LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2013-04-10,20:48,
Inlägg: #61
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
prövade jelqing i ett halvår, heh har ett jävla monster nu. (fast eh, den var inte liten till att börja med, bara mitt komplex haha)
[SIGPIC][/SIGPIC]
2013-04-10,21:06,
Inlägg: #62
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Beställde från sexuellhälsa precis för 719 kr inklusive frakt... Såg sedan att den levereras till dörren så fick skicka mail till dom om att jag vill avbryta beställningen. Bor hemma hos mamma så vill undvika pinsam situation.

Vart har ni andra köpt era?
2013-04-13,02:19,
Inlägg: #63
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
In på pegym.com o deras forum o LÄS. Vill inte höra om en massa ouppvärmda övertyngda kukcurls eller torra slitjelqs.

Pls stay safe.

"All limitations are self imposed"

2013-04-13,03:15,
Inlägg: #64
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
ÄH jköta på ! jage ba e it full! hehe, klämde två tjejer på pattarna an they iked it (ahnd so did i but thne they smoked and disappeard). så ba kötta på på gpymmet å ge ardrig upp! fiins int så mkt om gymmet som i pickup; ba kör 6-i8 reps per sets om du vill byhha storlek som jagm ä kör pä med på med kost å kosttilskptt! ;O
2013-04-13,11:12,
Inlägg: #65
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
AplAy Skrev:ÄH jköta på ! jage ba e it full! hehe, klämde två tjejer på pattarna an they iked it (ahnd so did i but thne they smoked and disappeard). så ba kötta på på gpymmet å ge ardrig upp! fiins int så mkt om gymmet som i pickup; ba kör 6-i8 reps per sets om du vill byhha storlek som jagm ä kör pä med på med kost å kosttilskptt! ;O

Inte för o vara sån. Men känner du verkligen att du i varje inlägg måste nämna att du gymmar? Smile
2013-04-13,11:32,
Inlägg: #66
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Wcanka Skrev:Inte för o vara sån. Men känner du verkligen att du i varje inlägg måste nämna att du gymmar? Smile

haha nä för idag har jag vilodag! Wink
2013-04-15,22:41,
Inlägg: #67
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Fick ett samtal från morsan innan om att ett paket från någon sexsajt anlänt hemma där innan idag till mig, kommer alltså köra igång med denna makapär till helgen.

Har följande frågor:
1. Måste man köra med den i badet eller kan man fylla den med vatten på kvällen och ha den på när dom andra somnat när man sitter vid datorn typ, om man pumpar ut lite vatten då och då för att hålla trycket?
2. Att kuken kan växa en del direkt efter verkar vara utom all tvivel, men ni som använt 1 år+, hur länge håller resultatet i sig, kan man förlänga 1-2 cm permanent?
3. Vad tänka på? Kan man råka pumpa sönder kuken eller är det bara att köra?

Sen allmänt hur ni med goda resultat gör under eran "ritual"?
2013-04-16,15:53,
Inlägg: #68
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Svara, bitches! Jag kan ju inte ta död på kuken innan jag fått använda den!? Haha
2013-04-16,16:03,
Inlägg: #69
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
1. Du kan såklart ha den på vid datorn, men det kommer ju spruta ut vatten när du pumpar, inte så bra kanske. Det optimala är absolut badet!
2. Jag har använt min över 1 år nu, dock fuskat en hel del senaste tiden. Min blev GRYMT mycket grövre, vi snackar cm här, dock märker jag att den krymper om man inte använder den på ett tag, dock är den fortfarande grövre än när jag aldrig använt bathmate.
3. Ingen fara, kör 5-10minuter i början för att få in vanan, jag själv körde 20 minuter på en gång med max-tryck vilket resulterade i att jag fick lite röda prickar vid penisroten, men dom försvann snart =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-21,10:26,
Inlägg: #70
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kan kuken växa av kegelövningar? Min kuk har växt minst 1,5 cm på längden utan någon stretching eller jelq.
2013-04-21,11:24,
Inlägg: #71
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Provade den i max 5 minuter i fredags, resulterade i små röda sår längst hela skaftet. Försvann nästan helt till lördagen, inga spår nu så tänkte köra på igen idag. Jag har 18-19 ungefär och pumpade upp till 18.5 i halvstånd, kändes som det inte gick att pumpa mer sen.

