LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
rsd pojke beskriver "natural friend"
2013-05-11,22:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-11,22:15 av {2} tay.)
Inlägg: #1
rsd pojke beskriver "natural friend"
Citat:Ok so i went snowboarding with people and "the natural kid" in grade 11 at our school. Were talking and our friend comments on this text he got, the hb's like "blah blah blah text me later or i'll text u" hes like "k" she responsed with a hour long text message. Throughout the night i realized this kid doesn't give a fuck about ANYTHING. I would ask him a question and he would wait forever to respond or just get side-tracked over nothing. The whole night i was trying to get him to react and shit, it was nuts. I brought up some crazy topics and he barly shows like any care/emotion. Then joking around we were talking about girls and im like making fun of this random that we saw on the bus who was like "i can get any girl i want" he was hitting on a hb and got blown out, meanwhile me and my friends are just fucking around on the bus and the girls keep staring at us.
Hes like heres my "girls 101". Hes like anwser their texts with the absolute shortest response and signifiying that you don't give a shit, then when she strings on like react like: ex =>
HB: hey that was so fun at wherever/whenever
Natural: K
HB: yeah
Natural: wow
Hes like whenever she tries to string on the conversation im just like "wow" calling her out on it, then he doesnt reply. He's like don't ever let her know you like her, act like a dick most of the time, don't ever start the text messaging, and give her the most un emotional shortests texts back, and if they get all emotional just barely respond or if in a text just short responses. If you text them back right away, and they text back 2 hours later don't ever anwser it. Earlier on hes like yo we gotta talk to some girls, the chode guys from before the bus end up talking to a 2 set and im like dude there talking to you girls (trying to get a reaction) hes like w/e. And then i realize he actually doesn't give a shit about anything at ALL. When he talks he comments like this: 60% of the time he doesn't respond (he's in his own world), 25% he gives u some short anser, and 15% he gives you some C&F answer.

O btw this kid gets down with every girl, he f-closed the hotest girl in grade 11 and doesn't even care. She acts so needy now and he gives her these short caveman-like responses. Funny thing is he's like ya i always do that and then they want it even more, so he just keeps doing it and they fall into deeper deeper attraction. He's like "I don't hang out with girls, i just make them want me, then i get with them".

So what you can take away from this is that when your being "unreactive" it is acutally being really reactive, so if you look like your in your own world it will be seen as "Truly Unreactive", also the more you ingore people the low their status gets, and the higher yours is and the more they want to talk to you later on or whenever. Also if you don't care about girls like (good if i have, im still fine w/o) they pick up on it reallly really really fast and it causes crazy attraction.


JohnG says: "Less is more. always."

Citat:This kid makes me think to me in some ways. I always get girls telling me I am not talkative, and then they fuck me. Girls usually talk and talk, and I say "wow" or "oh yeah" , "Okayy", sometimes a little "haha", and if they dont talk there are a lot of silences, till she finds something to say. Most communication is through subtext anyway..

Citat:Usually a pick-up made by me in a bar or a club goes like this :
1- eye contact 2-smile 3- hi 4- how ar you/wat s ur name 5- she starts talking and I am "wow" or "oh ok" or "yeah", while communicating with subtext (mostly eye contacts) 6-then once she has talked enough and feels qualified, and the sexual tension has raised through eye contacts, we just head home together.
http://www.rsdnation.com/node/140937
2013-05-11,22:19,
Inlägg: #2
rsd pojke beskriver "natural friend"
en annan kille från samma tråd:

Citat:The best natural I know is my little Cousin. He is 16year olds and has dated more women then anyone else I know of. He is very unreactive to everything.
Like this is the callmest person I know. He is extremely non-chalant about everything.

I will never forget his "phone game". Basically he just calls a girl and talks about NOTHING for a long ass time. His conversations go something like this:
Him - Hey....
Her - Hi..
Him - So... What you doing?....
Her - Ummm... Nothing... And you?
Him - Nothing.... talking to you..... so whats up?....
Her - Sitting with a friend bla bla bla. And you?
Him - nothing... just sitting here.... And what about you?....
Her - Will i just told you Smile.....
Him - Hmmm... yeah... so what are were gonna talk about?....
Her - Well... i dont know... You called me Smile
Him - Yeah... So what you doing?....
Her - Nothing Smile)...
He basically talked about nothing for 20minutes. I was listening to this the whole time and was just amazed Smile. This guy literally breaks all the rules of pickup and still gets laid. But he has this really unique vibe about him. He never ever brags or tryes to qualify himself to somebody. He is extremaly calm. Never smiles or loughs to get someones approval. Doesn't talk much and I don't remember him talking about himself at all.
2013-05-11,22:41,
Inlägg: #3
rsd pojke beskriver "natural friend"
yawn none needyness
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-12,15:21,
Inlägg: #4
rsd pojke beskriver "natural friend"
Sure "none needyness" fattar vinkeln. Men inte alltid kul att bete sig som en staty ? Kändes dock mer som en socalretard av texterna jag läste...vet dock inte hur långt killen har kommit med tjejen
2013-05-12,16:07,
Inlägg: #5
rsd pojke beskriver "natural friend"
Sex Intelligence Skrev:Sure "none needyness" fattar vinkeln. Men inte alltid kul att bete sig som en staty ? Kändes dock mer som en socalretard av texterna jag läste...vet dock inte hur långt killen har kommit med tjejen

