LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite input tack
2012-05-04,13:21,
Inlägg: #1
Lite input tack
Har chattat lite med en tjej från badoo.

Har kommit till ett läge där jag har svårt att vet hur jag ska svara. Bryr mig inte jättemycket om det här men vill lära mig rent allmänt hur man bäst tacklar sånt här:

Vi pratade om att vi skulle gifta oss och hon skulle jobba och jag vara "hemmafru" och jag skrev att jag kanske skulle vara tvungen att vara otrogen om hon var borta för mycket:

HB8: Vem har sagt att jag inte kommer ha en fling med min medarbetare? Wink

Jag: äsh då, tror inte du kommer ha behov av det om man säger såWink

HB8: Vet inte om du kan tillfredställa mina behov..

Jag: haha kaxig nu också, det blir upp till bevis då, men inte före bröllopsnatten så du får inte försöka med något styggt nu:O

HB8: Tror inte jag kan hålla mig tills dess

Har inte svarat på det sista än. Har svårt att tolka ifall hon menar ironiskt/drygt eller fortsätter på den lättsamt/ironiskt flirtiga viben vi haft innan.
2012-05-04,14:09,
Inlägg: #2
Lite input tack
Går ju skitbra! Forstätt i samma anda.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-04,14:16,
Inlägg: #3
Lite input tack
Mannen, det finns inget att tackla utom logistiken. Hon är dyngkåtSmile
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-04,14:43,
Inlägg: #4
Lite input tack
haha yeah! I guess. Men hakar upp mig på känslan av att det sista där var snarare ironiskt drygt menat än något annat. Och min fantasi på bra svar slutade där.
Men antar att jag bara svarar typ: "Aj då, då får du se till att vara riktigt bra på att förföra mig" eller liknande och sen styra till träff?
2012-05-04,17:20,
Inlägg: #5
Lite input tack
"måste dra nu men släng över ditt nummer så kan vi fortsätta där" måste dra nu men här är mitt nummer 07 xxxx skicka iväg det mest random sms du kan ciao!"

sedan så ringer du eller sms:ar alternativt svarar på hennes samtal/sms och styr upp träff, dont complicate it bro.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-04,18:10,
Inlägg: #6
Lite input tack
Som de andra skriver, går skitbra nu. Fortsätt på samma veva. Ironi äger, det blir inte stelt men hon blir fortfarande plaskvåt! Brukar själv blanda in mycket sex i samband med ironi.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,689 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,840 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner
  Lite feedback på mitt internetgame neandertalaren 7 2,981 2012-02-28,00:15
Senaste inlägg:: neandertalaren

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}