LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kvalificering - lite edition.
2012-02-17,00:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-17,00:50 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #1
Kvalificering - lite edition.
Tja folks.



Vill ta upp ett ämne som är jävligt good shit, som jag nästan slutat tänka på och som egentligen spelar jävligt stor roll i raggningssyfte nämligen: KVALIFIKATION!






[Image: 300.ramsay.hellskitchen.070808.jpg]
"En man med high standard's i köket som deltagare försöker leva upp till!"









- Varför då, jag vill ju bara därifrån med tjejen!


Ptja, du vet varför du vill ha tjejen. MEN hon vet inte varför, thats why!
Hon vill inte känna sig utvald endast för sitt utseende, inte till en början iallafall. Det ger även ett sken utav att du är den som väljer, och inte HON. Det kommunicerar även att du är från en högre position. Personen som får frågorna kvalificerar sig och måste "bevisa" sig själv värdiga till varför de ska få hänga med dig! Finns myyyycket material därute som går igenom det här bättre.

Kvalificering är också ett jävligt bra verktyg för att se hur bra det går för dig, med ditt target - Ju mer de uppvisar inför dig, ju mer bryr de sig om vad du tycker om dem och desto mer investering!

När jag tänker tillbaka på detta back in the old days, innan jag började med game. De fanns tjejer som kvalificerade sig själva med frågor som:

Vad för slags tjej är du ute efter?

That's a fat IOI, många tjejer ställer inte den frågan om hon verkligen inte vill bli kvalificerad till max och finner dig attraktiv! TJEJEN vill bli kvalificerad av dig, you're the shit, you're the man, du som bestämmer i huset!







- Så varför är det bra att kvalificera?


Well, det subkommuniceras på olika sätt. Tänk dig att du sitter på arbetsintervju med din nya chef, han frågar dig om du kan X eller Y. Eftersom du behöver det här jobbet så MÅSTE du kunna detta, annars vill inte chefen investera i dig (Anställa dig till företaget) Det är precis samma sak med kvalificering i detta fall, tjejen kommer förstå att om hon inte lever upp till dina förväntningar så kommer du inte vilja investera mer i henne.

INGA STANDARDS

*Snubben tar allt han kommer över, troligtvis inga andra tjejer i sitt liv.
*Det är inget speciellt eller unikt med dig, jag nöjer mig med dig som du är för jag har inga andra val. Jag är glad nog att jag fann dig, så jag får leva ut det sexuella.
*Att vara med mig, får dig att känna dig helt vanlig och uttnyttjad.


STANDARDS:

*Jag har många val när det kommer till kvinnor.
*Om jag gillar dig så är det mer än bara ditt utseende. Det är för att du är speciell och en unik människa som lever upp till mina förväntningar.
*Jag kommer bara vara med kvalitétskvinnor, och det är du.


MEN det är en hårfin linje att kvalificera henne alldeles för mycket och för lite. En annan KEY är INVESTERING, hon vill känna investering i eran relation!


För mycket: Hon kommer tro att du är en lätt match, och tappa sitt intresse.


För lite: Hon kommer tro att du inte är intresserad överhuvudtaget och kommer därför tappa intresset för dig.





- Så hur kvalificerar man och när ska man sluta?

Kvalificering tar aldrig slut, man kan till och med börja med det om man VET att man har ATTRAKTION! sålänge ATTRAKTIONEN finns där så kommer hon kvalificera sig, vilket i sin tur leder till INVESTERING --> Hon börjar rationalisera för sig själv att "shit this guy is cool, eftersom jag kvalificerar mig, så måste jag gilla honom!"

Så för att få henne att investera mer så BÖR DU kvalificera mera!
Det finns mycket olika kvalificeringstekniker där ute. Läs Venusians art handbook, Lovesystems etc. Skriv upp dina egna standards vad du är ute efter hos en tjej:

Snäll
Omtänksam
Social
Söt
Bra på att laga mat. etc.etc.


