LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Damnit.. this is bugging the shit out of me
2012-03-29,17:20,
Inlägg: #1
Damnit.. this is bugging the shit out of me
OKej det här me att tjejer i förhållande knullar med oss seducers..

hur fan blir det när VI har flickvän??

ja menar dom tjejer som ja har träffat under en längre period skulle ja aldrig kunna tänka mig att dom e otrogna mot mig.. men å andra sidan har jag aldrig gett dom min fulla bekräftelse så dom har ALLTID fått jaga mig.. o va vet ja.. dom kanske knullar runt dom me...

Jag VET också att dom får sin dos av alpha male av mig och behöver därmed inte söka sig till andra killar för det...

men finns det inte ännu en stor risk att dom gör det i förhållandet...

kommer fan aldrig kunna gifta mig eller ha ett längre förhållande o lite på en brud till 100 % efter vad jag har sätt...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:24,
Inlägg: #2
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Jag håller dem tjejerna jag träffar väldigt nära mig, dvs träffar dem regelbundet och ger dem vad dem vill ha. Detta får dem att enbart vilja ha mig och ännu mer av mig, dock kanske jag ger dem lite mixade versioner om vi ska ha förhållande eller inte :S
2012-03-29,17:29,
Inlägg: #3
Damnit.. this is bugging the shit out of me
yeah ofcourse, det är bra! men också standard...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:36,
Inlägg: #4
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Tänkt på samma sak, mitt förtroende till tjejer i förhållande har förändrats totalt
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-03-29,17:38,
Inlägg: #5
Damnit.. this is bugging the shit out of me
yeah men dom e också oftast tsm me chodes.. så de e så jävla mycket grejer att ha i åtanke...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:44,
Inlägg: #6
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Har för mig att Valle sa en sak som jag ser som en lösning. Bygg upp förhållandet så att hon investerar gaaaalet mycket i dig. Keep being alpha, var cocky & funny, utvecklas och inrikta dig på att få henne att investera som fan så borde du ganska säkert kunna konkurrera ut alla andra.

Menar, alpha + tung investering = win

EDIT: Sen som det nämndes, har aldrig hört om en alfas tjej varit otrogen, bara chodes flickvänner.
2012-03-29,17:51,
Inlägg: #7
Damnit.. this is bugging the shit out of me
devil Skrev:yeah men dom e också oftast tsm me chodes.. så de e så jävla mycket grejer att ha i åtanke...

Precis, skillnaden är den att du VET att du är the shit. Skulle det mot all förmodan hända, GO TO HELL, livet är för kort för att bry sig alltför mycket om det. Samtidigt när du är i tjejens *RAS-system(Reticular Activation System), vilket du ofta blir när hon är INTO you om du är en attraktiv son of a bitch, så har hon inte ens tid eller i åtanke att träffa någon annan, blir som ett filter, där du är den enda killen hon ser/fokuserar på. Hon är REAKTIV mot dig, så för istället ha kul ute på nattklubben, så smsar hon dig för att kolla om du har kul där hemma or whatever, för att försäkra sig om att du finns där och inte är med nån annan.


*Quick Definition: A micro brain system that evolved to allow humans to pay close attention to only things that are most important to them. The object of attention usually involves an event, item or relationship that preserves or increases the organism’s survival and replication value
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-29,17:53,
Inlägg: #8
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Arctic Skrev:Har för mig att Valle sa en sak som jag ser som en lösning. Bygg upp förhållandet så att hon investerar gaaaalet mycket i dig. Keep being alpha, var cocky & funny, utvecklas och inrikta dig på att få henne att investera som fan så borde du ganska säkert kunna konkurrera ut alla andra.

Menar, alpha + tung investering = win

EDIT: Sen som det nämndes, har aldrig hört om en alfas tjej varit otrogen, bara chodes flickvänner.


