LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
RSD Alex - Natural Instincts method
2012-04-04,15:40,
Någon ville ha denna, here you go, känner till ett par myself som året efter BCt där dom lärt sig denna "metod" legat med 50-70 flickor.

--------------------------------

The Natural Instinct Method

~ I am Enough. ~

- The true indication of interest (IOI) in natural game is when the girl gives you a ‘quiet and attentive’ reaction.

- Aim to be arousing, not attractive.

1. Create Initiative (Talk A Lot)

· Express a full range of emotions. You are arouse others by contrasting different emotions against each other.

· By expressing what you like, and expressing your personal boundaries you will naturally expressing a full range of emotions and be infinitely arousing.

· A good way to practise expressing a full range of emotions is to use words like ‘hate’ and ‘love’.

· Be impulsive, spontaneous, creative and unpredictable.

· Use a balanced combination of questions and statements, over time this will become natural.

· Too many nice emotions makes you a nice guy, too many negative emotions makes you an asshole. A combination makes you positive assertive, a nice guy with personal boundaries or an ALPHA MALE.

· Use ideas like plotlines, stories, cold reads and misinterpretations to facilitate expression.

· It’s much better to make verbal mistakes and be natural, than to be verbally perfect and unnatural. JUST TALK, work with what you’ve already said, don’t plan what you are about to say.

2. It’s Not What You Do, It’s What You Deal With – That Creates Good Interactions (Endure Tests)

· Its impossible to impress someone with what you say, you can only make an impression if you don’t let yourself get socially ‘pushed around’

· The true Demonstration of Higher Value (DHV) in natural game is when you endure/beat/pass a test.

· Cool people don’t demonstrate how cool they are, it becomes apparent over time – tangibly by beating tests.

· Enduring testing social situations gives the set a longer lifetime, the longer the set, the more arousal you give the girl, the better the result.

· Some basic example responses of ways to beat social tests:

o ‘Irrelevant’ (Credit Jeffy)

o ‘By that you mean something else’

o ‘I love you’

o ‘Relax’

o ‘Its all good/its fine’

o Ignore and keep talking

· Any time you endure a new social pressure or test (either a new success or a more intense embarrassment) you grow. Besting testing situations are the key to personal growth and self actualisation.

· If you fail four tests in a row and you are still being told to go-away or fuck off, then it’s time to move on, but it’s within social norms to persist up to four times and it be ok.

· There are both positive and negative tests, keep going when situations look negative and keep going even if things become uncomfortably positive. The longer the set the deeper the connection with the girl (or friend) and the better the pick up result.

· Each time you beat a test you expand you reality and become more comfortable in a wider range of situations, being more comfortable means more personal relaxation and more influence of arousal onto others.

· Beating tests are the tangible actions to personal transformation. Exactly like working out in a gym, endure stress in on instance to become stronger in the next.

· BE UNAPOLOGETIC – you are not doing anything morally or socially wrong, so don’t be in any way sorry for anything you do. Unapologetic is the key to becoming ‘cool’

3. It Doesn’t Matter Which Moves You Make, It Just Matters That You Are Making Moves. (Physically Escalate)

· Physical interaction is arousing

· Physicality will generate tests which you can beat and DHV

· Use a combination of escalation and push, sometimes intensify the physicality, others times let it fall away. All one time of physicality is predictable and therefore not arousing.

· The goal of the interaction is physical rapport, not sex on the floor in the bar, build physical comfort in the interaction so that you will be comfortable enough to spend time together later on a meet up or on the same night.

· Make out’s are not good for the pick up part of the interaction, but they are good for gathering new experiences, save the make outs until escalation can be taken much further.

· Four moves to facilitate smooth escalation are;

o Jewellery inspection

o Shoulder Push

o Brush and Lead

o Neck Kiss

· Bring the girl into your space, don’t invade hers, leading not intimidation.

(4.) Time Is Your Ally.

· Assume that it was take several hours before you have sex with a girl, trust that things will work out better the longer you are in the interaction.

· Follow the two hour rule, no pressure or outcome dependence for the first two hours

· If you are going to consummate an interaction on the first night its most likely going to happen around dawn, so no rush, embrace the moment at hand and let time do the work for you.

