LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Känner NI igen detta?
2012-04-24,01:55,
Inlägg: #1
Känner NI igen detta?
Exempel:

Man sitter och textar en tjej, man får en ide att skicka någon rolig respons, whatever it is, någon reframe, push/pull, cocky&funny or whatever.

Man skickar iväg det, får ingen respons. Man börjar fundera "oh fuck, vad har jag nu ställt till med?", "Gah jag e så korkad", "fick hon ens meddelandet??" etc etc, dvs dom där needy-känslorna börjar komma.

Till slut tänker man inte på det, man kanske börjar snacka med en annan tjej 1 timme efteråt, eller varför inte 2-3 dagar, PRECIS vid den punkt då man nästan helt och hållet glömt bort den första tjejen - Ding ding, så får man ett sms av henne med positiv respons.


Eller ett liknande exempel där man börjar gilla en tjej så mycket, kanske en tjej man håller på att dejta osv, however så blir det ett gap i eran interaktion, kanske en vecka eller liknande - samma sak här, när man precis nästan glömt bort henne, eller åtminstonde inte tänker på henne under 1-2 dagar, BOOM hon tar kontakt och visar plötsligt rätt stort intresse igen.


Inget jag erfarar nu för tiden då jag har.. uh gf, men jag kan minnas att jag hade flertalet liknande erfarenheter förut.

Någon som känner igen sig? Kinda creepy huh?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-24,02:09,
Inlägg: #2
Känner NI igen detta?
Tack för inspirationen, behövde just lite motivation till att lugna ner mig. Är för mycket av en over-eager hundvalp som kör alla sina leads i botten genom att försöka stressa fram en respons. :/

DAT NO RONK
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-24,02:19,
Inlägg: #3
Känner NI igen detta?
Jag tror fan att tjejer har psychic powers ibland. For real. Har haft en torka med brudar på happypancake ett långt tag. Fått dåligt med respons och absolut inga öppningar från tjejer. Hursomhelst langar jag iväg ett meddelande till en brud i förrgår tror jag att det var. Slutar med att hon ger mig sitt nummer utan någon effort alls. En dag senare har jag en flirt och ett mail från två andra tjejer. En var faktiskt rätt snygg och ger mig en halvnaken bild på sig själv efter ca 8 meddelanden fram och tillbaka. Ute i verkligheten hade det varit förståeligt med hela pre-selection-principen men på internet... what is this sorcery?
2012-04-24,07:50,
Inlägg: #4
Känner NI igen detta?
Har hänt mig sjukt många gånger som nu en tjej jag styre upp en träff med i helgen. Hon avbokar förra veckan. Sms:ade hör inget från henne på 5 dagar helt tyst, jag bara aja whateva styr upp en träff med en annan tjej idag och vips för typ 5 min sen trillade ett meddelande in från henne om att vi ska träffas i helgen.... Jag bara ehhh okej? Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-24,08:25,
Inlägg: #5
Känner NI igen detta?
Japp. Har diskuterat det här med mina polare flera gånger. Därför jag alltid gör någonting annat efter att ha skickat ett sms för att "take my head off things"
2012-04-24,10:22,
Inlägg: #6
Känner NI igen detta?
Klart man känner igen sig, var ju basically så efter varje sms när man skulle våga göra något nytt - förut. Nu bryr jag mig inte lika mycket längre.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-24,11:12,
Inlägg: #7
Känner NI igen detta?
Jag känner SÄRSKILT igen mig i det där att så fort man verkar sluta bry sig, genuint, så är det som att tjejen på nåt jävla sätt känner av det och tar kontakt igen. Ofta utan att dom på något logiskt vis faktiskt kan ha märkt något. Lite samma grej som att mitt internetgame blir JÄTTEBRA om jag mår bra och går i botten om jag inte gör det, jag svär att jag skulle kunna copypasta samma skit som jag crashar med på en dålig dag och få bra respons bara för att jag KÄNNER mig självsäker. Det är så JÄVLA skumt
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-24,11:27,
Inlägg: #8
Känner NI igen detta?
Slutsats - ha många fina bollar i luften till den gräns att man glömmer nån av dom så kommer den bollen rullande tillbaka självmant Big Grin. "glöm-tjejen-tekniken".
2012-04-24,12:49,
Inlägg: #9
Känner NI igen detta?
hände mig i helgen, en brud som jag inte har skrivit med sen en månad tillbaks hör av sig. Dock så råka ja skriva ngt konstigt så nu har hon slutat skriva igen HAHA. Fårse om det blir en till comeback isåfall är det här SJUKT!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-24,12:58,
Inlägg: #10
Känner NI igen detta?
Vettorazzi Skrev:Jag känner SÄRSKILT igen mig i det där att så fort man verkar sluta bry sig, genuint, så är det som att tjejen på nåt jävla sätt känner av det och tar kontakt igen. Ofta utan att dom på något logiskt vis faktiskt kan ha märkt något. Lite samma grej som att mitt internetgame blir JÄTTEBRA om jag mår bra och går i botten om jag inte gör det, jag svär att jag skulle kunna copypasta samma skit som jag crashar med på en dålig dag och få bra respons bara för att jag KÄNNER mig självsäker. Det är så JÄVLA skumt