Man måste inte bete sig som en staty bara för att man inte är needy. Det kan visa sig i alla möjliga olika former, men anledningen till att det "fungerar" är just pga grunden (icke needy).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-31,09:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-31,10:12 av {2} tay.)
Inlägg: #6
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Har märkt att när jag ignorerar så börjar tjej skicka behövande meddelanden. Även tjejer som skrivit att "im not that kind of girl, i dont play games" och sen så ignorerar jag och det visar sig att hon är "that kind of girl" trotsallt.

Tycker det är så ytligt att tjejer blir så här ifall kille ignorerar. Det är som att allt med dating bara är ett stort skämt, och löjligt.

En sak jag lärt mig och även läst någon annan stans är att inte visa för mycket VERBALT intresse. Eller jo, visa det verbalt i början så tjejen förstår att du är intresserad, men annars är det bättre att visa intresse på andra sätt än verbalt, ord är ju ändå bara ord och rätt meningslösa. På tjejers emotionella frågor som nästan bara handlar om bekräftelse egentligen är det bättre att byta till att prata vanligt om något annat istellet som inte handlar om emotionell bekräftelse.
2014-03-31,11:23,
Inlägg: #7
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Tay här e mer läsning om neediness och varför kortfattade svar/ignorans kan uppfattas så attraktivt: http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2287
2014-03-31,12:24,
Inlägg: #8
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Internet game handlar mycket om manipulation? Am i right?
2014-03-31,13:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-31,13:31 av {2} confused....)
Inlägg: #9
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-03-31,12:24)Ballin Skrev: Internet game handlar mycket om manipulation? Am i right?

To be honest så handlar det mycket om looks.

Jag själv har normalt problem med internet game, igår gjorde jag for fun en fejk profil på badoo med en kille som är modell och 10 p.

På en timmes tid hade jag fixat 2 rena ses och knulla nr. Och en film kväll "där vi ska se vad som händer " alla tre 7-8poängare.

Visst, dom flesta svarade inte ens på öppnings mailet precis som vanligt men dom som svarade, fan vad lätta dom var att gamea.

Var även ett par brudar som öppnade "mig"

Fick även 10 -15 matchningar.
2014-03-31,13:30,
Inlägg: #10
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Ser för jävlig ut på bild så har tatt bort sånna sidor. Plus att ja skriver som en nyfrälst internet mofo
2014-03-31,13:38,
Inlägg: #11
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-03-31,13:30)Ballin Skrev: Ser för jävlig ut på bild så har tatt bort sånna sidor. Plus att ja skriver som en nyfrälst internet mofo

Har tagit bort dom jag med eftersom jag inte ser bra ut. Var bara som en kul grej samt se om jag verkligen har så extremt jävla kasst internet game eller inte.

Jag har nog faktiskt aldrig lyckats styra upp en ren sexträff som första möte via internet game,trots åratal av försök. Med bilder på en riktigt snygg kille har jag 2 på en timme samt en "ses och se vad som händer " efter att jag skrivit att jag vill slita av henne kläderna, trycka ner henne på knä framför mig osv, så var väl egentligen sex träff det med.
2014-03-31,13:47,
Inlägg: #12
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Fick ett par brudar som ville träffas, nummer m.m utan att anstränga mig men de va ju inga 10 precis hehe
2014-03-31,14:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-31,14:25 av {2} confused....)
Inlägg: #13
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Nr och brudar som säger dom vill träffas klarar jag med.

Men stor skillnad på det och rena ses för att knulla träffar med 8 poängere.
2014-03-31,22:33,
Inlägg: #14
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Någon som har liknande game stil till han som beskrivs?
2014-04-01,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-01,20:40 av {2} tay.)
Inlägg: #15
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-03-31,11:23)godsgift Skrev: Tay här e mer läsning om neediness och varför kortfattade svar/ignorans kan uppfattas så attraktivt: http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2287

Thanx,

Här är också en förklaring till varför ignore game funkar: http://en.wikipedia.org/wiki/Principle_o...t_interest

Citat:Principle of least interest is one of the indicators of power in interpersonal relationships. It suggests that the power lies in the hands of the person who cares the least about the relationship.[1]
This term was coined in 1938 by the sociologist Willard Waller,[1] who argued that one way to gain power in a relationship was to withhold love.[2]

Allt med dating är bara ett ytligt bekräftelse spel =) Svårt att ta tjejer seriöst när man inser detta. Enda undantaget är väl för kille/tjej relationer där det bara är en vänskap, då är det inget ytligt bekräftelse spel.
2014-04-01,23:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-01,23:55 av {2} russel.)
Inlägg: #16
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-04-01,20:30)tay Skrev: Thanx,

Här är också en förklaring till varför ignore game funkar: http://en.wikipedia.org/wiki/Principle_o...t_interest


Allt med dating är bara ett ytligt bekräftelse spel =) Svårt att ta tjejer seriöst när man inser detta. Enda undantaget är väl för kille/tjej relationer där det bara är en vänskap, då är det inget ytligt bekräftelse spel.

