LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2013-04-07,20:00,
Inlägg: #81
Sweseduction , somthing went really wrong
confused... Skrev:Jag tror detsamma. Det är även vetenskapligt bevisat att en mans testo nivåer ökar när man inte tömmer pungen. Om jag minns studierna rätt har jag för mig att dom ökar lite för varje dag och vid ca 1vecka får dom en ganska kraftig ökning och så avtar ökningen det och planar ut och man ligger stabilt på peaken. Jag är dock inte helt 100% på att utvecklingskurvan såg ut så, men vid ca 1vecka nåde man iaf sin peak, det är jag säker på.

Sen är det ju självklart att som med allt annat är det olika ifrån person till person exempelvis för att det är betydligt mer hormoner och fysiska/genetiska aspekter än testo nivåer som spelar in så som signalsubstanser, nervsystemet etc etc etc. Testosteronet har även olika "former" så som fritt testo, bundet testo etc.

Ja det där är en hel vetenskap helt enkelt. Men testo är den manliga sexhormonen, så att om man ger fan i att tömma pungen 7ggr om dagen till porr vilket sänker testo nivåerna MYCKET mer jämfört med om man tömmer någon gång i veckan så är det självklart att många kommer märka av en tydlig skillnad.


Sen att en 19årig pojke som inte lämnat tonåren än och går runt med skyhigh testonivåer där han kan kedjerunka 14ggr på rad och fortfarande sitta vrålkåt och vara sugen på att dra en runk till inte märker någon skillnad om han inte runkar på ett par dagar är inte så konstigt, eftersom hans nivåer troligtvis är höga ändå och går ifrån höga>höga om han inte tömmer på en vecka, procentuellt väldigt liten skillnad alltså.

Men för dom tonåringar/män som har naturligt låga nivåer eller dom män som kommit upp lite i åldrarna så att dom inte längre har kvar dom skyhöga tonårsnivåerna och kanske går ifrån låga>normala eller ifrån normala>höga är det klart som fan att dom kommer märka mer skillnad än någon som går ifrån höga>höga.

Det är väldigt individuellt alltså, men nivåerna ökar, det är vetenskapligt bevisat, och att då många märker skillnad, det är en självklarhet.




Vad jag har förstått så dom som testar detta är inte folk som knullar och tömmer pungen flera gånger om dagen. Utan dom gör det för att dom inte har någon att knulla, och när dom runkar ofta så hålls deras sexlust och testonivåer låga och dom får aldrig den energi, drifkraft och självsäkerhet som krävs för att fixa fitta att doppa i.

Jag själv som har dokumenterat låga testonivåer och ligger precis över gränsen till när man kan ansöka och få testo behandling, jag märker en jävla skillnad om jag inte tömmer pungen på ett par dagar, jag får mer energi i kroppen, mer sexlust osv.

Inse att du är en pojkspoling utan varken livserfarenhet eller ens nog teoretisk kunskap i ämnet för att ens vara med i denna diskussionen och att bara för att jusst du som är i tonåren med höga testo nivåer inte märker skillnad så kan ingen annan göra det. Men jag antar att det är lönlöst att försöka förklara detta för en pojkspoling med , jag kan allt, jag vet allt, världen kretsar runt mig attityd.

Är du efterbliven eller? Dessa inlägg var för över ett år sedan
Life is a game.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 1,887 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}