LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lättare att ragga på snygga tjejer?
2012-06-16,20:08,
Inlägg: #1
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Var ute idag och sen plötsligt börja jag tänka på det Charlie berätta i 2 ½ men, att riktigt snygga tjejer skulle vara lättare att ragga på eftersom inte många killar vågar gå fram till dom, och att man därför står ut från mängden, vad tror ni om denna teorin?
2012-06-16,20:13,
Inlägg: #2
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Stämmer. Vem som helst som varit ute ett tag vet att riktigt snygga tjejer ofta är mer öppna och ofta mer sexuella. Det är ofta en själv som sätter käpparna i hjulet för att hon är ju "såå snyggg" så man känner att man måste ha sitt "a-game" or whatever.

Med det sagt så är det också högre competition för de snygga tjejerna, så det kanske jämnar ut sig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-16,21:44,
Inlägg: #3
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Tycker snygga tjejer ofta är öppnare och trevligare. Tidigare har jag ofta märkt att det är jag själv som saboterat, typ tänkt att hon är för snygg för mig, eller bara annars blivit för betagen av hennes utseende och blivit outcome-dependant.. not good.

Konkurrensen om dem kan som sagt vara högre men, vetefan, tycker det känns som om alla tjejer alltid har flera killar efter dem, sålänge de är någorlunda snygga.
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-06-16,22:13,
Inlägg: #4
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Tycker det är mindre bullshit, känns som att dom känner på sig väldigt väl om en man är attraktiv, och vet exakt vad dom vill ha, så om dom är attraherad av en är det inte lika mycket shittests och fittigt beteende, är dom inte attraherade är det bara byebye. Från mediokra tjejer har jag fått otroligt pinsamma shittests/försök att spela svåra "jag är inte en sån tjej" när det var totalt jävla uppenbartBig Grin
2012-06-17,03:01,
Inlägg: #5
Lättare att ragga på snygga tjejer?
Njae tjejer är tjejer.
Allt handlar ju egentligen om kontexten snygga tjejer befinner sig i. På klubben så vet de att de har "hög status" pga sitt utseende. Så där gäller det att verkligen känna i sig självt att man duger gått och väl för henne med den man är plus hooka hennes uppmärksamhet först för att hon ska släppa på sina murar. Medan på stan i vardagen så finns inte den bubblan öht. Där är de precis som alla andra.
Tjejer kan man typ placera in i tre kategorier:

Ugs - bearable, who the fuck cares? Moving on.

Helt okej - ganska söta, ofta ovana vid uppmärksamheten, brukar bli glada, om de är singlar så byter de gärna nr har inte så många killar på g i sina liv. Inga jag raggar på men mina första stapplande steg landade där ganska ofta + att tjejer jag förut ansåg som snygga idag hamnar under den kategorin.

Fina - godamnjawdropping, har alternativ så de är inte svältfödda. Men de blir lika glada som alla andra tjejer men är alltid 50/50 att de dejtar någon seriöst/har kille. Men de som inte har någon seriöst byter gärna nr.

Så snyggare tjejer är inte lättare, men de är heller inte svårare. Där emot kan det krävas lite mer från din sida för att de ska släpps in dig i sin värld till att börja med på klubben.
Tjejer är som sagt tjejer.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,399 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,716 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,421 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,374 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}