inlägg: #43
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Citat:"May the Venusian Arts enrich your life; not define it"

- Mystery.
2012-03-15,12:24,
Inlägg: #44
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Mössan Skrev:Ni som snackar biverkningar. Gör en egen tråd.

Premium: That's some fucked up shit du lever i. Din verklighet måste bestå av att vara PUA-manlig, aldrig be om ursäkt å ba kötta sönder alla pua-principer. Akta så att det inte slår över. Nu har jag inte kollat så mycket, men att be om ursäkt är väl inge konstigt? Man MÅSTE inte alltid vara stenhård och aldrig "be om ursäkt för det man gör". Tänk på att du är människa också. Det är något jag lärde mig när jag gick från PUAnörd till att faktiskt leva IRL. Det är VERKLIGEN inte så stenhårt som böckerna predikar. Nu har jag kastat alla böcker åt helvete å kör mitt eget race. Lever IRL ist. Ger 2512353205gånger bättre resultat å jag känner mig miljoner, miljoner, miljoner gånger mindre hjärntvättad. Jag skulle säga att för mkt PU om nånting hjärntvättar dig.

Konstigt nog känner du till att marcel etc har bett om ursäkt. Betyder det att du kollar på Big Brother trots allt?

EDIT: Jag tror att PUfilosofin (iaf den jag har läst) är så hård på att "inte be om ursäkt för ditt beteende" är riktad till riktiga nice guys som ber om ursäkt för ALLT! Inte för att man aldrig ska be om ursäkt. För lever man i verkligheten, ute bland alla riktiga människor i verkliga relationer så kommer det tillfällen då man faktiskt "måste" (Läs: bör) säga förlåt och be om ursäkt.

Jag väljer bort vad som är onyttig att få i sig. Så enkelt är det. TS frågade om det Var värt att skaffa 24/7 och jag ansåg att man borde lägga ner sin fritid på nåt vettigare nåt man lär sig mycket utav istället för att glo på nåra idioter.
2012-03-15,14:39,
Inlägg: #45
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Jaja, vi fattar att du är ett retard, du behöver inte säga nåt mer.
Life is a game.
2012-03-15,14:45,
Inlägg: #46
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Hahhahaha allt detta är fucking hilarious.

BB IS THE DEVIL
ROIDS IS THE DEVIL

GAnAH!!!!!!!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-15,15:01,
Inlägg: #47
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Evilvalle Skrev:Hahhahaha allt detta är fucking hilarious.

BB IS THE DEVIL
ROIDS IS THE DEVIL

GAnAH!!!!!!!!!!!

Haha fast roids är the devil for sure..särskilt iallafall om man inte är påläst och missbrukar det. Btw är du satanist?
2012-03-15,15:55,
Inlägg: #48
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
HAHA Jag såå betvivlar att premium ens pullar ass.
2012-03-15,15:59,
Inlägg: #49
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
krokodilen Skrev:Haha fast roids är the devil for sure..särskilt iallafall om man inte är påläst och missbrukar det. Btw är du satanist?

Ja men fyfan också, HEIL SATAN
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-15,16:35,
Inlägg: #50
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
krokodilen Skrev:Detsamma. Det är inte bara blommor och gröna ängar som du verkar vilja framstå användandet som.

Det sa jag inte.

swagger Skrev:det är kul att se en kille säga att aas inte har några direkta biverkningar när man själv utger sig för att inte tagit det. Levern tar stryk som fan om du inte dricker enorma mängder vatten och ligger du på en intag om 500 mg om dagen kan jag garantera att du får många sömnlösa nätter till följd av att du vaknar upp av "växtvärk" i kroppen. Dessutom rubbar du din mentala balans då din stubin blir rejält mycket kortare, aggresivitet blir också vanligare. Biverkningar av panodil är verkligen inte att jämföra, nuff said!

Jag har aldrig sagt att jag inte har brukat, det har jag men det hör inte hit. Lol, NEJ. Varför skulle levern ta stryk av tex testo, deca? Den tar stryk på orala, inte på ngn random 50/50dos men på högre, beroende på individen. 500mg om dagen är det inte många som ligger på, 3,5g i veckan. Skulle väl säga att det är de med tävlingsambiationer men inte riktigt. 500mg vad btw? Det har rätt stor skillnad. Lol, alla blir inte aggressiva. aftonbladet bullshit. Finns de som blir lugnare, finns de som blir aggressiva.
find it, fuck it, forget it.
2012-03-15,17:18,
Inlägg: #51
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
TobiasK Skrev:Jag har aldrig sagt att jag inte har brukat, det har jag men det hör inte hit. Lol, NEJ. Varför skulle levern ta stryk av tex testo, deca? Den tar stryk på orala, inte på ngn random 50/50dos men på högre, beroende på individen. 500mg om dagen är det inte många som ligger på, 3,5g i veckan. Skulle väl säga att det är de med tävlingsambiationer men inte riktigt. 500mg vad btw? Det har rätt stor skillnad. Lol, alla blir inte aggressiva. aftonbladet bullshit. Finns de som blir lugnare, finns de som blir aggressiva.