· Don’t rush yourself, the night or your girl, if you have it in your mind that ‘you are enough’ the relationship you are building with the person you have approached will naturally strengthen with time.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-04,16:05,
sen finns ju superlång version av denna på hans blogg, som tar omkring en timma att läsa, men bra skit anyway
2012-04-04,16:26,
Oh God, detta kommer göra många newbies hjärndöda.
2012-04-04,16:55,
Dhace Skrev:Oh God, detta kommer göra många newbies hjärndöda.

menar du på ett dåligt sätt?
jag tycker det är grymt bra skit om man gör det ordentligt
2012-04-04,17:12,
Om man FÖRSTÅR det är det verkligen awesome. RSD Alex är en av mina favoriter. Men i början är det inte oftast så lätt att förstå sånt här shit.

Innan man har ett stabilt game. DVS, konstant pulls då o då. Så är det lätt att man blir förvirrad av många av RSDs metoder, inner game osv, vilket fuckar upp folk totalt.
2012-04-04,17:34,
hmm...well, jag är verkligen inte i kategorin som gets constant pulls. har 5 lays bara.

Men tycker att alex ger bäst resultat av alla jag lyssnat på. Tycker mitt game utvecklas like a mufukker när jag går ut och kör enligt hans principer.

but maybe im wrong anyway....
2012-04-04,18:56,
Nej fan. Får du RESULTAT av hans metoder så gör du självklart rätt.

Men vet bara att rsd har en förmåga att förvirra newbies. Till o med tyler själv säger att man ska chilla med hela innergame och det djupare innan man har ett någorlunda stabilt game.
2012-04-04,19:10,
Jäävligt sparad. Inte läst nåt "material" på forever, men detta gillar jag SKARPT, verkligen precis det jag gått och tänkt på det senaste, blev precis EXTREMT pepp att dra ut!! Thx!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-05,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-10,02:38 av {2} Sux.)
2012-04-05,13:46,
läste en artikel av alex för ett tag sen som jag inte hittat igen, som gick ut på att du ska vara SÅ AVSLAPPNAD att du inte är rädd för att approacha. inte så hypead, utan så chill och relaxed, samt stå på hälarna skulle tydligen vara alfa. vet inte det där med hälarna men det gav mig nåt att fokusera på, daygame släppte som fan. Allt släpper, SÅ AVSLAPPNAD att social rädsla inte fiins, helt ärligt gick min AA ner till nöstan noll efter 1 h sömn på tåget och ut i mitt i dagen och dra en direkt approach. Sjuk skillnad.

Men det är bara approachen, hela avslappningsgamet är sjukt bra i set, han är king
2012-04-07,22:49,
Spider Skrev:läste en artikel av alex för ett tag sen som jag inte hittat igen, som gick ut på att du ska vara SÅ AVSLAPPNAD att du inte är rädd för att approacha. inte så hypead, utan så chill och relaxed, samt stå på hälarna skulle tydligen vara alfa. vet inte det där med hälarna men det gav mig nåt att fokusera på, daygame släppte som fan. Allt släpper, SÅ AVSLAPPNAD att social rädsla inte fiins, helt ärligt gick min AA ner till nöstan noll efter 1 h sömn på tåget och ut i mitt i dagen och dra en direkt approach. Sjuk skillnad.

Men det är bara approachen, hela avslappningsgamet är sjukt bra i set, han är king

tungt, låter jävligt bra det där. Att vara så pass avslappnad så man glömmer bort AA typ. Om du hittar artikeln igen så länka gärna Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-08,23:04,
Älskar alex shiteeeett!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-09,03:37,
Spider Skrev:läste en artikel av alex för ett tag sen som jag inte hittat igen, som gick ut på att du ska vara SÅ AVSLAPPNAD att du inte är rädd för att approacha. inte så hypead, utan så chill och relaxed, samt stå på hälarna skulle tydligen vara alfa. vet inte det där med hälarna men det gav mig nåt att fokusera på, daygame släppte som fan. Allt släpper, SÅ AVSLAPPNAD att social rädsla inte fiins, helt ärligt gick min AA ner till nöstan noll efter 1 h sömn på tåget och ut i mitt i dagen och dra en direkt approach. Sjuk skillnad.

