LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2013-04-22,01:58,
Inlägg: #81
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Arclight Skrev:Hela grejen later som varsta scammet. Undrar om nagon har nagra peer reviewed journal articles som belagg for alla dessa anakondaeffekter? Later mest som anekdoter och placebo gone wild i kombination med att alla foljer en viss valles ord som ett gang zombies. Nagon som vill convince me? Smile

Jesus christ, det är inte nå jävla "placebo", det är ett antal på bara det här forumet som köpt den och sett klart och tydligt hur kuken blivit fan så mycket större. Själv fick jag rätt tydliga "Resultat" bara de första veckorna, DEN BLIR STÖRRE, MYCKET TJOCKARE.

Här är Chris från goodlookinglooser som övertygade mig att köpa skiten för lite mer än ett år sen:

[video=youtube;zraDmxS1xfs]http://www.youtube.com/watch?v=zraDmxS1xfs[/video]

Högst troligt kommer du se resultat efter 1a användningen på maxpump 15-20minuter, den krymper rätt snabbt de första veckorna för att sedan hålla i sig mer och mer, efter 1a eller 2a månaden kommer den vara tjockare 8-24 timmar, med tiden blir den även permantent tjockare - inte bara timmar efter att du använt den - åtminstonde sålänge du använder den NÅGORLUNDA kontinuerligt.

Buuut you know, maybe not?!? ITS A SCAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!#!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,02:19,
Inlägg: #82
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Enbart anekdoter fran en massa laymen. Det dar at varken "data" eller bevis. Sorry, men skulle den dar produkten vara sa javla bra skulle dom latt kunnat fixa en riktig studie. Lillle chris har blivit utsatt for ett conjob och brainwashat sina followers. Tror jag vantar med att kopa en jelq eller vad det nu heter tills det finns riktiga bevis for att den funkar Wink
2013-04-22,02:22,
Inlägg: #83
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
I NEEDZ THEM STUDIEZ

[Image: nerd-kid-at-a-science-fair-the-code-of-the-meniscu.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,05:50,
Inlägg: #84
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
arhlight. var inte sån nu. Köp en och kom in i anakondaklubben Wink
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-22,16:15,
Inlägg: #85
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Haha. Har nu gjort lite research och aven jelqarna medger att det inte finns en smula av empiriska bevis. Det har ar bara en massa crazy talk precis som jag trodde! Men ni som haller pa borde ju da aven syssla med alpha-brain eller vad det nu heter: brain pills! Knarka lite piller nagra ganger om dagen och IQ'n gar upp med 25%. Dar har dom tom celebrities som joe rogan endorsing. Bara ett hett tips Smile
2013-04-22,17:08,
Inlägg: #86
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
ooh, Archlight har tagit på labbrocken och gjort lite "research" alltså, DAMN, I guess he's right then! ITS A SCAAAAAM!!!!!!!

[Image: betterofftedslavin.jpg]

[Image: 320_Admiral-Ackbar_Its-a-scam.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,17:38,
Inlägg: #87
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Archlight, helt ärligt nu. Jag tror ingen i världshistorien lyckats ge sken av att vara en så otroligt oskön snubbe som du gjort på endast 10 poster! Kudos till dig mannen!

Sen behöver man inte vara en vetenskapsman för att inse att om man gör kulen dubbelt så tjock, för det blir den, i denna makapär tämligen ofta så klart fan blodkärlen i kuken kan utvidgas mer, och så sätt bli fetare.
2013-04-22,18:27,
Inlägg: #88
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
HAHA! Sjukaste!
Fick hem min idag, körde en session på 5 min bara för å testa. Dicken fyllde nästan upp hela tuben (på bredden/omkretsen) när man pumpade upp den som mest.
Sjukt härligt å gå omkring naken å svajja med snorren efteråt!
2013-04-22,18:28,
Inlägg: #89
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hur ofta ska man köra?
2013-04-22,18:38,
Inlägg: #90
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hahaha! Visst ar jag oskon, kommer har och kraver nagon form av bevis!? Vilket javla mongo!

Glommer ju bort att amogging raknas hogre an bevis i dessa kretsar Wink
2013-04-22,20:03,
Inlägg: #91
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Cogo Skrev:HAHA! Sjukaste!
Fick hem min idag, körde en session på 5 min bara för å testa. Dicken fyllde nästan upp hela tuben (på bredden/omkretsen) när man pumpade upp den som mest.
Sjukt härligt å gå omkring naken å svajja med snorren efteråt!

Dude, det där säger ingenting! ARCLIGHT KRÄVER STUDIER! HAN VILL HA K*ÄÄÄÄÄÄLOOOOR!!

ITS A SCAM!

