LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ännu en tråd om testo
2012-03-16,16:19,
Inlägg: #1
Ännu en tråd om testo
Nån mer som märkt att deras oh so slick and smooth sociala kalibration flyger rett åt helvette när dom inte runkat på några dar... känner mig as sexuell men som vi alla vet så kan testo sänka din verbala förmåga... now.. det här är awsome för direkt cavemanaktigt game men inte fan e det bra för mer chill game.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,16:27,
Inlägg: #2
Ännu en tråd om testo
devil Skrev:Nån mer som märkt att deras oh so slick and smooth sociala kalibration flyger rett åt helvette när dom inte runkat på några dar... känner mig as sexuell men som vi alla vet så kan testo sänka din verbala förmåga... now.. det här är awsome för direkt cavemanaktigt game men inte fan e det bra för mer chill game.

Tror nog du inbillar dig bara. Tror knappast att höga testonivåer per automatik ger sämre social förmåga. Men om du verkligen antar det så är det heller inte konstigt att det blir på det viset. Och när du inte runkar så når testonivåerna trots allt sitt peak den sjunde dagen och sen faller ner till normala nivåer igen.
2012-03-16,16:43,
Inlägg: #3
Ännu en tråd om testo
krokodilen Skrev:Tror nog du inbillar dig bara. Tror knappast att höga testonivåer per automatik ger sämre social förmåga. Men om du verkligen antar det så är det heller inte konstigt att det blir på det viset. Och när du inte runkar så når testonivåerna trots allt sitt peak den sjunde dagen och sen faller ner till normala nivåer igen.

Blir kåt som fan... får ångest av att prata.. vill GÖRA inte prata.. nää tror inte jag inbillar mig... Social kalibration är en förmåga som kräver "smidighet". men när ja inte runkat så är jag inte smidig. jag är kraftig och klumpig.. vill inte va smidig cuz i dont give a fuck.. välter saker i huset mer ofta.. går på ett annat sätt..

menar du att allt e i mitt huvud?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,16:44,
Inlägg: #4
Ännu en tråd om testo
oh yeah, samma sak händer när ja tränar också tillskillnad från när ja inte gör det
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,16:50,
Inlägg: #5
Ännu en tråd om testo
placeboeffekt är ingen omöjlighet. Men jag känner igen känslan. Tänkte också kraftfull innan jag läste att du skrivit "kraftig" t ex. Men det är bara nice när man chillar tkr jag. Känner mig mäktig. Like a BAOWZ
2012-03-16,16:52,
Inlägg: #6
Ännu en tråd om testo
devil Skrev:Blir kåt som fan... får ångest av att prata.. vill GÖRA inte prata.. nää tror inte jag inbillar mig... Social kalibration är en förmåga som kräver "smidighet". men när ja inte runkat så är jag inte smidig. jag är kraftig och klumpig.. vill inte va smidig cuz i dont give a fuck.. välter saker i huset mer ofta.. går på ett annat sätt..

menar du att allt e i mitt huvud?

Meditera.. AUUUUOOOOOOMMMM...
2012-03-16,16:55,
Inlägg: #7
Ännu en tråd om testo
Placebo fo sho
2012-03-16,17:18,
Inlägg: #8
Ännu en tråd om testo
i dont know man... i dont know... känns inte som placebo...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,17:23,
Inlägg: #9
Ännu en tråd om testo
Jag har inte runkat sen början av Januari (well, förutom 3 gånger i början av februari) och för mig har det aldrig gått bättre sen jag började för 2 år sen.
Det behöver inte betyda att no runk har ett kausalt samband med hur bra det går med raggning men det finns ett samband iaf.

Nu har vi inte setts på ett bra tag så detta är gissningar utifrån vad du skrivit på forumet; Tror du bara rationaliserar bort att det går sämre vissa kvällar på att du inte runkar
2012-03-16,17:53,
Inlägg: #10
Ännu en tråd om testo
Fatbill Skrev:Jag har inte runkat sen början av Januari (well, förutom 3 gånger i början av februari) och för mig har det aldrig gått bättre sen jag började för 2 år sen.
Det behöver inte betyda att no runk har ett kausalt samband med hur bra det går med raggning men det finns ett samband iaf.

Nu har vi inte setts på ett bra tag så detta är gissningar utifrån vad du skrivit på forumet; Tror du bara rationaliserar bort att det går sämre vissa kvällar på att du inte runkar

går inte sämre eller bättre... bara annan typ av game... e mer cut the bullshit time to fuck helt enkelt..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,18:32,
Inlägg: #11
Ännu en tråd om testo
Då är det ju inget problem
2012-03-16,18:42,
Inlägg: #12
Ännu en tråd om testo
Fatbill Skrev:Då är det ju inget problem

behöver det vara ett problem för att pratas om på forumet?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,19:06,
Inlägg: #13
Ännu en tråd om testo
Vad jag känt är man mer "straight to the point" å orkar inte hålla på å tramsa runt med massa "kall-prat", so yeah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,19:30,
Inlägg: #14
Ännu en tråd om testo
Evilvalle Skrev:Vad jag känt är man mer "straight to the point" å orkar inte hålla på å tramsa runt med massa "kall-prat", so yeah

Exakt. Det man säger är så mycket mer träffsäkert. Men man blir fan inte socialt efterbliven av norunk. Typ tvärtom isåfall...
2012-03-16,20:47,
Inlägg: #15
Ännu en tråd om testo
devil Skrev:behöver det vara ett problem för att pratas om på forumet?

Du framställde det som ett problem
2012-03-16,20:57,
Inlägg: #16
Ännu en tråd om testo
Carnivore Skrev:Exakt. Det man säger är så mycket mer träffsäkert. Men man blir fan inte socialt efterbliven av norunk. Typ tvärtom isåfall...

Älskar teorierna på forumet. "Socialt efterbliven av no-runk" HAHAHHA Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tråd för nyktra utgångar tvbordet 7 2,180 2017-08-24,09:51
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder Madonna 39 18,012 2013-08-28,22:59
Senaste inlägg:: selected
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,043 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  RAGE och ännu mer RAGE krokodilen 19 6,735 2012-03-26,12:07
Senaste inlägg:: Broner
  Ännu en artikel om könsrollerna Carragher 26 9,226 2012-03-08,18:52
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}