Det jag testat är kurer med dianabol och anavar oralt, och ja det skadar levern. Av alla jag känner som tryckt eller trycker har samtliga märkt av kraftiga sinnesrubbningar, hjärtflimmer and so on. Det där är inget ab-bullshit utan en iaktagelse gjord utefter min egna erfarenhet som verkliga händelser i min omgivning.
you need to try before you win
2012-03-15,17:24,
Inlägg: #52
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
swagger Skrev:Det jag testat är kurer med dianabol och anavar oralt, och ja det skadar levern. Av alla jag känner som tryckt eller trycker har samtliga märkt av kraftiga sinnesrubbningar, hjärtflimmer and so on. Det där är inget ab-bullshit utan en iaktagelse gjord utefter min egna erfarenhet som verkliga händelser i min omgivning.

Låt grabben leva i sin fantasivärld vettja.. Smile

Och förresten börjar den här tråden få en helsikes vändning, tror nog inte vår normale TS uppskattar det. Big Grin
2012-03-15,17:26,
Inlägg: #53
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
swagger Skrev:Det jag testat är kurer med dianabol och anavar oralt, och ja det skadar levern. Av alla jag känner som tryckt eller trycker har samtliga märkt av kraftiga sinnesrubbningar, hjärtflimmer and so on. Det där är inget ab-bullshit utan en iaktagelse gjord utefter min egna erfarenhet som verkliga händelser i min omgivning.

Borde nog bryta ut de här snacket till en egen tråd mods, intressant men så ot.

dboll bla här med ! Yes, de skadar levern. Beroende på dos & individ. Just för levern så är jag mer oroad för alkohol. Vad är de för doser vi snackar om ? Jag har ett flertal vänner som kurar, vissa märker av humör & vissa inte. Absnacket menade jag att "alla får dessa biverkningar", vilket inte stämmer alls.
find it, fuck it, forget it.
2012-03-15,18:11,
Inlägg: #54
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
TobiasK Skrev:Borde nog bryta ut de här snacket till en egen tråd mods, intressant men så ot.

dboll bla här med ! Yes, de skadar levern. Beroende på dos & individ. Just för levern så är jag mer oroad för alkohol. Vad är de för doser vi snackar om ? Jag har ett flertal vänner som kurar, vissa märker av humör & vissa inte. Absnacket menade jag att "alla får dessa biverkningar", vilket inte stämmer alls.

yeah, quite off topic Wink

pma
you need to try before you win
2012-03-15,19:39,
Inlägg: #55
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Farligheten med steroider är grovt överhypad. Vet man vad man sysslar med är det vanligtvis inga större problem alls. De flesta som gormar om det är vanligtvis aftonbladet/expressen - knarkare som är runt 18-23 (och därmed väldigt påtagliga).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-15,22:36,
Inlägg: #56
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Boys, skärp tonen.

Om premium inte vill titta på BB för att han tycker det sabbar hans game, well, då det är hans val. Jag förstår honom för jag var likadan i början. Det är f ö ett bra tips till nybörjare, att skippa ALL massmedia överhuvudtaget. Speciellt i början, när man ska bygga upp en ny, stark och effektivare verklighet. Media gör inget annat än att sabba det för folk. Köp det, gör det här, se ut så, tyck så där, men inget av det fyller nån funktion i ens liv. Ren smörja. Premium, skippa BB och kör ditt race. Jag supportar dig fullt ut. Ni andra: Kolla på BB om ni diggar det. Men håll inte på och jävlas bara för man inte delar ert synsätt.

Värt att skaffa BB-kanalen? Om du har premiumerbjudande och kan välja kanaler och det finns en kanal du inte tittar på och kan välja bort så visst, kör på. Att betala extra för att enbart titta på BB? Nja, hade inte gjort det. Det är knappast så att det utvecklar ens game nåt nämnvärt.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-15,22:57,
Inlägg: #57
Värt å skaffa Bigbrother 24/7?
Rekommenderar också er alla att SKIPPA RADIO, TV OCH ALLA TIDNINGAR. Ni borde också klippa banden helt med eran morsa och syster (umgås ni med dom kan ni få för er att ni ska betee er som dom vilket resulterar i att ni blir feminina!!), om eran fader är en chode borde ni även klippa banden med honom.

Gör som jag, bosätt er i en grotta långt ut åt helvete i skogen utan kontakt med omvärlden, leta upp en vargflock och vig varje dag åt att klättra i hiearkin tills ni en dag är en alfahanne. Detta bör kompletteras med att ni 3 gånger i veckan tar flakmoppen in till stan för att gejma (Obs, kom ihåg att inte kolla på folk, sättet dom klär sig på kan hjärntvätta dig till att följa mode och samhällets ideal!!! mycket viktigt!!!).

You gotta remember baby, SOCIAL CONDITIONING IS STRONG, håll er till pua böckerna!!! FUCK SOCIAL CONDITIONING!!!!!!!!!!!!!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vart Gejmar man i Stockholm? mchammer 4 1,903 2016-08-01,12:08
Senaste inlägg:: mchammer
  Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu? SvaMp_ 8 5,019 2016-02-02,21:30
Senaste inlägg:: tay
  Dagens tjejer i vårt samhälle Sex Intelligence 19 10,606 2014-04-09,19:01
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Vart man plockar upp sina brudar Set Theory 8 2,933 2012-09-15,12:32
Senaste inlägg:: Mössan
  Vart tog friheten vägen? Mössan 6 1,820 2012-04-14,06:35
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}