LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2012-03-21,23:15,
Inlägg: #21
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hur långa jelqpass körde du i början av din karriär valle? Enligt Ond_pingvins lenght x-tender metod verkar det som man måste hålla på i typ 30-40 minuter. Dra ut snorren i 30 sek, vila, gör samma sak 10x om i 6 olika positioner. Finns det inget snabbare sätt?
2012-03-22,00:28,
Inlägg: #22
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
svalan Skrev:Hur långa jelqpass körde du i början av din karriär valle? Enligt Ond_pingvins lenght x-tender metod verkar det som man måste hålla på i typ 30-40 minuter. Dra ut snorren i 30 sek, vila, gör samma sak 10x om i 6 olika positioner. Finns det inget snabbare sätt?

Började med 10, efter 2 veckor 15, sen 20, nu kör jag ibland 15 ibland 30.

Det är bra att stretcha snoppen ja, det gör jag när jag har tid, vilket e rätt ofta nu. Det påskyndar tillväxt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-22,00:31,
Inlägg: #23
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
http://www.bathmate.se/ 1077kr

http://www.sexuellhalsa.com/nd/best-rate...hmate.html 504kr

Priset var väll inte så hemskt farligt?
2012-03-22,18:35,
Inlägg: #24
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Jafan bra sida, bathmate.se

Kände inte till den, asnice! Där står allt om den också.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-22,19:59,
Inlägg: #25
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
GoodLookingLoser skriver ju på sin hemsida lite kort om fakes osv, och att man INTE ska köpa från bath-mate.com, som bathmate.se länkar till. Funderar verkligen på att beställa, men vill ju fan inte riskera att köpa en kopia? :S

"All limitations are self imposed"

2012-03-22,20:04,
Inlägg: #26
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
http://www.bathmate.ca/
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-23,16:14,
Inlägg: #27
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Dessa pump skit förstör kuken, jag läste också nån undersökning som gjordes på ett amerikanskt universitet (ska posta när jag hittar länken). Det stod iallafall att man tappar känslan i kuken.
2012-03-23,16:22,
Inlägg: #28
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
premium Skrev:Dessa pump skit förstör kuken, jag läste också nån undersökning som gjordes på ett amerikanskt universitet (ska posta när jag hittar länken). Det stod iallafall att man tappar känslan i kuken.

Ah, så du "läste någonstans" om någon undersökning som föreslog att man "tappar känslan i kuken" av ALLA sorters pumpar?

Rätt intressant hur det då finns folk som använt sånt här skit i flertalet år utan att tappat någon känsla öht, snarare fått bättre erektioner och större snorre.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-23,16:41,
Inlägg: #29
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
premium Skrev:Dessa pump skit förstör kuken, jag läste också nån undersökning som gjordes på ett amerikanskt universitet (ska posta när jag hittar länken). Det stod iallafall att man tappar känslan i kuken.

Enligt empiriska undersökningar har jag inte märkt någon skillnad alls, möjligtvis bättre erektion och större balle. Men några negativa aspekter kan tyvärr inte jag dela med mig utav.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-23,16:49,
Inlägg: #30
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Ah, så du "läste någonstans" om någon undersökning som föreslog att man "tappar känslan i kuken" av ALLA sorters pumpar?

Rätt intressant hur det då finns folk som använt sånt här skit i flertalet år utan att tappat någon känsla öht, snarare fått bättre erektioner och större snorre.

Frågan är om jag vågar testa. När man läst risker med dessa pumpor.
2012-03-23,16:55,
Inlägg: #31
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
tappar man känslan är det troligtvis för man skippar träna upp pc-flexen
you need to try before you win
2012-03-23,17:11,
Inlägg: #32
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
premium Skrev:Frågan är om jag vågar testa. När man läst risker med dessa pumpor.

Gör det ont, ta en paus/sluta för tillfället.
Var lyhörd på din kropp så är det ju knappast någon fara öht.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-04-19,16:46,
Inlägg: #33
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Jelqat nu i cirkus en vecka - ser att den helt klart blivit ådrigare!
2012-05-05,20:25,
Inlägg: #34
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
ValleBalle, hur mkt har du växt totalt av jelqandet o bathmate? Mått från när du börja tills nu hade varit kul och veta Smile

btw, någon som köpt den på bathmate.se ? Är det samma företag som säljer där fast med en sida på svenska? Shipping costen från CA är ju 54$ :/
2012-12-17,21:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-17,21:18 av {2} ZeroGame.)
Inlägg: #35
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Är rätt sugen på köpa mig en bathmate och kombinera det med jelqing. Funderar också som illdan ifall man vågar köpa sig en från bathmate.se eller från sexuellhelsa.com, som var länkad ovan. Var ju sjukt billig där.

Ingen som köpt en från någon av sidorna eller vet hur det ligger till?
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-12-17,21:27,
Inlägg: #36
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Jag köpte på bathmate.ca - tog typ 2 veckor att få (bodde i arizona då)
2013-01-06,16:39,
Inlägg: #37
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Köpte min från vuxen.se bra sida med massa skit. Köpt en del annat där också för lekar med kk:t.
2013-01-06,18:08,
Inlägg: #38
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hmm såg dom hade nån ny modell, bathmate x30 som tydligen ska vara en uppgraderad version av hercules.
2013-01-06,18:30,
Inlägg: #39
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Har inte använt min på 2 månader nu, haft så mycket annat skit å göra så har knappt haft tid, märker att kuken avsmalnat lite. Nåväl, blir till att ta upp det igen för jävlar vad fet den blev efter ett tag haha, kände mig som a real porrskådis
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-14,16:31,
Inlägg: #40
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,594 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 19,983 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}