- Jag gillar tjejer som tar för sig när det ska sexas, hur är dudå?
Här kan du byta ut sexas till vad som helst, äventyrlig, lagar bra mat etc.
- Är du äventyrlig?
- Lagar du bra mat?
- Har du stor tv?
- Din största dröm här i livet?



Erbjud henne en stjärna om hon gör något du gillar, kan vara t.ex köpa dig en öl etc.

- Oh, nice tack för bärsen. Jag ger dig en stjärna för det, när du nått upp till 5 stjärnor så vinner ett special pris!

- Oj, du förtjänade precis en stjärna! När du nått upp till 5 stjärnor så vinner du ett special pris

Vidare till:

- Grymt, nu har du två stjärnor, känn dig speciell. Det är inte många som har det

Key är att du belönar hennes beteende, du visar vad du gillar. Och när hon får reda på det så kommer hon fortsätta att visa sitt goda beteende, och anpassa sig efter din standard och därefter mer investering!






Well, detta var bara en touch på ämnet ut och experimentera, dela med er era teorier/synpunkter. Over and out! / Silentshot.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-17,00:54,
Inlägg: #2
Kvalificering - lite edition.
this is the shizzle!
The fist of Iron
2012-02-17,01:05,
Inlägg: #3
Kvalificering - lite edition.
Såja, gillar denna artikel silentboy!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-17,03:36,
Inlägg: #4
Kvalificering - lite edition.
Härligt keep them coming Wink
2012-02-17,11:58,
Inlägg: #5
Kvalificering - lite edition.
Bra skrivet, det tackar man för! Ska testa "stjärnorna" nästa gång jag är ute.
2012-02-17,13:34,
Inlägg: #6
Kvalificering - lite edition.
Najs! Fyll på med kvalitativa poster av det här slaget så har vi snart en bra stomme för forumet. Valle, do your tricks.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-17,14:43,
Inlägg: #7
Kvalificering - lite edition.
Yeah artiklar kommer upp framåt kvällen
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-17,21:09,
Inlägg: #8
Kvalificering - lite edition.
Toledo Skrev:Extremt bra artikel! Blev helt amazed att jag bara gett cred till tjejer för deras utseende, t.ex om dom är långa. Lär fan sluta med det och ge dom cred för dom är smarta och ge dom stjärnor.

Tips på the special gift efter 5 stjärnor?

Yeah, märks att Simon lärt mycket av sin mästare Wink.

Anyway, som sagt, att kvalificera på annat än utseende kan vara sjuuukt effektivt och få henne som besatt i dig. Med detta kan man också bygga väldigt starka connections vilket kan vara väldigt tillfredsställande.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-18,01:25,
Inlägg: #9
Kvalificering - lite edition.
awesome man, sjukt kul att leka runt och experimentera med det här
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-02-18,19:20,
Inlägg: #10
Kvalificering - lite edition.
Toledo Skrev:Tips på the special gift efter 5 stjärnor?


En dejt med dig! Wink
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-13,23:56,
Inlägg: #11
Kvalificering - lite edition.
om jag står med en tjej som jag precis öppnat, ska jag börja kvalificera mig för henne? Typ genom fråga vad är det galnaste du har gjort? Eller vad är det som gör dig speciell? Och när hon svarar så ska jag typ belöna henne?
2012-03-14,00:00,
Inlägg: #12
Kvalificering - lite edition.
premium Skrev:om jag står med en tjej som jag precis öppnat, ska jag börja kvalificera mig för henne? Typ genom fråga vad är det galnaste du har gjort? Eller vad är det som gör dig speciell? Och när hon svarar så ska jag typ belöna henne?

Varför ska du kvalificera dig för henne? hela grundprincipen är ju att hon ska kvalificera sig för dig.

