LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Juliens senaste video - real hardcore player shit
2012-06-09,15:49,
Inlägg: #1
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Att spela på romantiska känslor är något som tagits upp väldigt lite i pick up, ändå är det alltid vad man hör om dessa klassiska skitstövlar gång på gång. "Jävla SVIN, han sa att han älskade mig, ÅÅÅÅÅH HUR KAN HAN GÖRA SÅ HÄR MOT MIG!?"

Ingen kan anklaga Julien för att vara en snäll pojke efter dom har sett den här videon och allt han berättar är inte direkt supersympatiskt. Oförskämt underhållande och tankeväckande video dock, känns lite som en frisk fläkt.

[video=youtube;eFuMi36mg2k]http://www.youtube.com/watch?v=eFuMi36mg2k&feature=g-u-u[/video]
2012-06-10,00:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-10,00:51 av {2} Sux.)
Inlägg: #2
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Hahaha riktig lirare.

Edit: Även om det är doucheit så håller jag med.

Gör vad fan du vill.

Känner du för att skapa drama för att det skulle underhålla dig så gör det. Du har inget ansvar för att världen ska vara ett stort cumbaja läger. Om du inte värdesätter ditt förhållande tillräckligt mycket och du känner för att vara otrogen så var det.

Är det "Varmalfa"? Nope. Men du lever ditt liv för dig i första hand. Allt annat kommer i andrahand.
2012-06-10,12:36,
Inlägg: #3
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Hur fan ska man få igenom ens 10% av det han säger utan att framstå som en needy chode som fallit för tjejen helt utan att ens känna henne?
2012-06-10,13:23,
Inlägg: #4
Juliens senaste video - real hardcore player shit
GBG Skrev:Hur fan ska man få igenom ens 10% av det han säger utan att framstå som en needy chode som fallit för tjejen helt utan att ens känna henne?

Subkommunikation baby. Om du inte "är needy" (på riktigt) så kommer detta märkas direkt, du kan i stort sett göra vad du vill.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-10,17:05,
Inlägg: #5
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Evilvalle Skrev:Subkommunikation baby. Om du inte "är needy" (på riktigt) så kommer detta märkas direkt, du kan i stort sett göra vad du vill.

Mao inget en nybörjare bör hålla på med?
2012-06-10,17:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-10,17:36 av {2} russel.)
Inlägg: #6
Juliens senaste video - real hardcore player shit
hahaha riktigt bra. En polare gamear såhär och han är uppe i tresiffrigt (lays). Exempel: Han träffade en brud på krogen och dagen efter skrev han sms som löd " fan jag kände verkligen något speciellt när jag pratade med dig, aldrig känt något liknande" bla bla sånt där smör snack, och hon vart helt såld direkt. Sen när de håller på att bli tillsammans frågar han vad hon skulle göra om han skulle vara otrogen och sådär håller han på, som en berg och dalbana.

Jag har länge undrat varför de köper hans "smör" snack, just för att det skulle framstå som väldigt needy och chodigt. Men den här filmen gjorde så att det klarna.



EDIT: Tjejerna gråter, blir förbannade, skrattar, stalkar etc. Tjejernas tjejkompisar söker kontakt(både genom att visa intresse eller vara arroganta). Han kan nästan komma undan med vad som helst.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-10,19:23,
Inlägg: #7
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Ja, man måste komma ihåg att "chode" är inget man direkt gör, det är nåt man är. Är man "cool" or whatever så kan man göra hur många chode-saker som helst och det kommer ändå komma från ett attraktivt-filter or whatever.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-10,19:53,
Inlägg: #8
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Hela den här grejjen är ju också ett ytterliggare bevis på att det är mycket "bullshit" eller "påhitt" som kommer ut från kvinnors munnar.



Hon "gillar" det innerst inne.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-10,19:56,
Inlägg: #9
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Ah alltså mer än att vara needy så är man ju väldigt reaktiv mot vad hon gör, grejen att hon är med en annan kille. Det känns som att detta säger emot en av grundreglerna? Eller är det samma sak här, att genom kommunikationen är man reaktiv men inte genom subkommunikationen?
This male spider is trying to pick up the scent of a female with organs on his legs
2012-06-10,19:58,
Inlägg: #10
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Eresus Skrev:Ah alltså mer än att vara needy så är man ju väldigt reaktiv mot vad hon gör, grejen att hon är med en annan kille. Det känns som att detta säger emot en av grundreglerna? Eller är det samma sak här, att genom kommunikationen är man reaktiv men inte genom subkommunikationen?

Its all about subcommunication, du kan vara hur needy som helst med kommunikationen, IT DOES NOT MATTER
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-10,21:39,
Inlägg: #11
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Fick ett guldläge nu att pröva det här ikväll. Jag träffade en norsk tjej i en hotellbar för två månader sen som jag hade helt sjuk kemi och amazing sex med. Vi har hörts på FB sen dess och tanken var att vi skulle spendera en kväll och natt ihop igen när hon passerar förbi Stockholm. Så skrev hon plötsligt att hon hade ändrat sig, för att jag såg det bara som ett one night stand och inte var intresserad av henne som person och bla bla bla. Förstod nästan att det skulle bli så då jag svarat rätt kort på hennes bibellånga fbmess.

Iallafall, med inspiration från Julien svarade jag att jag har varit jättestressad på jobbet, att hon sårar MIG genom att antyda att det bara var ett ONS, trodde vi hade något speciellt, men fine, vill hon bara kasta bort det så too bad. Efter hon svarade på det så "erkände" jag att jag har svårt att öppna upp mig, jag är rädd för att känna för starkt när hon bor så långt bort bla bla. Long story short vi skall ses imorgon och hon längtar sååå mycket.

