LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
2012-04-03,19:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-03,19:51 av {2} devil.)
Inlägg: #1
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
[SIZE="4"]IOIs[/SIZE]

Vad är en IOI? En Indicator of interest. Ett tecken på att hon är intresserad...
IOIs var något som gav mig falskt självförtroende när jag började med pickup. Lekte hon med håret var det grönt ljus... jag fick fortsätta köra på... Detta är hur välidgt många nya också använder IOIs.
Lite som att vara en bil och hon är en trafik lampa. Man väntar på att få grönt ljus för att få köra och får man inget grönt ljus så har man massa flashiga tekniker för att se till så det blir ett grönt ljus...


Men vem är det egentligen som leder hela interaktionen då?



[video=youtube;koDQ0JVtkWI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=koDQ0JVtkWI#![/video]


(Damn, tittade precis utanför fönstret och ser att det har börjat en mysig snöstorm... Det är ju för fan april! Lägg av!!
Anyway, tillbaka till artikeln...)


[SIZE="4"]Dom klassiska IOIs som man brukar få lära sig i pickup är bl.a[/SIZE]

Hon leker med håret.
Hon har stark ögonkontakt.
Hon tittar ner när du tittar på henne.
Hon kvalificerar sig för dig.
Hon börjar prata med dig när du är tyst.
Hon fnittrar mycket.
Hon rör dig.
Hon ler.
Hon har öppet kroppsspråk som är riktat mot dig.
Hon retas med dig.

och många fler.


Alla dessa är väldigt bra saker och efter ett tag tänker du inte ens medvetet på dom längre. (Bl.a för att du inte behöver hennes tillåtelse längre men även för att det är inte enskilda signaler i sig som får dig att se om hon gillar dig eller inte utan det blir helheten i allt som händer... ja vet att det där lät komplicerat men lite mer erfarna grabbar kommer föstå precis vad jag menar)


MEN när jag är ute ser jag knappt dessa IOIs längre. Ända gången jag kanske tittar efter dessa är om tjejen sitter en bit bort ifrån mig och tillochmed då litar jag inte på dom så mycket för det finns EN sak som kommer berätta allt om ifall hon gillar dig eller inte. Och gillar hon dig lite gran kommer denna grej göra henne MER intresserad samtidigt som den sätter dig i en position för att closea mycket enklare, skapa en större trygghet med varandra OCH ge dig info på hur bekväm hon faktiskt är med dig.

Kan någon gissa vad det är?



[SIZE="4"]ESKALATION![/SIZE]

När jag slänger min arm runt henne och håller om henne... Hur bekväm är hon med det? Är hon inte jätte bekväm? Håll kvar den som att det vore no big deal tills hon blir bekväm, alternativt ta bort den och släng om den igen om en liten stund.

Gillade hon det och rörde sig ännu närmare? GREAT! Eskalera lite till..

[SIZE="4"]Det attraktivaste du kan göra att eskalera[/SIZE]


Även om hon inte är all in på det i början kommer du
1. veta hur bekväm hon är med det.
2. göra henne mer bekväm med det och
3. öka den sexuella spänningen snabbt.

Eskalation behöver inte bara vara fysiskt... Stirra djupt i hennes ögon o rör dig närmare henne medans du pratar utan att gå in för kyssen.


Utan eskalation kommer konversationen snabbt att dö ut.
Utan eskalation kommer du bli en av dom 90% pussies på klubben som inte vågar göra någonting...


Och genom eskalation kommer jag veta hur bekväm hon är med mig.
Hon KAN INTE ge mig rött ljus..
Eskalerar jag och slänger min arm runt henne och hon är obekväm med det vet jag att det är ungefär därifrån ja ska jobba mig frammåt. Finns bara grönt o gult ljus

GRÖNT : GO!
GULT : Slow down for a bit..

Visst finns det rött men det ser du såhär :

RÖTT : Hon går därifrån

Fast å andra sidan kanske hon bara behövde kissa eller ta en drink.. Öppna igen senare och kör på igen.

BE A FUCKING BADBOY OCH KÖR GASEN I BOTTEN OCH GASA FÖRBI VARENDA JÄVLA TRAFIKLAMPA! SAKTA NER PÅ GULT OCH GASA MER PÅ GRÖNT! FINNS INGA RÖDA LJUS SÅ LÄNGE HON E KVAR BREDVID DIG!

DETTA ÄR ATTRAKTIVT!


[SIZE="4"]Ett litet exempel:[/SIZE]

Nu i helgen satt ja me en tjej i soffan o pratade på en klubb. Hon tittade bort från mig. Armarna och benen i kors.. Gav korta svar.. fnittrade lite gran ibland men var allmänt obekväm..

Den gamla Devil hade snabbt dragit därifrån, men jag persistade för jag VISSTE att hon var intresserad.


HUR?


För när jag väl var fysisk med henne så drog hon sig inte undan även om hon försökte spela kall..

Hade inte gjort nån kino alls innan ja berättade om nån vampyr serie och bet henne på axlen och hon gillade det.
Gick sedan vidare på att ta henne på låren, ryggen o halsen och hon var fortfarande kvar bredvid mig även om hennes kroppspråk fortfarande var skit.. INGE leka med håret, ingen ögon kontakt.. nästan inget återupptagande av konversationen.
Ejectade efter ett tag för att ja skulle pissa fast jag visste att det var ON.

Sen jagade hon mig runt på klubben och ja fick proximity från henne flera gånger och när ja åter öppnade henne ett par gånger va hon väldigt fnittrig och all over me. Detta från att ha haft det sämsta kroppspråket en tjej kan ha. Gullig brud...



[SIZE="4"]Så sammanfattningen av hela denna artikel är : [/SIZE]

Vänta inte på grönt ljus för att eskalera... Eskalera och kör på tills du får ett gult eller ett rött ljus.
Hur lite hon än gillade dig innan så kommer hon gilla dig mer efter att du har eskalerat även om hon verkar obekväm för du var en riktigt man och hade bollar nog att våga eskalera utan att hon gav dig tillåtelse till skillnad från 90 % av alla andra grabbar på klubben. Du får även info på ungefär hur bekväm hon är med dig och vart det är du ska börja jobba frammåt ifrån.
JAG leder och hon kan få ge lite input på ifall hon tycker att det går för fort fram.
Ger hon dig massa IOIS så awsome, kör på, men vänta inte på dom! och bara för att hon inte ger dig dom så ska du inte för snabbt dra slutsasten att hon inte är intresserad.

Happy sarging!



[SIZE="4"]Peace![/SIZE]
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-03,20:12,
Inlägg: #2
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
Grym artikel Devil !!! Gult och grönt ljus!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-03,20:25,
Inlägg: #3
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
I like this one alot Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-03,21:41,
Inlägg: #4
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
Bra skrivet, bara att köra på
2012-04-03,22:14,
Inlägg: #5
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
Bra skrivet Devil!

Jag gillar även att eskalera genom att ge massage, kan vara svårt på klubbar men hemmafester och andra ställen funkar det utmärkt på, att få hon att bli van med att du rör henne.
2012-04-03,23:45,
Inlägg: #6
Artikel om IOIs. Vänta inte på grönt ljus!
alpha dawg Skrev:Jag gillar även att eskalera genom att ge massage, kan vara svårt på klubbar...

Nope..... Big Grin
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inte svara på tjejernas meddelande, och ringa upp senare SvaMp_ 6 4,177 2014-08-04,02:35
Senaste inlägg:: Player
  Damer får inte känslor för en snubbe förrän man har knullat Beerpong 18 13,791 2013-10-29,15:12
Senaste inlägg:: Dean

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}