Fy fan vad sant! Känner igen mig till 100% i detta! Nästan som att brudar känner av desperation över sms/internet, även om man skriver samma sak!
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-24,14:15,
Inlägg: #11
Känner NI igen detta?
Vettorazzi Skrev:Jag känner SÄRSKILT igen mig i det där att så fort man verkar sluta bry sig, genuint, så är det som att tjejen på nåt jävla sätt känner av det och tar kontakt igen. Ofta utan att dom på något logiskt vis faktiskt kan ha märkt något. Lite samma grej som att mitt internetgame blir JÄTTEBRA om jag mår bra och går i botten om jag inte gör det, jag svär att jag skulle kunna copypasta samma skit som jag crashar med på en dålig dag och få bra respons bara för att jag KÄNNER mig självsäker. Det är så JÄVLA skumt

Yeah man, det du och ni andra säger - Så SJUKT vanligt för mig också. Det är totalt uppfuckat, tjejer VET när man "mår king" or whatever, även fast man fan inte snackat med dom på 3 månader och dom är 10mil ifrån en.

Jag erfarade väldigt ofta att när allt rullade på så brukade tjejer från alla håll och kanter höra av sig, flickor man inte pratat med på tammefan år, brukade höra av sig och ba "lets kick it yooo".

Och sen ja, det där med att man kunde noja om tjejen slutade svara på sms, sen precis när man är påväg att glömma bort det så kommer hon igen, sjuka saker.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-24,14:18,
Inlägg: #12
Känner NI igen detta?
Tyler talar om samma sak här! 23.50 in

[video=youtube;_U8yhu3f548]http://www.youtube.com/watch?v=_U8yhu3f548[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-24,16:12,
Inlägg: #13
Känner NI igen detta?
ahahahaah bisarrt det låter, men intressant.
2012-04-24,17:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-24,17:08 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #14
Känner NI igen detta?
Haha ja detta är så true shit så det är löjligt, brukar alltid tänka såhär när de väl hör av sig sen igen
"Gah every fuckin time, alltid hör de av sig när man minst anar det."

Och som han säger i videon, då har man typ tappat suget på att träffa henne igen eller nån gång. Man bryr sig mindre och orkar inte lägga ner energin, kanske om man träffades på stan eller något eller på fest men annars skulle man inte vara så jätteinvesterad i att styra upp en dejt.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-24,21:21,
Inlägg: #15
Känner NI igen detta?
Yeah har varit med om detta flera gånger och jag blir lika arg varje gång för när hon hör av sig igen precis när jag har glömt henne så börjar man tänka på henne igen... gaahh Big Grin
2012-04-25,01:13,
Inlägg: #16
Känner NI igen detta?
Väldigt märkligt ja, har diskuterat detta mycket med min wing som också ligger runt 100 lays dvs har haft kontakt med många många tjejer. Det mest komiska uttryck för detta är tillfällen när jag kännt mig sjukt sexuellt frustrerad, dragit en runk, och PRECIS EFTER JAG KOMMIT OCH KÄNNER "brudar, äh orka bry sig" så plingar det till i mobilen med nått sött brudsms. Riktigt jäkla galet det där.
2012-04-25,21:30,
Inlägg: #17
Känner NI igen detta?
Toledo Skrev:HÄNDE MIG IDAG ARRRRRRGGGHHHHH RAGE MODE!

