LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
ur bored? Get a number over facebook ;)
2012-03-20,23:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-20,23:58 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #1
ur bored? Get a number over facebook ;)
Addade henne och bestämde mig för att fuck, henne vill jag ha riktigt het donna pure 10.

Insecureboy
fuck vad mkt språk du kan, hur orkar du haha

Ana
haha ja ..

Insecureboy
så vad är tricket? När jag sitter med min tyska bok vill jag slänga ut skiten genom fönstret

Ana
haha tror du inte jag vill det eller, det är därför jag bytte till italienska nu i gymnasiet haha

Insecureboy
jag har ju bildat uppfattningen om att du är någon superspråk människa som nu skulle hjälpa mig med min tysk med något fint knep men nehepp...

Ana
HAHA förlåååt, men lyssna mycket på tyska typ film på tyska med tysk undertext haha

Insecureboy
jag har försökt, slutade med ett alvedon paket i magen

Insecureboy
anyways nu ska vi inte prata om såna tråkiga saker som Språk, det gör mig deprimerad och min Ben & Jerry är uppäten. Så vad gar mis Ana om dagarna?

Ana
HAHAH .. går i skolan och sjunger hehe, sj då

Insecureboy
jag brukar dra på mig mina tajta trikåer och bege mig ut i gbg och rädda unga jungfrur i nöd. Förutom det så jobbar jag. Så jag vet hur Clark Kent lever och det är jobbigt asså

Insecureboy
hahahah

Ana
HAHAHHA

Insecureboy
jasså du sjunger? damn e det nya rihanna jag snackar med här?

Ana
jag föredrar britney spears HAHA ..

Insecureboy
kör du lite sån porrig stil som henne oxå? Hahah

Ana
nej

Insecureboy
väldigt kort och rakt svar

Insecureboy
vilken stil kör du då? Säg inte justin Bieber stil för då går jag fan och köper Ben & Jerry

Ana
HAHA vad menar du för stil omg

Ana
eller vad menar du med stil?

Insecureboy
jag vet faktiskt inte själv vad jag snackar om här... Det är du som håller på med musik här du ska veta hahah

Ana
HAHAHA

Insecureboy
men nu ska jag dra mitt skift som hjälte börjar. Men ge mig ditt nummer så fortsätter vi denna konversation när jag chillar i batmobilen påväg hem

Ana
haha okaay, har inga pengar kvar hahahah ...

Insecureboy
Och hur ska jag träffa dig om jag inte har ditt nummer... Jag som tänkte att vi skulle gifta oss å skaffa genetiskt överlägsna barn i framtiden... Men nu kanske det inte blir nåt med det

Ana
HAHAHA

Ana
är du svensk?

Insecureboy
jag är som en gott å blandat påse

Insecureboy
lite av allt möjligt, det är bara att plocka dina favoriter

Ana
HHHAHA

Ana
herregud

Insecureboy
nej men jag är halvungersk och halvsvensk

Insecureboy
dock kan jag inte prata ungerska men utmärkt svenska haha

Ana
haha va bra

Insecureboy
yea, så anyways du får gå ut å sälja lite tidningar så du kan skaffa pengar på mobilen, eller skaffa abonnemang som vi "Vanliga" människor har

Ana
HAHHA asså jag hade abonnemang men när pappa fick räkningen så fick jag ba ha 300 spänn på mobilen och alla har ju förfan comviq -.-

Ana
haha

Ana
mst skaffa gratis sms ... hahha

Insecureboy
fuck comviq jag har telia

Ana
fuck telia jag har 3

Insecureboy
hehe well jag kan sms:a men det kan inte du, I win?

Ana
HAHA ah ok

Insecureboy
så var nu en duktig flicka å fixa pengar till mobilen så kan vi träffas sen

Ana
oh really?

Insecureboy
oh yes, tänk på dom gentetiskt överlägsna barnen. Dom kmr ta över världen så blir du hela världens drottning, dont tell me u dont want that

Ana
HAHAHA

Insecureboy
well u know what gimme ur number så får jag väl ringa dig om du nu inte kan fixa sms

Ana
are you kidding me?

Insecureboy
nope

Insecureboy
rädd för att prata med mig?

Ana
haha du får de imorgon

Insecureboy
fair enough ciao

2 dagar senare

Insecureboy
tjaa! kan du tyda drömmar? cuz I really need that...