Kan ju säga att jag aldrig hade skrivit såhär om det inte var för videon. Garanterat första gången jag sagt till en tjej att jag "känner mig sårad" sen jag kom i kontakt med communityt iallafall...
2012-06-10,21:52,
Inlägg: #12
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Förövrigt förespår jag att detta lilla klipp kommer bli det nya "beastmode", nästa RSD gimmick som kommer skapa stor förldelse med alla okalibrerade rsdfanboys Big Grin

This will be fun.
2012-06-10,21:54,
Inlägg: #13
Juliens senaste video - real hardcore player shit
ye man, inga problem att säga att man är sårad osv osv, good stuff!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-11,00:39,
Inlägg: #14
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Slyngel, var det du sa genuint på nåt plan eller bara hittepå? Moraliserar absolut inte, ärlig fråga. Känns dock som att det borde gå (utan att ha dåliga konsekvenser dvs) i vilket fall, vare sig det är ett uttryck för något man känner litegrann eller nåt man gör för self amusement. Men yeah, känns också som att det är vääldigt lätt att misstolka också, typ "ljug din väg into her panties och schappa" eller "AHMEN DET ÄR OK ATT VARA NEEDY!!".
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-11,01:43,
Inlägg: #15
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Evilvalle Skrev:Subkommunikation baby. Om du inte "är needy" (på riktigt) så kommer detta märkas direkt, du kan i stort sett göra vad du vill.

GBG Skrev:Mao inget en nybörjare bör hålla på med?

Det Evilvalle har tipsat om tidigare är att gå fram till tjejer med målet att bli blown out. Du behöver inte få en drink i ansiktet men det kommer göra dig väldigt icke-needy. Efter att ha gjort detta några få gånger så kommer du förstå.
2012-06-11,12:49,
Inlägg: #16
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Vettorazzi Skrev:Slyngel, var det du sa genuint på nåt plan eller bara hittepå? Moraliserar absolut inte, ärlig fråga. Känns dock som att det borde gå (utan att ha dåliga konsekvenser dvs) i vilket fall, vare sig det är ett uttryck för något man känner litegrann eller nåt man gör för self amusement. Men yeah, känns också som att det är vääldigt lätt att misstolka också, typ "ljug din väg into her panties och schappa" eller "AHMEN DET ÄR OK ATT VARA NEEDY!!".

Ja, det finns en kärna av sanning i det jag skrev. Jag är väl snarare mer irriterad än sårad och är inte direkt känslomässigt investerad, men mitt huvudbudskap är att jag tycker det är synd och rent ut sagt korkat att hon skall slänga bort denna chans. Det jag tänker är "men släpp sargen för fan, kom hit så knullar vi och har det bra, tänk inte så mycket". Det finns säkert massvis av olika sätt jag skulle kunna förmedlat mitt budskap, men jag tror det är rätt att ta en lite mjukare approach i det här fallet.
2012-06-12,13:17,
Inlägg: #17
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Haha.. Testade det här på en tjej jag hookade på internet. Har inte ens pratat med varandra i telefon men hon har fått känslor för mig osv skriver i sina 10 sms hon skickar varje dag. Har kört saker som "kan inte sluta tänka på dig", "har aldrig känt såhär förut", "rädd att bli sårad", "vet inte om jag vågar öppna upp mig igen".

Men har bara testat på en så hon kanske hade varit likadan ändå. Får köra det på några flera innan jag vågar dra några slutsatser.
2012-06-12,13:51,
Inlägg: #18
Juliens senaste video - real hardcore player shit
hahaha playing around with those women
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-12,21:12,
Inlägg: #19
Juliens senaste video - real hardcore player shit
TheD Skrev:Haha.. Testade det här på en tjej jag hookade på internet. Har inte ens pratat med varandra i telefon men hon har fått känslor för mig osv skriver i sina 10 sms hon skickar varje dag. Har kört saker som "kan inte sluta tänka på dig", "har aldrig känt såhär förut", "rädd att bli sårad", "vet inte om jag vågar öppna upp mig igen".

Men har bara testat på en så hon kanske hade varit likadan ändå. Får köra det på några flera innan jag vågar dra några slutsatser.

Damn, aldrig tagit det så långt.

Detta ska jag experimentera med!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-12,23:10,
Inlägg: #20
Juliens senaste video - real hardcore player shit
Aahahahaahahahahhahahah that's eeeevüüüüüüüüüül!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dont shit where you eat? Doit 3 1,822 2018-04-07,21:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Drivkraften till player livsstil. Orsaker? tay 9 4,150 2016-03-12,13:20
Senaste inlägg:: Archidas
  Kan man ärva Player genetics från sin far? Trerike 0 907 2015-08-21,18:03
Senaste inlägg:: Trerike
  Senaste night game från GLL selected 20 12,514 2014-08-25,21:50
Senaste inlägg:: ångest101
  Skön Elliott video (Action over all) godsgift 3 1,941 2014-03-04,10:02
Senaste inlägg:: Commander
  Bra rsd Todd video. tay 0 1,078 2013-12-31,12:37
Senaste inlägg:: tay
  RSD Alex 201x Video Evilvalle 5 2,831 2013-08-13,01:18
Senaste inlägg:: Sux
  Riiiiktigt bra video med tyler Evilvalle 3 1,957 2013-04-19,18:08
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ny Tyler-video - Work yourself into a "Process oriented trance" TonightIsTheNight 0 879 2013-03-21,13:28
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,161 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}