Hade bestämt filmkväll med en tjej jag hade varit intresserad i mer än ett år och som jag såg som flickväns material. 1 dag innan filmkvällen smsar jag, Hej! inget svar.

1 månad senare idag så skriver hon.

Bättre sent än aldrig.... HEEEJ!

Vet fan inte vad jag ska göra. Fick mig urbalans nu. Har inte svarat än, tips?

"Sorry, du fick din chans. Puss"

Hade aldrig låtit ngn göra så mot mig =)
find it, fuck it, forget it.
2012-04-25,21:46,
Inlägg: #18
Känner NI igen detta?
Ni låter som religiösa dårar. Bitches please. Tjejer kan inte känna av eller på något sätt uppfatta dig när ni inte är i närheten av varandra. Jag kan komma på flera gånger det har hänt. Jag kan komma på flera gånger jag kollat på klockan så är hon 13.37. Jag vet ofta vem det är som ringer på telefonen etc. Det beror på att när man tror på något så kommer man hitta saker som stöttar det. PRecis som om man har en stark verklighet så tolkar man allt som händer som en konfirmation på ens verklighet.
2012-04-25,21:59,
Inlägg: #19
Känner NI igen detta?
Ragnarök Skrev:Ni låter som religiösa dårar. Bitches please. Tjejer kan inte känna av eller på något sätt uppfatta dig när ni inte är i närheten av varandra. Jag kan komma på flera gånger det har hänt. Jag kan komma på flera gånger jag kollat på klockan så är hon 13.37. Jag vet ofta vem det är som ringer på telefonen etc. Det beror på att när man tror på något så kommer man hitta saker som stöttar det. PRecis som om man har en stark verklighet så tolkar man allt som händer som en konfirmation på ens verklighet.

Nej, tror ingen här faktiskt tror att tjejer har psychic powers. Däremot verkar det fan så, gång på gång på gång på gång på motherfucking gång. Och det står fortfarande ut även när jag "diskonterar" för det faktum att det bara är det jag fokuserar på som står ut. Att många dessutom landat i exakt samma verklighet (att tjejer märker av hur du mår trots att de inte logiskt borde kunna det, d.v.s.) utan att mig veterligen ha snackat om det med andra först är enligt mig ett rätt bra tecken på att det ligger nåt i det.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-25,22:35,
Inlägg: #20
Känner NI igen detta?
Toledo Skrev:Hahahaha snälla? Tror du vi är psykfall som tror på demoner, aliens och spöken också eller?

Var någonstans har han påstått det?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  bara klappa igen och dö oskuld piraten99 14 5,241 2017-02-09,17:31
Senaste inlägg:: 4xw3ll
  Känner sig nedsatt av ingen anledning selected 4 2,381 2014-12-04,15:24
Senaste inlägg:: ångest101
  är detta vanligt? vladimir87 3 1,968 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Detta forum = Gunwitch method SvaMp_ 6 3,330 2014-08-20,04:11
Senaste inlägg:: ångest101
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,693 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,723 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,373 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...
  Läsa folks liv innan man känner dem! Mindful 6 2,428 2013-04-14,14:24
Senaste inlägg:: Mindful
  LÄS DETTA: VIKTIGT, BRA SKIT Vagabond 1 1,083 2013-01-25,00:55
Senaste inlägg:: Sux
  läs detta stycket från c-r (bra skit) tay 15 4,994 2012-12-12,21:42
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}