LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dansgolv med lite folk och man är själv?
2012-07-21,08:12,
Inlägg: #1
Dansgolv med lite folk och man är själv?
En fråga vad gör ni om det finns ett dansgolv med lite folk och man är själv? Hade en söt tjej på G men tappade henne, gick inte direkt fram när hon kom nära och dansade, fan! Och när jag såg henne igen var hon med sin kompis på dansgolvet och jag var själv.

Tappade state lite redan innan när kompisen började med en tjej och jag fick dansa lite halvt själv. Tycker det är kul att dansa och är där jag får oftast mest blickar men är fan tungt när jag är själv, känner sig som en looser. Ibland har jag bara skitit i det för att jag haft lust.

Kan man ens se ut att ha high value när man är själv på ett dansgolv? Eller är det bara att gå in och öppna fort som fan?
2012-07-21,12:29,
Inlägg: #2
Dansgolv med lite folk och man är själv?
Öppna fort som fan är key. Jag tycker också att det är skitviktigt med kino. Fram med händern och höfterna SÅ FORT du börjar dansa med en brud. Och gör samma sak med alla hennes kompisar om hon har några. Grejen är 1. Att man ska visa sig komfortabel med kroppskontakt; 2. Att det faktiskt ser weirdare ut med en kille som INTE tar för sig på dansgolvet än en som vågar vara fysisk. Dans är ju egentligen bara en proxy för sex.
2012-07-21,16:14,
Inlägg: #3
Dansgolv med lite folk och man är själv?
Spade Skrev:Kan man ens se ut att ha high value när man är själv på ett dansgolv? Eller är det bara att gå in och öppna fort som fan?

Yup. Har helt seriöst knullat enbart på grund av att jag dansat själv på ett dansgolv (HELT själv) för att jag haft lust och ej brytt mig om hur jag ser ut. När du är bland folk är det givetvis ännu lättare. Men om du i den sekunden snarare är där för att träffa tjejer än att dansa som ett retard är det dags att öppna. Ju mer du skjuter upp det desto fler rejections får du ta innan du kommer i form, pretty much.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-21,19:22,
Inlägg: #4
Dansgolv med lite folk och man är själv?
Haha,Vettorazzi "HELT själv" Härligt! Jag får helt enkelt sluta bry mig och ha kul, det är då jag knappt fattar det är sant hur bra tjejer reagerar. Är dålig på att köra kino fort ska tänka på det. Blir utgång ikväll så får lägga det på minnet!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kvalificering - lite edition. Silentshot 27 11,535 2012-04-06,16:59
Senaste inlägg:: Poiuert

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}