Ana
haha kanske

Insecureboy
now för inatt så drömde jag om att reinfeldt och obama gifte sig och adopterade en liten kines... När jag vaknade så sa jag bara wtf?!

Ana
ja det betyder att du gillar en mörk kille och att du älskar kinesbarn

Insecureboy
ja du ska ju inte få bli min drömtydare iaf

Ana
HAHA

Ana
bli inte sur

Insecureboy
du kan få gottgöra mig, jag hade tänkt å tröstäta men Ben & Jerryn är slut

Ana
ok ok

Insecureboy
rätt så enkelt du skriver bara några siffror

Insecureboy
som blir till ditt nummer

Ana
haha ok men ring INTE

Ana
nu

Ana
iaf

Ana
hahaha

Ana
asså

Ana
ok

Ana
076xxx xxx
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-21,00:01,
Inlägg: #2
ur bored? Get a number over facebook ;)
Får man fråga hur gammal hon var? Och får man gissa på.. över byxmyndig samt under myndig? Smile

Tycker det var najs konvo från din sida, men hon lät dig sköta snacket så var lite svårt att bilda en uppfattning om hur mycket hon digga dig, men "haha" var 80% av vad hon skriver och det kan väl knappast vara negativt.

Tycker du verkar kör väldigt likt valle, går för snabba number close för att sedan gå till sms, sedan telefon och sist träff. Vilket är jäkligt bra för jag tycker det känns som man bygger comfort väldigt snabbt när man anvancerar till mer personliga sätt att prata så snabbt.
2012-03-21,00:01,
Inlägg: #3
ur bored? Get a number over facebook ;)
Din stora talang är att du är så jävla persistence. Imponerande.
2012-03-21,00:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,00:20 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #4
ur bored? Get a number over facebook ;)
Får man fråga hur gammal hon var? Och får man gissa på.. över byxmyndig samt under myndig?

Correct, haha 17 Tongue

Mitt internet game reflekterar hur jag är i verkligheten, dvs lite msått fucked up och crazy, får tjejen att skratta samtidigt som jag teasar henne.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-21,10:32,
Inlägg: #5
ur bored? Get a number over facebook ;)
Bra FR insecureboy, gärna mer sånt Smile
2012-03-21,19:44,
Inlägg: #6
ur bored? Get a number over facebook ;)
FORTSÄTTNING SMS KONVO

Insecureboy
xx? bor du xx? Låter som en fucking smurfstad, går det omkring små blåa dvärgar på gatorna?

Ana
HAHAHAHA nej, men jag bor inte ens där

Insecureboy
Haha okej, så du bor i Gbg antar jag?

Ana
utanför haha

Ana
xx

Insecureboy
Så du bor vid havet typ... Nej jag blir ju inte alls avundsjuk. Jag bor i en liten by som kallas xx. Vi odlar ris och kossor går på gatan typ.... Vill du byta? Jag flyttar till xx så kan du flytta till xx

Ana
HAHA vadå avundsjuk, så jävla äckligt hav här va.. hAHA jo jag vet

Ana
gärna

Ana
fast flyttar helst från sverige

Insecureboy
Vi har en sjö här, där det typ flyter döda ankor... Tror havet är bättre.. Btw har du imessage?

Ana
HAHAHAHAH flyter döda ankor HAHAHHA, näää

Insecureboy
Kan vara några gäss oxå.. Anyways när får jag träffa dig då?

Ana
HAHHA , någon dag

Insecureboy
Well How about fika söndag kl xx utanför xx?

Ana
hahaa aah

Hon ringde mig nyss, snackade lite om yadayada. Lite om vilket djur som flyter mest graciöst på vattenytan, att jag skulle sy henne en catwoman dräkt etc.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Facebook osv Tenga 4 3,347 2014-02-05,00:00
Senaste inlägg:: Beerpong
  Facebook fan skit Beerpong 4 1,648 2013-06-02,22:23
Senaste inlägg:: russel
  "Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook Sex Intelligence 23 9,039 2013-05-14,08:06
Senaste inlägg:: russel
  Facebook ligg-app! Commander 5 2,507 2013-02-07,21:23
Senaste inlägg:: Cruz
  Hur får jag igång compliance-stegen på facebook? el bueno 4 2,449 2013-01-22,15:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Era Facebook opneners premium 13 4,863 2012-03-20,23:03
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}