LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Just don't give a fuck!
2012-03-25,10:53,
Inlägg: #1
Just don't give a fuck!
Detta är något jag har funderat över en längre tid, ända sen jag läste boken The Dirt, boken om Mötley Crue! Vad är det som gör dessa grabbarna så jävla grymma? (i mina ögon). Sen har jag kollat det mesta från Ståuppkomikern Bill Hicks som dog för några årsen och sedan serien californication där Hank Moody är en grym karaktär!

Attityden dessa grabbar har tillsammans är att dom verkligen inte bryr sig om vad andra tycker och dem, utan de kör sitt eget race! Tycker ni annorlunda?!

Men det är inte bara till att bestämma sig att man inte ska bry sig, det kräver en hel del känns det som! Men hur kommer man egentligen dit?

En liten sidnot är att Nikki Sixx (Mötley Crue), Bill Hicks och Hank Moody är typ någon sorts av förebilder till mig! Älskar deras sätt att vara!
2012-03-25,13:09,
Inlägg: #2
Just don't give a fuck!
Funderat på exakt samma grejjee. Det här blir en högintressant tråd.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-25,14:50,
Inlägg: #3
Just don't give a fuck!
Jag är inne på samma spår.

Skulle säga

Steg 1. Mycket personlighetsutveckling så man får en stark tro på att man själv duger i alla situationer och att ingenting man gör är pinsamt.

Steg 2. Nöt! När du är i en obekväm situation, fundera "Vad hade Hank Moody gjort?" (Eller vilken förebild man nu har). Studera karaktärerna mkt genom att kolla/läsa om deras personlighet. Du kommer då bli mer och mer lik dem till sättet och hur du fattar beslut i olika situationer och hur du reagerar i olika situationer.
Tänk inte så mkt på målet, blir du lite mer som din syn på "Ditt bästa jag" varje dag så är det bra. Man märker knappt utvecklingen själv förrän några år senare när man tänker till baka på "Hur man brukade vara".
2012-03-25,15:56,
Inlägg: #4
Just don't give a fuck!
Madrock Skrev:Men det är inte bara till att bestämma sig att man inte ska bry sig, det kräver en hel del känns det som! Men hur kommer man egentligen dit?

Inte enbart men att bestämma sig för att inte bry sig är ett stort steg i rätt riktning. Jag började med det här tankesättet för ungefär ett halvår sedan och är en bra bit på vägen och det är underbart. Det jag fick göra i början när jag vaknade upp bakis med massa ångest från gårdagen var att slå på "Bon Jovi - It's my life" och låta den dåna i hela lägenheten samtidigt som jag bara gick och tänkte på att det inte finns någon anledning för mig att bry mig. Nu idag kommer det nästan helt automatiskt. Fortsätt intala dig själv att inte bry dig och när du väl börjar oroa dig låter du orden bara eka i huvudet ännu mer!
2012-03-25,18:15,
Inlägg: #5
Just don't give a fuck!
Jayson1 Skrev:Inte enbart men att bestämma sig för att inte bry sig är ett stort steg i rätt riktning. Jag började med det här tankesättet för ungefär ett halvår sedan och är en bra bit på vägen och det är underbart. Det jag fick göra i början när jag vaknade upp bakis med massa ångest från gårdagen var att slå på "Bon Jovi - It's my life" och låta den dåna i hela lägenheten samtidigt som jag bara gick och tänkte på att det inte finns någon anledning för mig att bry mig. Nu idag kommer det nästan helt automatiskt. Fortsätt intala dig själv att inte bry dig och när du väl börjar oroa dig låter du orden bara eka i huvudet ännu mer!

