LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
2012-03-16,00:52,
Inlägg: #1
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
Har ni några tips? Jag brukar faila på detta rätt hårt. Det går antingen hållet för mig att det blir bara ett engångsligg/några gångersligg eller åt andra hållet... att bruden tycker jag tar det alldeles för seriöst. Liksom hittar aldrig något mittemellan, typ hur man ska komma in i en KK relation eller något (lyckats ytterst sällan med det).

Det jag tror är att jag kanske inte borde fokusera så mycket på sex när jag är med en flicka, mer på att göra massa andra saker och sex är bara ett av dem liksom.
2012-03-16,01:19,
Inlägg: #2
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
Va? Om du vill kommunicera att du INTE är ute efter nåt seriöst så äre just sex sex sex å INGET annat som gäller.

Är du ute efter nåt mer? Efter sexet, ge na jävla mat, en handduk å ring na dagen efter.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,01:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,01:47 av {2} swagger.)
Inlägg: #3
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
De gånger jag failat med att gå från engångsligg till kk är för att jag själv börjat kommunicera till tjejen som om hon vore en polare och börjat snackat lite FÖR MYCKET serious vardagliga saker. Det jag jobbade på i början för att attrahera henne, väcka hennes intresse, skapa spänning och få henne i säng.. försvann när priset (ha sex) var överstökat.

Så mitt advice är bara att fortsätta skicka charmiga mess, var sexuell mot henne, visa hur mycket du gillar hennes kropp och hur kåt hon gör dig. Tjejers sexuella tillfredsställning är till största del av mentala faktorer. Så se över vad du gjort i dina tidigare relationer och vad du tror dig kunna bättra på tills nästkommande.

När en tjej ser dig till att vara ett bra knull, då kommer hon inte heller vilja sluta träffa dig. gl Wink
you need to try before you win
2012-03-16,10:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,10:40 av {2} Sticky.)
Inlägg: #4
Hur kommunicera att man inte är ute efter något seriöst?
Det är säkert inte bästa sättet om man bara vill ligga, beror ju ganska mkt på hur du är, men jag behandlar dem som om vi vore jävligt bra vänner när jag träffar dem. Jag gör saker med dem, pratar om allt möjligt etc. Skillnaden är att jag låter allt kretsa kring det sexuella på ett eller annat sätt så att de vet att det är det centrala.

Vissa som jag tycker om lite mer behandlar jag i prinicp som flickvän när vi väl träffas men de har väldigt klart för sig att det är sexet som är key och att jag träffar andra på precis samma sätt. Dock ser jag till att inte träffa dem så ofta så de inte får för sig någonting.

Det här har fungerat för mig av den anledningen att jag passar bra ihop med de jag har träffat. Det är inte så ofta jag haft ett kk-förhållande med någon jag inte kopplat med mer personligt av den ebkla anledningen att jag tycker det ovanstående ger mer. Vill du bara ligga och sen skicka iväg henne ska du skita i vad jag skrivit. Men det går jävligt bra att ha en skön tjejkompis som trivs med ens kuk i sin mun.

However så ska jag väl erkänna att den sista varianten där jag behandlar dem som flickvän flera ggr resulterat i att de har blivit kära och jag har fått avsluta det. Men det rullar på ett bra tag innan det händer om man bara träffar dem max någon gång i veckan samtidigt som de vet att man träffar andra på samma villkor.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 2,030 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,580 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,720 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,076 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,083 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Kolla på henne lr inte...suck Sex Intelligence 12 7,760 2015-09-22,13:00
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Hur lång tid innan höra av sig efter första date? selected 3 2,445 2015-02-16,21:15
Senaste inlägg:: Fiskarn
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 3,710 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Jag kan inte sluta tänka ChuckNorris 12 6,635 2014-12-15,01:51
Senaste inlägg:: Nicki
  Min situation nu, chodar och vet inte vad jag väntar på Zaxii 8 5,250 2014-10-28,22:41
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}