Btw, kör 5-10min i början, efter någon vecka kan du köra 20. Jag personligen körde 15-20 på en gång om jag minns rätt, inte det smartaste kanske men stor blev den! =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,20:04,
Inlägg: #92
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Arclight Skrev:Hahaha! Visst ar jag oskon, kommer har och kraver nagon form av bevis!? Vilket javla mongo!

Glommer ju bort att amogging raknas hogre an bevis i dessa kretsar Wink

Bevis? Ah, du vill alltså ha bevis för varje sak som sägs på forumet? KÄLLA PLX! Det räcker inte med vad folk rapporterar?



Game funkar inte!! Eller? Finns ju inte så många studier gjorda i ämnet, damn girl, game är en SCAM arclight Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,20:30,
Inlägg: #93
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Dude, det där säger ingenting! ARCLIGHT KRÄVER STUDIER! HAN VILL HA K*ÄÄÄÄÄÄLOOOOR!!

ITS A SCAM!

Btw, kör 5-10min i början, efter någon vecka kan du köra 20. Jag personligen körde 15-20 på en gång om jag minns rätt, inte det smartaste kanske men stor blev den! =)

Hähä.

Jobbiga är att det är så tråkigt å ba stå där i duschen medans tiden går.
2013-04-22,20:35,
Inlägg: #94
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Cogo Skrev:Hähä.

Jobbiga är att det är så tråkigt å ba stå där i duschen medans tiden går.

Har du inget badkar? 3000ggr softare, kan man ligga å halvsova =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,20:41,
Inlägg: #95
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Arclight Skrev:Hahaha! Visst ar jag oskon, kommer har och kraver nagon form av bevis!? Vilket javla mongo!

Glommer ju bort att amogging raknas hogre an bevis i dessa kretsar Wink

Inte det att du kräver källor, men du kommer in och börjar håna dirr med massa skit. Kombinerat med att du inte postat ett enda inlägg ännu där du visar dig lite sympatisk så blir du sjukt oskön..

Ontopic: Kan också bara duscha för vi har en knas vv-beredare så blir sjukt drygt att stå och glo i 15 min i duschen.
Har ännu bara kört 2-4 minuters sessioner.
2013-04-22,20:51,
Inlägg: #96
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kasi Skrev:Inte det att du kräver källor, men du kommer in och börjar håna dirr med massa skit. Kombinerat med att du inte postat ett enda inlägg ännu där du visar dig lite sympatisk så blir du sjukt oskön..

Ontopic: Kan också bara duscha för vi har en knas vv-beredare så blir sjukt drygt att stå och glo i 15 min i duschen.
Har ännu bara kört 2-4 minuters sessioner.
¨
Haha 2-4min Big Grin

Du kommer få en chock hur den ser ut efter 20 Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,21:45,
Inlägg: #97
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Bevis? Ah, du vill alltså ha bevis för varje sak som sägs på forumet? KÄLLA PLX! Det räcker inte med vad folk rapporterar?

Game funkar inte!! Eller? Finns ju inte så många studier gjorda i ämnet, damn girl, game är en SCAM arclight Wink

Game ar ankrat i evolutionspsykologin och har darmed en bas av bevis for the basics. Game ar saledes en extension (extrapolation) av ett proven concept.

Chris sa ju att dom allra flesta pumpar etc inte fungerar. Titta pa vilket forum som helst sa postar dom exakt samma resultateffekter som har (storre penis!!!) oberoende av vilket produkt som anvands. Det handlar helt enkelt om att man vill att sin penis ska bli storre och da unconsciously manipulerar sitt resultat tex genom att vara annu mer aroused nar man tar det sista mattet pa sin penis gentemot det forsta eller lagger till nagra mm bara "for att." Sager ju sig sjalvt att man kommer vara mer aroused nar man tror man skapar en anakonda dar nere. Sen for att fullanda hela grejen finns det saklart en baklucka/escape: andringarna varar bara i nagra timmar. Resultat som visar motsatsen (0 increase/mindre) bortses darmed ifran. Icke-resultat forklaras genom otillracklig anvanding och "det varar bara i nagon timme" och sen rapporterar anvandare (ni) bara resultatet dar kuken var storre dom dar enstaka gangerna (av andra orsaker).

Kombinera detta med enbart anekdoter och du har en illusion Smile! Visst, maskinen kanske fungerar men det finns ingen som helst anledning att tro det med dom 'bevis' som presenterats so far (eller finns overhuvudtaget).
2013-04-22,22:03,
Inlägg: #98
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Arclight Skrev:Game ar ankrat i evolutionspsykologin och har darmed en bas av bevis for the basics. Game ar saledes en extension (extrapolation) av ett proven concept.

