LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
2012-05-24,14:57,
Inlägg: #21
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
Jag undrar vilken nivå vår civilisation skulle kunna vara på utan feminismen, tänker all ambition, viljekraft, självförtroende mfl manliga egenskaper den hämmar & håller tillbaka. Samtidigt skulle säkerligen konsumsionen sjunka en hel del utan feminismen.

Får hoppas du har rätt Mössan, vi lever trots allt i det extremaste feministlandet.... lite skulle det kunna lugna sig. Big Grin
2012-05-24,17:50,
Inlägg: #22
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
Jag har också sett sådana tendenser Mössan, och min intuitioner ang samhällsideal, mode och norm brukar vara rätt korrekta.

Ge det några år sen kommer feminismen verkligen ifrågasättas från alla möjliga håll.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-24,18:03,
Inlägg: #23
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
TonightIsTheNight Skrev:Jag undrar vilken nivå vår civilisation skulle kunna vara på utan feminismen, tänker all ambition, viljekraft, självförtroende mfl manliga egenskaper den hämmar & håller tillbaka. Samtidigt skulle säkerligen konsumsionen sjunka en hel del utan feminismen.

Får hoppas du har rätt Mössan, vi lever trots allt i det extremaste feministlandet.... lite skulle det kunna lugna sig. Big Grin

undrar jag med. skulle nog bli riktigt riktigt bra.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-24,18:08,
Inlägg: #24
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
russel Skrev:undrar jag med. skulle nog bli riktigt riktigt bra.

Tror jag verkligen inte
2012-05-24,18:52,
Inlägg: #25
Barn ärver vanligtvis intelligensen av kvinnan, karaktären av fadern
Nedsidan är dock att den manliga andan är rätt kall och pragmatisk. Själv är jag av åsikten att vissa feminima drag behövs i samhället för att ta bort kantigheterna i en totalt manlig omgivning.
Visserligen är den rätt avlsappnad och schysst på 100% manliga ställen, atmosfären, men mycket råare oftast. När man lägger det på politiskt nivå finns det risk att folket kan köras över totalt utan nåd.
80% manligt med 20% kvinnligt i ett samhälle. Så länge kvinnor och vänstermän hålls borta från viktigare beslut är jag nöjd. Tex genusfrågor kring barn.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ärver man beteendet av sina föräldrar? sjoggaa 9 5,348 2014-02-19,18:30
Senaste inlägg:: Sux

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}