Exempel:

Insecureboy: Jag gillar tjejer som tränar.
HB: Jag älskar att träna. (Hon kvalificerar sig)
Du belönar henne.

Insecureboy: Vad är det mest sjuka du har gjort?
HB: När jag var i bla bla så gjorde jag bla bla (Hon kvalificerar sig)
Belöna.

Etc etc
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-14,00:10,
Inlägg: #13
Kvalificering - lite edition.
Insecureboy Skrev:Varför ska du kvalificera dig för henne? hela grundprincipen är ju att hon ska kvalificera sig för dig.

Exempel:

Insecureboy: Jag gillar tjejer som tränar.
HB: Jag älskar att träna. (Hon kvalificerar sig)
Du belönar henne.

Insecureboy: Vad är det mest sjuka du har gjort?
HB: När jag var i bla bla så gjorde jag bla bla (Hon kvalificerar sig)
Belöna.

Etc etc

Blandade ihop, kan inte skilja på alla dessa termer inom PUA. Men jag förstår vad du menar ville bara få det bekräftat så att jag förstod tråden på rätt sätt.
2012-03-14,16:54,
Inlägg: #14
Kvalificering - lite edition.
Jag börjar kvalificiera från början till slut... forever.. Gör hon nått jag gillar säger fucking awsome, gör hon nått ja inte gillar säger ja att det där sög.

Du väcker både positiva och negativa känslor hos henne vilket får henne hooked!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-14,19:32,
Inlägg: #15
Kvalificering - lite edition.
Toledo Skrev:Lite tips på kvalificerings frågor.

1. "What's the most exciting thing you've ever done?"
2. "What are your talents/specialties/what makes you unique?"
3. "If you could live anywhere in the world, where would it be and why?"
4. "If there is one thing that you could do for the rest of yor life, what would it be?"
5. "What's something wierd about you?" (They tend to not answer this one as much)
6. "What do you do for fun, (besides school/work)?"
7. "What's a significant event in your life?"

I don't know about you guys, men jag tycker det här är rätt kassa exempel på kvalificering. Jag ser bara sju stycken helt vanliga frågor.
2012-03-14,19:32,
Inlägg: #16
Kvalificering - lite edition.
devil Skrev:Jag börjar kvalificiera från början till slut... forever.. Gör hon nått jag gillar säger fucking awsome, gör hon nått ja inte gillar säger ja att det där sög.

Du väcker både positiva och negativa känslor hos henne vilket får henne hooked!

Yep precis, det är en ständigt pågående process.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-14,22:47,
Inlägg: #17
Kvalificering - lite edition.
Poiuert Skrev:I don't know about you guys, men jag tycker det här är rätt kassa exempel på kvalificering. Jag ser bara sju stycken helt vanliga frågor.

Agree 110%. Verkar dessutom vara slut-på-samtals-ämnen-frågor
2012-04-01,23:56,
Inlägg: #18
Kvalificering - lite edition.
Poiuert Skrev:I don't know about you guys, men jag tycker det här är rätt kassa exempel på kvalificering. Jag ser bara sju stycken helt vanliga frågor.

Tycker dem är bra shit, vad är det som inte är bra med dom menaru?
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-03,11:04,
Inlägg: #19
Kvalificering - lite edition.
Bra tråd!! Detta är kraftfullt.
2012-04-03,21:29,
Inlägg: #20
Kvalificering - lite edition.
Hur gör man om hon verkligen bara säger massa värdelöst då?

Pratade med en skitsnygg tjej, frågade vad hon jobbar med/studerar
-Arbetslös

Men vad har du för lpaner då?
-Vet inte faktiskt

Massa sånt, hon var riktigt snygg och jag ville bara sätta henne men hahah hon gjorde det inte lätt med kvalifikaitonen. Vad skulle ni gjort?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dansgolv med lite folk och man är själv? Spade 4 1,943 2012-07-21,19:22
Senaste inlägg:: Spade

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}