LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2013-01-14,16:38,
Inlägg: #41
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ragnarök Skrev:Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile

AHHAHAHHAHA så jävla pinsamt, AHHAHAHAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-14,17:41,
Inlägg: #42
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Nån som beställt denna modellen? http://www.sexuellhalsa.com/nd/best-rate...hmate.html

Är ute efter en så billig som möjligast och som är bra, inte världens bästa ekonomi som arbetslös Tongue
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-01-14,18:14,
Inlägg: #43
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ragnarök Skrev:Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile

HAHSHAHAHAHAHAH SUCCÉ !!!!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-14,19:55,
Inlägg: #44
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ragnarök Skrev:Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile

HAHAHahahahahahahah

Flyttat på den antagligen för att han lånat den ;-)
2013-01-14,20:00,
Inlägg: #45
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Silentshot Skrev:Nån som beställt denna modellen? http://www.sexuellhalsa.com/nd/best-rate...hmate.html

Är ute efter en så billig som möjligast och som är bra, inte världens bästa ekonomi som arbetslös Tongue

Jag köpte min där, funkar bra hittills!
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-01-14,21:40,
Inlägg: #46
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ragnarök Skrev:Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile

Bra att du gör en confession inför hela forumet, det kommer ta dig starkare ur detta Wink
2013-01-15,08:03,
Inlägg: #47
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ragnarök Skrev:Glömde min i duschen igårkväll. Farsan duschade i morse och hade flyttat på den från hyllan till golvet. Helvete va pinsamt Big Grin Vettefan hur jag ska förklara det för honom Smile

men HAHAHAHAHAH!!! skönt att inte bo med familj när man har en bathmate Tongue
2013-01-15,13:12,
Inlägg: #48
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
hahahaha.. bra där.

Drog precis en order på nya x30an. ska bli intressant.
2013-01-15,13:13,
Inlägg: #49
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Ska bli kul att se hur länge effekten sitter i efter några veckor. Smile
2013-04-09,22:26,
Inlägg: #50
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Och här kommer även bevis för att STOR KUK = WINNING

http://www.the-scientist.com/?articles.v...e-Better-/
2013-04-09,22:46,
Inlägg: #51
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
godsgift Skrev:STOR KUK = WINNING

http://www.the-scientist.com/?articles.v...e-Better-/

Eh, va? Snoppar som var större än 3 inches (7,62cm) vid slakt tillstånd dissade man ju!
Måste nog förminska min. Sad
2013-04-09,22:50,
Inlägg: #52
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
http://www.sexuellhalsa.com/nd/best-rate...hmate.html

629,91 kr nu billigt fan, bliro spara och ta steget.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-09,23:17,
Inlägg: #53
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Fan nice har fått höra att man har "stor" av tjejer innan gött om man kan slänga fram ett monster som går vidare till tjejers kompisar och annat haha

Blir ett köp på nästa löning asså Wink haha
Keep it up!
2013-04-10,00:31,
Inlägg: #54
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
http://medicalxpress.com/news/2013-04-pe...-pnas.html <- Dags att ta tag bathmate å allt nu grabbar! Wink
2013-04-10,12:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-10,12:26 av {2} Kasi.)
Inlägg: #55
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Skillnad mellan den vanliga och x30/x40?

Googlade före och efter bilder, massa bilder på hur kukar blivit äckligt knöliga och slitna!? Wtf..

Har 18-19 nu, men skulle vara riktigt awesome att ha en kuk på 21-22 och det verkar kunna gå men rädd som fan för bieffekter?
2013-04-10,15:34,
Inlägg: #56
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Jag köpte den jag länkade i trådstart, funkar asbra, ökat tjocklek väldigt mycket, penis har inte blivit sne, disfunktionell eller något alls, snarare äre mer tryck i den än någonsin Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-10,15:52,
Inlägg: #57
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Jag köpte den jag länkade i trådstart, funkar asbra, ökat tjocklek väldigt mycket, penis har inte blivit sne, disfunktionell eller något alls, snarare äre mer tryck i den än någonsin Tongue

Har du ej använt pumpen under en längre tid (månader) och har ökningarna då varit kvar?
2013-04-10,16:03,
Inlägg: #58
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Sylvester Skrev:Har du ej använt pumpen under en längre tid (månader) och har ökningarna då varit kvar?

När man slutar använda den så kommer penis långsamt minska, no doubt. Har legat på latsidan flera månader nu och även om den har krympt så är den fortfarande tjockare än innan jag började köra.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-10,20:10,
Inlägg: #59
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
swagger Skrev:tappar man känslan är det troligtvis för man skippar träna upp pc-flexen

Vad är pc-flexen!?

Är grymt sugen på att införskaffa en.. Tänk att bara dra fram en ådrig 20+ och se hennes ögon vattnas :o

Dock fett nojjig för att förstöra kuken, trots allt min bästa vän, vill ha kvar han hela livet, i fint skick..

Hur många här har provat detta? Konstigt att tråden inte xploderat av testpiloter, vem vill inte plussa på sitt vapen någon centimeter liksom? Cool
2013-04-10,20:26,
Inlägg: #60
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kasi Skrev:Vad är pc-flexen!?

Är grymt sugen på att införskaffa en.. Tänk att bara dra fram en ådrig 20+ och se hennes ögon vattnas :o

Dock fett nojjig för att förstöra kuken, trots allt min bästa vän, vill ha kvar han hela livet, i fint skick..

Hur många här har provat detta? Konstigt att tråden inte xploderat av testpiloter, vem vill inte plussa på sitt vapen någon centimeter liksom? Cool

PC-muskeln är den som sitter mellan kuken och arslet. Prova att pissa och "knipsa av" strålen en stund. Muskeln du använder för att strypa är PC-muskeln. Du kan öva upp denna för att lära dig alla möjliga roliga saker. T.ex. male multiple orgasm eller att bara lära dig slappna av i dicken så du kan knulla längre. Själv övar jag den på följande vis:
1. Skaffar ett redigt jävla stånd
2. Lägger en dungblöt handduk över dicken och kör, well lets call it kuk-curls upp och ner.

Vidare finns det ingen risk för att du ska förstöra dicken, så länge du tar det LUGNT i början och låter din framtida anakonda vänja sig vid pumpen. Jag brukar köra minst 10min stretch, 10 min jelq och 10 min pump! Tar vilodag lite då och då när jag får röda prickar eller när den känns allmänt trött Smile Fast jag har inte hållit på så överdrivet länge än så har inte fått det stora monster jag vill. Men jag kan LOVA dig, den här skiten fungerar! Och som jag skrev i bloggen, du kmr INTE HA EN CHANS att få på vanliga kondomer efter ett tag! Smile Finns mkt läsning hos GLL http://www.goodlookingloser.com/2012/04/...guide-faq/


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,591 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 19,981 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}