Men vafan har du aldrig hittat någon skön tjej att ligga med någon gång?
Bekräftelse hit och dit ja visst, det skapar investering och investering är nödvändigt, men i det stora hela, har du aldrig hittat en tjej som är mysig att vara med och därmed legat med henne?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-04-02,00:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-02,00:14 av {2} tay.)
Inlägg: #17
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
men om man ser det ur ett större perspektiv så är det bekräftelse spel jo, har märkt att även tjejer som framstått som ärliga trevliga tjejer "nice girls" ändå faller för ignore game

inget dåligt dock, säger bara hur det är =)
2014-04-02,00:01,
Inlägg: #18
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
Intressant det där. Men att enbart ignorera eller spela kall funkar inte, det har jag gjort många gånger i perioder av olika anledningar men blir bara att all kommunikation med brudarna dör ut och försvinner då.

Det måste ju vara att något med han som får brudarna intresserade ifrån första början, sen när han ignorerar/är kall så ökar intresset.

Någon här som är duktig på detta och kör med liknande som kan ge sina reflektioner hur man bygger upp det för att få brudarna att jaga när man är kall?


"Yeah"

"K"

"WoW"

Enbart köra sånt när man textar med brudarna och aldrig något annat, utan det där är hela text gamet och så står bruden helt själv för all konversation och sen efter en stund bjuder hon över en på filmkväll. Det betvivlar jag, det måste ju vara något mer han gör.
2014-04-02,00:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-02,00:24 av {2} tay.)
Inlägg: #19
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-04-02,00:01)confused... Skrev: Intressant det där. Men att enbart ignorera eller spela kall funkar inte, det har jag gjort många gånger i perioder av olika anledningar men blir bara att all kommunikation med brudarna dör ut och försvinner då.

Vilken anledning har du gjort det av? Själv har jag inte gjort det som "teknik" utan mer bara för att jag orkar inte med en tjejs ytliga spel, märker jag att tjej spelar drar jag mig tillbaka för att inte slösa energi/dräneras.

Skulle jag göra ignore game i framtiden är det för mitt synsätt har förändrats efter jag sett vad tjejer svarar på, även "good girls", och att ha läst "principle of least interest", rsd tråden osv och därmed inte kan ta det seriöst haha, Smile, när jag ser det för vad det är
2014-04-02,01:12,
Inlägg: #20
RE: rsd pojke beskriver "natural friend"
(2014-04-02,00:20)tay Skrev: Vilken anledning har du gjort det av? Själv har jag inte gjort det som "teknik" utan mer bara för att jag orkar inte med en tjejs ytliga spel, märker jag att tjej spelar drar jag mig tillbaka för att inte slösa energi/dräneras.

Skulle jag göra ignore game i framtiden är det för mitt synsätt har förändrats efter jag sett vad tjejer svarar på, även "good girls", och att ha läst "principle of least interest", rsd tråden osv och därmed inte kan ta det seriöst haha, Smile, när jag ser det för vad det är

Lite olika, testat som ren teknik samt även ett par gånger för att jag inte orkat svara för bruden varit tråkig att skriva med.

Men brudarna har aldrig börjat jaga för mig ändå, inte ens i dom tillfällen där jag gett korta svar för jag genuint inte orkar prata med henne mer för hon varit tråkig så har dom börjat jaga utan konvosen har bara dött ut.

Som sagt, det funkar helt säkert för att boosta intresset hos tjejer om man gör det på rätt sätt. Men det är inte så simpelt som "var kall och ge korta svar så blir hon intresserad och börjar jaga".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Seminarie: Sinn - Natural attraction Evilvalle 2 1,724 2013-10-14,20:44
Senaste inlägg:: Sam
  Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder Madonna 39 17,972 2013-08-28,22:59
Senaste inlägg:: selected
  Natural game selected 14 4,673 2012-10-04,20:17
Senaste inlägg:: trollface
  Essential field guides for natural games, notes by Alex@rsd TobiasK 2 1,180 2012-07-28,12:46
Senaste inlägg:: Spade
  Retard natural systerson radiointervju Evilvalle 7 2,802 2012-07-24,16:39
Senaste inlägg:: Rakeem
  RSD Alex - Natural Instincts method Evilvalle 21 8,700 2012-05-09,00:31
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}