Chris sa ju att dom allra flesta pumpar etc inte fungerar. Titta pa vilket forum som helst sa postar dom exakt samma resultateffekter som har (storre penis!!!) oberoende av vilket produkt som anvands. Det handlar helt enkelt om att man vill att sin penis ska bli storre och da unconsciously manipulerar sitt resultat tex genom att vara annu mer aroused nar man tar det sista mattet pa sin penis gentemot det forsta eller lagger till nagra mm bara "for att." Sager ju sig sjalvt att man kommer vara mer aroused nar man tror man skapar en anakonda dar nere. Sen for att fullanda hela grejen finns det saklart en baklucka/escape: andringarna varar bara i nagra timmar. Resultat som visar motsatsen (0 increase/mindre) bortses darmed ifran. Icke-resultat forklaras genom otillracklig anvanding och "det varar bara i nagon timme" och sen rapporterar anvandare (ni) bara resultatet dar kuken var storre dom dar enstaka gangerna (av andra orsaker).

Kombinera detta med enbart anekdoter och du har en illusion Smile! Visst, maskinen kanske fungerar men det finns ingen som helst anledning att tro det med dom 'bevis' som presenterats so far (eller finns overhuvudtaget).

Lyssna nu riktigt noga, våran alldeles egna lilla labbnörd: Om ett X antal personer som testat prylen i fråga, mätt sina penisar och observerat en tjockleksökning av flera cm (vilket jag själv gjort, exempelvis - Bara efter första veckorna var den 1cm tjockare, efter några månader 2-2.5) så är det rätt jävla vrickat att slänga sig in i tråden och börja yra: "DET ÄR PLAAACEBOOO DET FINNS INGA STUDIER!!!" - Saknar herrn social kompetens? Har han aspergers? Exakt vad vill herrn få ut av det hela? Bara framstå som lite extra retard i allmänhet eller vill herrn provocera lite? Eller ÄR DET SÅ att du faktiskt är så korkad 4 real?

Om du inte testat det - Knip, just nu är du ungefär som random KJ som aldrig testat gejma längre än 2 månader (eller inte alls) och sedan kommer med slutsatsen att "game inte funkar!! its a scam!".

Om du nu vill tro att det är ONE BIG SCAM och inget annat - även fast väldigt många rapporterar uppenbara resultat - Fine, deal. Men please, för din egna skull - och även för att slippa skita ner tråden med trams - låt det stanna där, ingen tvingar dig till att köpa skiten.

(Även fast jag personligen är rätt övertygad om att du är intresserad men nu på alla möjliga olika sätt försöker rationalisera för dig själv varför du inte ska köpa den).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-22,23:19,
Inlägg: #99
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Het debatt, det gillar vi pojkar! Smile
Själv ställer jag mig neutral här, jag är också fortsatt skeptisk. Jag tvivlar inte på att det lär funka för en del här. Inte alls.
Men frågan jag ställer mig är om det verkligen är värt all den träning, pengar, engagemang och tid på att få några få extra cm ?
Så länge man har en ståtlig påle runt +15cm som inte ser helt anorektisk ut så förstår jag inte riktigt poängen med skiten.
Alltså så här är det... har man väl kommit så långt så att bruden har möjlighet att se din kuk, så är det inte precis så att hon kommer vägra ha sex med dig och ge LMR bara därför att du inte har lika stor balle som 10 skitstora djungelnegrer som kör gangbangs, eller vad fan det nu är för porrfilmer som hon tittar på.

Så vad är grejen med att få en något större balle?
Respekt bland boysen? Knappast. Få som ser den i alla fall. Skulle vara som en kul grej i så fall, men igen - knappast värt det.
Skönare sex? Svårt att tro det och har man redan ca 15cm så talar vi om marginella skillnader för bruden också, om inte till och med sämre.
Skön känsla att gå runt med hård stor balle? Nja... går att fixa på bättre sätt.
Få ryktet i stan som killen med djungelkobran? Nja, löjligt långsökt.
Kunna kåta upp sig själv genom att daska ballen i spegeln och liknande? Neger snälla...

Jag får mest bara intrycket av att det här är någonting man sysslar med tjejernas skull och inte sin egen.
2013-04-22,23:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-22,23:28 av {2} Kasi.)
Inlägg: #100
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
DonJohan: vet faktiskt inte riktigt varför jag provar, det är väl djuot rotat i oss alla att desto större desto bättre?

Mätte idag, för jag vet att den inte växt ett smack av 2 sessioner alá 2 minuter så. Den vart nu i stånd 17.5 cm lång och 15 cm omkrets, dock bara 85% hård för verkar hamnat i flatline period nu med noll hårdhet på 2 dygn..vet inte om det är stort eller ej, känner mig inte stor. Kör på då och då och ser vad som händer.

Känns faktiskt jävligt löjligt nu såhär nör man köpt den, men ska prova.

Edit: fan, detta kanske inte är någon bra iom mitt nofappande? Kör ju endå den med stånd, vilket innebär mycket edgande för jag är i flatline.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,591 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 19,981 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}