Sen när den fått vakum så sipprar det hela tiden in luft så man får pumpa var 30 sekund ungefär, är detta normalt?
2013-04-21,12:30,
Inlägg: #72
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kasi Skrev:Provade den i max 5 minuter i fredags, resulterade i små röda sår längst hela skaftet. Försvann nästan helt till lördagen, inga spår nu så tänkte köra på igen idag. Jag har 18-19 ungefär och pumpade upp till 18.5 i halvstånd, kändes som det inte gick att pumpa mer sen.

Sen när den fått vakum så sipprar det hela tiden in luft så man får pumpa var 30 sekund ungefär, är detta normalt?

Små röda sår!? Menar du de små röda knappnålsprickarna man kan få?

Det ska inte sippra in luft... Kommer det från o-ringen eller ventilen? Och har du hercules eller x30?
2013-04-21,12:59,
Inlägg: #73
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
fan måste ju langa pengarna snart så man kan slänga upp ett jävla monster på bordet framför en brud och inte säga ett skit innan hon vill få den djupt i sig!
haha
Keep it up!
2013-04-21,15:27,
Inlägg: #74
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kasi Skrev:Provade den i max 5 minuter i fredags, resulterade i små röda sår längst hela skaftet. Försvann nästan helt till lördagen, inga spår nu så tänkte köra på igen idag. Jag har 18-19 ungefär och pumpade upp till 18.5 i halvstånd, kändes som det inte gick att pumpa mer sen.

Sen när den fått vakum så sipprar det hela tiden in luft så man får pumpa var 30 sekund ungefär, är detta normalt?

röda små prickar är normalt i början när man är ovan, jag fick det första veckorna, sen försvinner dom.

Det ska inte sippra in luft alls, bättre isolation!! Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-21,16:51,
Inlägg: #75
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Det sipprar in lite från ventilen, dock lite och den uppfyller endå sitt syfte för den spänner ut kuken till en dricksglasbred, på allvar!

Små röda prickar ja, sår kan man kalla det men förstår att det låter värre än vad det är-

En Hercules vart det, står på paketen.

Fan vad tradigt om det betyder att den är broken att den sipprar in lite syre från ventilen. :/

Ska mäta kukens omkrets så ni får er ett gott skratt nu innan jag drar igång projektet på allvar. :-D

Hur många gånger per vecka gäller, varje dag eller? :0
2013-04-21,16:59,
Inlägg: #76
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kasi Skrev:Det sipprar in lite från ventilen, dock lite och den uppfyller endå sitt syfte för den spänner ut kuken till en dricksglasbred, på allvar!

Små röda prickar ja, sår kan man kalla det men förstår att det låter värre än vad det är-

En Hercules vart det, står på paketen.

Fan vad tradigt om det betyder att den är broken att den sipprar in lite syre från ventilen. :/

Ska mäta kukens omkrets så ni får er ett gott skratt nu innan jag drar igång projektet på allvar. :-D

Hur många gånger per vecka gäller, varje dag eller? :0

Tror inte det är någon fara med den, behöver nog bara göras ren och få o-ringen på rätt plats igen. Kolla den här videon så ska det nog lösa sig! http://www.youtube.com/watch?feature=pla...5FOYV39uAg

Små röda prickar är ingen fara alls, bara att vänta tills de försvunnit och fortsätta sen!

Eftersom du nyss börjat kommer du antagligen få prickar rätt ofta, så vila när det behövs. Men annars är det bara att köra på och ta vilodagar lite då och då. 6 dagar i rad och vila den 7e är inga problem när dicken vant sig! Smile
2013-04-21,17:05,
Inlägg: #77
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
godsgift Skrev:"http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L5FOYV39uAg"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L5FOYV39uAg[/url]

MUTHERFUCKERS! Fanns ingen svamp i min o-ring... Säkert därför den läcker lite. Men den funkar ju endå så ska nog inte vara någon big deal, förutom att jag pumpar lite oftare?
2013-04-21,21:49,
Inlägg: #78
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
min gör de ibland med. sätt skiten på en plan yta och pumpa pumpa pumpa tills det slutar sippra luft. man måste göra det ibland.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-21,23:02,
Inlägg: #79
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Som sagt blir att spara, låter som rena Indiana Jones filmen det här.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-22,01:46,
Inlägg: #80
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hela grejen later som varsta scammet. Undrar om nagon har nagra peer reviewed journal articles som belagg for alla dessa anakondaeffekter? Later mest som anekdoter och placebo gone wild i kombination med att alla foljer en viss valles ord som ett gang zombies. Nagon som vill convince me? Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,591 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 19,981 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}