Försöker göra liknande. Brukar också dra på en fet låt så man blir taggad igen och sen som du säger, mer eller mindre intalar sig själv att det är fan ingen big deal, släpp ångest, bryr dig inte, move on.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-26,12:22,
Inlägg: #6
Just don't give a fuck!
yeah affirmera i ditt huvud "i dont give a fuck what anyone thinks, i do what i want as long as im happy" i varje obekväm situation och pusha din FÖRSTA impulsiva handlingstanke igenom, dvs gör det du vet du bör göra/vill göra men hjärnan stoppar dig från att göra pga att du skäms eller liknande.
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-03-26,14:00,
Inlägg: #7
Just don't give a fuck!
Läs boken "Stop giving a fuck", kan ladda upp den om ni vill ha. Den tar upp exakt allt det här och finns massa övningar hur du ska göra för att helt enkelt skita i allting och vara lycklig med dig själv. Läste denna boken igår och idag och har nu insett hur viktigt innergame verkligen är!
2012-03-26,15:05,
Inlägg: #8
Just don't give a fuck!
Inse att du är jävligt grym även om du råkar få lite (eller massor) med ångest.
Det är inte hela världen. Kan du va bekväm med att ha ångest kommer du väldigt sällan få det och när det dyker upp kommer det passera lika fort som det kom.
2012-03-26,16:46,
Inlägg: #9
Just don't give a fuck!
alpha dawg Skrev:Läs boken "Stop giving a fuck", kan ladda upp den om ni vill ha. Den tar upp exakt allt det här och finns massa övningar hur du ska göra för att helt enkelt skita i allting och vara lycklig med dig själv. Läste denna boken igår och idag och har nu insett hur viktigt innergame verkligen är!

Låter rätt intressant. Tar gärna den i PM!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-26,17:12,
Inlägg: #10
Just don't give a fuck!
Silentshot Skrev:Låter rätt intressant. Tar gärna den i PM!

+1, jag med alpha!
find it, fuck it, forget it.
2012-03-26,17:51,
Inlägg: #11
Just don't give a fuck!
Tar den gärna också
2012-03-26,18:52,
Inlägg: #12
Just don't give a fuck!
alpha dawg Skrev:Läs boken "Stop giving a fuck", kan ladda upp den om ni vill ha. Den tar upp exakt allt det här och finns massa övningar hur du ska göra för att helt enkelt skita i allting och vara lycklig med dig själv. Läste denna boken igår och idag och har nu insett hur viktigt innergame verkligen är!

Ladda upp den på nån sida så många kan få den
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-26,19:42,
Inlägg: #13
Just don't give a fuck!
alpha dawg Skrev:Läs boken "Stop giving a fuck", kan ladda upp den om ni vill ha. Den tar upp exakt allt det här och finns massa övningar hur du ska göra för att helt enkelt skita i allting och vara lycklig med dig själv. Läste denna boken igår och idag och har nu insett hur viktigt innergame verkligen är!

+1 alphaa, vore nice ! Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-26,21:03,
Inlägg: #14
Just don't give a fuck!
Vore sjukt nice alpha =)
2012-03-26,21:06,
Inlägg: #15
Just don't give a fuck!
Ladda upp den här istället så slipper man skicka massa pm hit o dit.
2012-03-26,21:17,
Inlägg: #16
Just don't give a fuck!
Här har ni alla den, den är inte jätte lång men tar upp viktiga faktorer och övningar du kan börja använda

(tacka Jaser, ni som vet vem det är, fick den av han)

http://www.sendspace.com/file/2idkpq
2012-03-26,21:21,
Inlägg: #17
Just don't give a fuck!
alpha dawg Skrev:Här har ni alla den, den är inte jätte lång men tar upp viktiga faktorer och övningar du kan börja använda

(tacka Jaser, ni som vet vem det är, fick den av han)

http://www.sendspace.com/file/2idkpq

Vi tackar dig o honom såklart också.
2012-03-26,21:24,
Inlägg: #18
Just don't give a fuck!
Tack så mycket =)
2012-03-27,00:54,
Inlägg: #19
Just don't give a fuck!
Danke Schön
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-27,00:57,
Inlägg: #20
Just don't give a fuck!
skulle också gärna få denSmile

edit: aha såg precis att du länkat den. Tackar!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  "Fuck yes!" or "No" Cogo 4 2,475 2015-09-07,15:32
Senaste inlägg:: Show boat

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}