Någon mer som vet vilken artikel det är?
2012-04-09,10:52,
det kom i deras newsletter, som jag raderade efter jag läste det, och gick ut o testade, sjukt bra resultat och har letat frenetiskt, men hittar inte....verkjar bara skrivits i nyhetsbrevet och ingen artikel som ligger på forumet eller bloggen....tyvärr

men kort sagt gick det ut på att ha vikten på hälarna, det visar att du inte har en tanke på att springa iväg (i flykt som en betaman) och känn avslappningen i hela kroppen så mycket att du är på gränsen till uttråkad, och du pratar med människor för att underhålla dig. Jag blev så avslappnad att AA gick ner väääldigt signifikant och kan öppna under daygame, direkt, vilket jag inte kunnat tidigare
2012-04-09,15:32,
Spider Skrev:det kom i deras newsletter, som jag raderade efter jag läste det, och gick ut o testade, sjukt bra resultat och har letat frenetiskt, men hittar inte....verkjar bara skrivits i nyhetsbrevet och ingen artikel som ligger på forumet eller bloggen....tyvärr

men kort sagt gick det ut på att ha vikten på hälarna, det visar att du inte har en tanke på att springa iväg (i flykt som en betaman) och känn avslappningen i hela kroppen så mycket att du är på gränsen till uttråkad, och du pratar med människor för att underhålla dig. Jag blev så avslappnad att AA gick ner väääldigt signifikant och kan öppna under daygame, direkt, vilket jag inte kunnat tidigare

Ordagrant talat då? Att man ska gå på hälarna? Känns inte direkt som en jätte stor skillnad men kan vara värt att testa.
2012-04-09,16:33,
yes ordagrant, ha vikten på hälarna, även när du sitter ner, sitt inte med tårna vilandes på marken och hälrna öppe, utan tvärtom.

jag tycker itne det är nån stor grej men det gav mig på att fokusera på, inhabit the body med eckhart lingo,
2012-05-08,22:29,
Spider och Alpha Dawg: i denna video tar Alex upp mycket av det som ni snackar om, d.v.s. att vara relaxed:
http://www.youtube.com/watch?v=0xenNfB0Bj4&feature=plcp
2012-05-08,23:18,
HankMoody Skrev:Läste Alex "Who are you?" idag! Den rekomenderar jag, den är lång men har viktig info som handlar om b.la "egot". Påminner lite om "freedom of expression" artikeln.

Den är helt sjuk. Jag vet inte riktigt hur mkt validity den har i riktig psykologi LOL, men jag har haft sjuka saker som hänt efter jag läst den och gått ut Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-09,00:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-09,00:08 av {2} Spider.)
HankMoody Skrev:Läste Alex "Who are you?" idag! Den rekomenderar jag, den är lång men har viktig info som handlar om b.la "egot". Påminner lite om "freedom of expression" artikeln.
Evilvalle Skrev:Den är helt sjuk. Jag vet inte riktigt hur mkt validity den har i riktig psykologi LOL, men jag har haft sjuka saker som hänt efter jag läst den och gått ut Tongue

LÄNK?

edit: denna? http://alexattitude.com/archives/35

Venom Skrev:Spider och Alpha Dawg: i denna video tar Alex upp mycket av det som ni snackar om, d.v.s. att vara relaxed:
http://www.youtube.com/watch?v=0xenNfB0Bj4&feature=plcp

thx
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."

[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]

"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-05-09,00:18,
ye korrekt
[SIGPIC][/SIGPIC]

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSD alex slutar med PU Evilvalle 8 5,911 2015-01-19,19:31
Senaste inlägg:: illdan
  Detta forum = Gunwitch method SvaMp_ 6 3,340 2014-08-20,04:11
Senaste inlägg:: ångest101
  RSD alex "I am enough" manifesto Evilvalle 1 1,776 2014-06-01,17:29
Senaste inlägg:: Silentshot
  rsd pojke beskriver "natural friend" tay 21 12,733 2014-04-02,20:06
Senaste inlägg:: Cogo
  Seminarie: Sinn - Natural attraction Evilvalle 2 1,725 2013-10-14,20:44
Senaste inlägg:: Sam
  RSD Alex 201x Video Evilvalle 5 2,870 2013-08-13,01:18
Senaste inlägg:: Sux
  RSD Alex har freeTour russel 8 2,783 2013-07-12,22:58
Senaste inlägg:: russel
  Mystery Method = Complete Bullshit Arclight 13 5,966 2013-05-06,19:56
Senaste inlägg:: devil
  rsd alex pratar om att vara ett "wreck" tay 3 1,839 2013-05-01,18:04
Senaste inlägg:: Madrock
  En vetenskaplig review av Mystery Method Entreprenören 1 974 2013-03-13,04:12
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}