LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hala tjejer
2012-04-01,16:54,
Inlägg: #1
Hala tjejer
Det här är en situation som händer ibland. Jag öppnar en het tjej direct, hon skrattar, svarar på tilltal, jag lyfter upp henne, är fysisk, hon gör inte precis motstånd men hon känns hal som hon är på väg därifrån hela tiden.

Igår. Ser en tjej som är precis min typ i kroppen, liten och petite men ändå med schysst midja, röv och tuttar. Öppnar henne med "hey, du passerar mig INTE utan en dans! Faan, varför är du så jävla liten och het för? Blir ju helt tokig" osv. Hon lyser upp, fnissar och skrattar, vi dansar, jag är väldigt fysisk men det känns ändå ljummet på nåt sätt. Hennes kompis försöker dra iväg henne, jag förhindrar detta med mina svällande muskler. Hon stannar ett tag till sen sticker hon väg igen.

Ser henne med en annan kille. Chillar en stund och roar mig på annat håll så länge, sen går jag in. Samma som förut, hon skrattar och är glad, jag lyfter henne men så fort jag släpper ner henne vänder hon sig om mot andra killen igen.. Det känns som jag bara jagar, all pull ingen push. Gav upp till slut.

Vettefan om jag nånsin lyckats vända en sån här situation. Oftast tycker jag det känns redan från första början om det finns potential med en tjej. Känns hon lite hal har det aldrig blivit nåt, kanske på sin höjd ett hångel.
Kanske jag skulle pushat ännu mer? Typ slängt henne över axlarna och kidnappat henne till en annan del av klubben, men då hade hon väl bara sprungit iväg igen. Kanske är det helt enkelt så att hon är för "snäll" och har svårt att avvisa killar? Blir sjukt frustrerad av dessa blandade signaler, ok om hon ber mig dra åt helvete, men när hon skrattar och ler åt mig blir det mindfuck.
2012-04-01,18:53,
Inlägg: #2
Hala tjejer
Kände samma sak i helgen. Så jag kidnappade precis som du sa.
En brud började hångla osv men vänninorna kom och drog bort henne under fniss.
Nästa tjej bara fortsatte vara ljummen. Visade sjuuuukt mkt intresse. Men ändå no-go.
Kanske borde man göra nån slags take away-type shit?
Eller så är inte belief 100 % att man redan har henne. Jag känner efter, och drar slutsatsen, "ljummen vibe". Istället för HELL YEAH IT IS ÖN LIKE DONKEY KONG!!!

Tror på belief. Mer action. Mer utgång. I hope
2012-04-01,20:53,
Inlägg: #3
Hala tjejer
Dude... det är alltid ON tills du bestämmer att det är över..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-02,19:40,
Inlägg: #4
Hala tjejer
Så hur föreslår du hur man ska agera i en sådan situation?
Tror en anledning till att dom ger blandade signaler är att jag själv gör det, i tal och handling är jag väldigt självsäker men något är ändå off i min subkommunikation. En inkongruens som dom känner. Kortsiktigt är det svårt att göra något åt detta förutom att sticka iväg och fortsätta bygga socialt momentum med andra tjejer och sen återkomma med ett skönare state, men det blir svårt att inte hamna i en jekligt reaktiv och jagande frame där gentemot henne.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,403 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,567 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,720 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,374 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101
  Trakasseringar mot tjejer i Norge krokodilen 1 1,434 2014-08-16,22:32
Senaste inlägg:: SvaMp_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}