Precis, du vill få in dig i hennes RAS-system. Investering bygger mer attraktion, när du kommit till en viss nivå så blir hon kär -> förälskad -> (tillochmed besatt?) därav hamnar du i hennes tankebanor hela tiden, en lång loop, sålänge du håller ditt shit together.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-29,17:56,
Inlägg: #9
Damnit.. this is bugging the shit out of me
thx guys då är ja på rätt spår då.. för det är så mina "förhållanden" alltid sätt ut..
sen måste man dock få henne och känna sig uppskattad också... vilket var en tabbe ja gjorde i början av min "pua kariär"
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,17:57,
Inlägg: #10
Damnit.. this is bugging the shit out of me
devil Skrev:thx guys då är ja på rätt spår då.. för det är så mina "förhållanden" alltid sätt ut..
sen måste man dock få henne och känna sig uppskattad också... vilket var en tabbe ja gjorde i början av min "pua kariär"

Precis, extremt viktigt. Belöna gott beteende, bestraffa det dåliga (Compliance & defiance.)
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-29,18:05,
Inlägg: #11
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Ja, jag har kämpat med samma tankar under många många år.
Gör det fortfarande idag.

Först av allt, vissa tjejer har mycket mycket lättare för att vara otrogen än andra, vissa är tammefan extremt jävla lösaktiga medans andra har rätt grym moral (Euuh, så mycket moral en tjej kan ha, LOL).

Dock är jag 100% säker på att ALLA tjejer skulle kunna vara otrogna, bara någon med tillräckligt hög status tittar förbi. Kom ihåg, en flickas evolutionära syfte är att få en sån högt upp satt herre som möjligt i hiearkin.

Samtidigt är mäns syfte att sprida vår genetik till så jävla många snygga som möjligt för att säkra genetisk odödlighet, som det kallas.

Så om vi är i ett förhållande så skulle de flesta män (troligtvis alla) inte tveka en sekund att vara otrogen OM det var helt säker att det inte kom ut, dvs om vi satt i en jevla stuga i skogen långt ifrån omgivningen en natt och det knackar på random porrstjärna med våt t-shirt, de flesta skulle sätta på henne om hon förförde en.

Så egentligen är vi inte direkt så mycket bättre själv. Anledningen till att flickor är otrogen i så mycket större utsträckning än män idag är för att flickor KAN, dom har så extremt många val, till skillnad från average joe.

Men vad händer när män får grym status och därmed en jävla massa val? I stort sett alla män har då affärer (Tänk bill clinton, etc etc).
Människan är inte monogam av naturen och därmed är otrohet rent biologiskt helt rationellt.

Anyway, det finns saker som förminskar riskerna något enormt -> Alltid ha makten i förhållandet, alltid ge henne perceptionen att hon är mer investerad i dig och förhållandet än tvärtom, då och då ge henne fear of loss så hon inte alltid 100% vet att hon har dig no matter what -> Vi uppskattar sällan det vi har förens vi håller på att förlora det. Visa preselection, hon ska VETA att du när som helst kan gå ut och fixa någon annan. Hon ska vara STOLT över att det är hon som lyckats få dig och ingen annan. Hon ska känna respekt för dig, se upp till dig, du ska vara "mannen i hennes liv" or whatever, den hon söker sig till när hon behöver någon stabil att luta sig emot osv osv. Detta förminskar risken något enormt och jag har grymt svårt att tro att min flicka skulle vara otrogen mot mig -> Förutsatt att inte mark wahlberg eller brad pitt inte dyker upp framför hennes dörr någon dag. Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-29,21:27,
Inlägg: #12
Damnit.. this is bugging the shit out of me
Skaffa en tjej med sunda kristna värderingar Wink
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dont shit where you eat? Doit 3 1,816 2018-04-07,21:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,159 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot
  Juliens senaste video - real hardcore player shit slyngel 21 7,752 2012-06-13,00:23
Senaste inlägg:: vinividivici
  Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat? panto 5 2,206 2012-03-25,04:24
Senaste inlägg:: vinividivici
  Shit-Test / Congruence test JohnStealth 8 2,841 2012-03-19,13:56
Senaste inlägg:: premium
  Shit-test Rushdi 2 1,466 2012-02-28,14:16
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}